etsin helsingistä auton remontti tilaa,tarkoitus olisi tehdä omaan autoon huollot sekä jarruremontti ym. pientä. miel. pohj,hki, vain pari päivää menis noissa töissä. laita yhteydet tänne, soittelemisiin.
auton korjaus tilaa
4
1137
Vastaukset
Minulta voisi löytyä apu tuohon, tosin muutama kilometri Kehä3 ulkopuolelta tikkurilan nurkilla, mutta hyvien yhteyksien päästä kuitenkin. 040-8296919 numerosta lisätietoja.
- iskariKorjaaja
Mulla olis sama juttu, jokin talli olisi tarpeen. Pitäisi vaihtaa mm. iskari autoon, muutaman tunnin projekti, mutta ei viitsisi tien varressa sateessa korjailla. Onko kellään paikkaa? Itse asun länsi-helsingissä.
- wikke
kaverilla olis tollanen tarjolla
http://www.custom-garage.fi/Etusivu.html - Anonyymi
Nivalan kaupungin tilat, jotka ovat kiinni, Haapajärvi myös, ilmoitus pitäisi olla auki ovat suljettu Kävelevät tietyt ihmiset ovet auki.
Väkivalta,märät likaiset kirjat jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo769412Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per683413- 462808
- 282302
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto532265Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212217- 151981
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151793- 691735
- 181659