Onko kokemuksia kyseisestä hotellista?
hotelli Aquarius
3
993
Vastaukset
- *tomppa*
Oltiin vuosi sitten tuossa hotellissa. Kolmehenkinen perhe viihtyi mainiosti. Uima-allas erityisen mukava, hyvä ottaa aurinkoa. Henkilökunta todella ystävällistä, erityisesti kaunis omistajarouva. Ruokakauppa ihan hotellin vieressä, eikä rantaan ole liian pitkä matka. Ruokaravintoloita on ihan hotellin lähellä, jos ei jaksa kävellä rantakadulle, missä niitä on vieri vieressä. Suosittelen opastettua kävelymatkaa toiselle uimarannalle, hulppeat näkymät.
- Tiklu
Meillä kaksi vuotta sitten oli kämppä altaalle, maisema jees, muuten huoneisto vaatimattomampi kuin esim Plataniaksen vastaavat. Telkkarissa näkyi lumisateinen kuva. Ei näy kuulemma kun on vuoria ympärillä.
Allas tosi pieni ja kesäkuun alkupuolella myös kylmä.
Omistajarouva ei ollut silloin ainakaan kiinnostunut yhtään asiakkaistaan. Oman poikalapsen (kreikkalaisille Jumalasta seuraava) hoito tärkeämpää, lähikauppa hyvä, ja rannan raflat HYVIÄ. - *tomppa*
Tiklu kirjoitti:
Meillä kaksi vuotta sitten oli kämppä altaalle, maisema jees, muuten huoneisto vaatimattomampi kuin esim Plataniaksen vastaavat. Telkkarissa näkyi lumisateinen kuva. Ei näy kuulemma kun on vuoria ympärillä.
Allas tosi pieni ja kesäkuun alkupuolella myös kylmä.
Omistajarouva ei ollut silloin ainakaan kiinnostunut yhtään asiakkaistaan. Oman poikalapsen (kreikkalaisille Jumalasta seuraava) hoito tärkeämpää, lähikauppa hyvä, ja rannan raflat HYVIÄ.Kesäkuussa oltiin ja uima-altaassa uitiin joka päivä, veden lämpötila ok. Telkkarista seurattiin jalkapalloa iltaisin, oli mukava kuunnella kreikankielistä hehkutusta selostuksessa. Omistajarouva oli palvelualtis ja mukava nainen, kävi mm. korjaamassa minun sotkeman ilmastointilaitteen ja opasti meidät tosi tasokkaaseen lastenvaatekauppaan. Asiaan voi tietysti vaikuttaa, että oma vaalea viikinkipoikamme oli tuon kreikkalaisesta jumalasta seuraavan pojan kanssa samanikäinen ja he leikkivät yhteisiä pelejä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763418
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753137Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683012On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181689- 601628