Pakko kysellä, kun hiukan vaivaa. Mulla alkoivat menkan 2vkoa etuajassa. Ihmettilinkin menkkakipua vatsassa ja tissien turpoamista, mutten voinut kuvitellakkaan, että alkaisivat oikeasti jo. Näin ei ole koskaan ennen käynyt. Ikää on kuitenkin jo 26v. Mietinkin että voiko johtua esim stressistä? Kuitenkin juuri eronnut ja rankkaa on ollut. En tiiä.
Menkat etuajassa
4
12061
Vastaukset
- voi johtua...
Juu, kyllä voi johtua stressistä. Vaikka oletkin jo 26 niin naisen keho ei ole kone, voi tulla kummallisia heittoja silloin tällöin pitkin elämää. Yhdestä tuollaisesta heitosta ei kannata vielä olla huolissaan, sitten jos tulee monta peräkkäin niin voi alkaa ihmetellä ja kysellä lääkäriltä josko asialle pitäisi tehdä jotain. Eli jos kiertosi lyhentyy todella paljon yhtäkkiä. Kovasti tsemppiä vaikeassa elämäntilanteessa, kunhan se siitä helpottuu niin kroppakin varmasti alkaa taas toimia säännöllisemmin.
- J.
Hei osaisko joku auttaa, oon 21 vuotias nainen ja mulla on ollu ongelmia jo yli vuoden. mulla on ollut hirveitä kipuja mahassa molemmin puolin alavatsaa, menkkojen kierto/väli on todellakin sekaisin 25,26,28,29. Viimeks alkoi 29 päivän päästä ja nyt alko 25...? tai se väli oli nyt 25! menkat kestää välillä yli viikon ja välillä pari päivää! mulla kutisee hirveesti alapää, välillä tulee tosi paksuja vihreitä limahyytelöitä,alapää haisee pahalle vaikka pesen tosihyvin ne! On ollut nyt tosi väsynyt en jaksa herätä aamuisin päivällä nukun, koko ajan väsynyt olo!!! joskus 2 vuotta sitten otin jälkiehkäisypillerin niin sen jälkeen menkat alkoivat ja loppuivat milloin sattuikaan, siitä lähtien on ollut ongelmia, mun äidillä on syöpä, alkoi kohdunkaulan syövästä joka on levinnyt ympäri kehoa,mahassa,kaulassa,päässä,keuhkoissa. Perinnollistä! MISTÄ tää kaikki voi johtuu!!!!!!!!!
- ????
J. kirjoitti:
Hei osaisko joku auttaa, oon 21 vuotias nainen ja mulla on ollu ongelmia jo yli vuoden. mulla on ollut hirveitä kipuja mahassa molemmin puolin alavatsaa, menkkojen kierto/väli on todellakin sekaisin 25,26,28,29. Viimeks alkoi 29 päivän päästä ja nyt alko 25...? tai se väli oli nyt 25! menkat kestää välillä yli viikon ja välillä pari päivää! mulla kutisee hirveesti alapää, välillä tulee tosi paksuja vihreitä limahyytelöitä,alapää haisee pahalle vaikka pesen tosihyvin ne! On ollut nyt tosi väsynyt en jaksa herätä aamuisin päivällä nukun, koko ajan väsynyt olo!!! joskus 2 vuotta sitten otin jälkiehkäisypillerin niin sen jälkeen menkat alkoivat ja loppuivat milloin sattuikaan, siitä lähtien on ollut ongelmia, mun äidillä on syöpä, alkoi kohdunkaulan syövästä joka on levinnyt ympäri kehoa,mahassa,kaulassa,päässä,keuhkoissa. Perinnollistä! MISTÄ tää kaikki voi johtuu!!!!!!!!!
Sii mitä? Noin paljon kaikenlaista, etkä ole käynyt lääkärissä? Huh huh.
Kierto sinulla on kyllä ihan säännöllinen. 4 päivän heitto ei ole mikään "todella sekaisin". Se on säännöllinen.
Limat ja hajut luultavasti liittyvät tulehdukseen.
Kauanko ajattelit vielä odottaa? Vaikka on nuori (aika nuori ainakin), ei sentään tarvitse tyhmä olla. - j.
???? kirjoitti:
Sii mitä? Noin paljon kaikenlaista, etkä ole käynyt lääkärissä? Huh huh.
Kierto sinulla on kyllä ihan säännöllinen. 4 päivän heitto ei ole mikään "todella sekaisin". Se on säännöllinen.
Limat ja hajut luultavasti liittyvät tulehdukseen.
Kauanko ajattelit vielä odottaa? Vaikka on nuori (aika nuori ainakin), ei sentään tarvitse tyhmä olla.mulla oli 2 vuotta sitte normaali 28 päivää se kierto aina. mut joskus on viikonkin myöhässä ja joskus sit alkaa liian aikaisin.... onko normaalii et menkkojen jälkeen tuntuu et menkat alkais uudestaan, jää semmosta pientä ala vatsan kipeyttä ja alaselän.niin pitkään melkein kun seuraavat menkat alkaa.
olikohan noin 4 viikkoo sit ku annoin virtsanäytteet ja klamydia testin mut ne oli puhtaat eka oli et pientä tulehdusta on löytynyt ja pyysivät uuden näytteen mut siitä ei löyty mitään, näkyykö hiivatulehdus?
lääkäriin olen menossaki....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161