Metamorfoosi=muodonmuutos,

kuten Franz Kafka novellissaan kertoo,jossa henkilö kuvittelee yön aikana muuttuneensa valtavaksi syöpäläiseksi,koppakuoriaiseksi.

Pakkohan tässä on taas asiaan puuttua ja sanoa omalta kohdaltaan suorat sanat tilanteesta.Itse koen itseni ainakin hyvin vaivautuneeksi.
Sananvapauttani yritän käyttää hillitysti tässä asiassa.

Turha uskotella,ei voi kuvitellakaan,että suurin osako ns.vakirjoittajista olisi yhtäkkiä menettänyt järkensä ja alkanut "puskanikeillä",lauseenpätkillä,yksittäisillä sanoilla kirjoitella.Niin suuri on "osanotto" monessa "keskustelussa",niin paljon rönsyilevät jutut.

Miten voikaan olla niin ilkeä,epätoivoinen,jopa epänormaali tällaisen ihmisen maailma,joka täällä mitä todennäköisimmin useimmiten häärää "nikkeinensä" ja "keskustelijoineen."

Tällainen sananvapaus ei kai ole tarkoitus,ei tämä voi olla yhden henkilön yksityinen terapiatemmellyskenttä.

Ei ole tarkoitus,että yksi henkilö käyttäisi meitä hoitureina,käy liian raskaaksi "ihmetellä" tällaista touhua,ei ole ennen sattunut kohdalleni tällaista hullunmyllyä tällaisilla palstoilla.

Tätähän on nyt jatkunut muutaman kuukauden ja nyt tästä on tultava loppu.Ajattelevat ja älyävät ihmiset ainakin kärsivät oivaltaessaan,mistä on kyse.

Uskalsinpa nämä sanat kirjoittaa ja luulen.että monetkin ovat samaa mieltä kanssani.

35

490

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ällöttää !

mietippäs mitä näytteitä olet antanut palstan lukijoille omasta pääkopastasi, jos nyt satut pientäkään osaa muistamaan. Tähän sisään lämpiävään touhuun on todella moni kyllästynyt, varmaan joku noista sinunkin ihannoimista vakinikeistä.
      Hittoako toisten rönsyilystä välität, taitaa käydä kateeksi kun omat ketjusi ovat yksinpuhelua tai kukaan ei niihin kirjoita ! Kukahan tässä on palstalaisia hoiturinaan käyttänyt!!!!

• Miten kävi??

Koppakuoriaisen, Häh?

• sait sinäkin sanasi sanottua.
        Sen verran vastaan,kun nyt tässä läsnä olen,että...
        ensinnäkään en ole sanonut "ihannoivani" ketään,toiseksi;
        en sen takia kirjoitakaan,että odottaisin pitkää ketjua,näkeehän minun aiheistanikin,että omasta mielihalustani jonkin aiheen otan esille.Ei todellakaan ole väliä,vaikkei kukaan vastaisikaan,niin itsenäinen olen,nääs.

Täällä on ollut aikaisemmin miellyttävää kirjoitella,ei enää.
        Enkä koskaan ole selitellyt tai puolustellut itseäni,jos brandyissani olen "hiukka vapaammin" kirjoitellut.Yleensä en puolustuskirjoituksia kirjoita,mutta nyt sanon sanasen minäkin.Hohhoijaa....miksi kaikeksi minuakin on nimitelty,en ole vastannut useinkaan,koska tyhmyys on surkuteltava asia.
        Ihminen saa olla harkitsematon....käyttäisin tässä taas sopivaa rakasta sanaani;impulsiivinen...heh.

Ja vielä yksi asia,minun ei tarvitse olla kenellekään kateellinen,olen ihan tyytyväinen tällaiseen susmorsiameen.

• Katleija3

On väärin että yksi häirikkö pilaa vanhojen ihmisten keskustelupalstan. Omien ketjujen rakentelun lisäksi pilaa myös muita asiallisia ketjuja. "Hauskanpitämiseksi hän touhuaan nimittää".
      Palstan haluunotto lienee tavoitteensa, joka jo osittain onnistunut. Kunnia pitää antaa Skillanin Kahvipirtin sinnikkyydelle. Heitä on siellä vahva tiimi. Häirikkö ei ole pystynyt tätä ketjua valloittamaan, mutta on keksinyt uuden mahdollisuuden, josta saamme nyt kaikki "nauttia".
      Onkohan ylläpidolla mitään lääkettä tähän.

• varmaan jo huomanneet

nyt ei enää kahvipirtissäkään saada lukijamääriä taivaisiin, että jotain sentään parannusta on saatu.
        Sinäkin kirjoittelen eri rekatuilla onko se jotenkin kunniallisempaa moittia, tuossa otan ja väännän tuon ylläpidon tekstin taas jatkeeksi

Kirjaudu sisään, jos haluat käyttää rekisteröityä nimimerkkiäsi.
        Tästä johtuen ilmoitan,,,,,,en halua !

• Hintriika*
        varmaan jo huomanneet kirjoitti:

nyt ei enää kahvipirtissäkään saada lukijamääriä taivaisiin, että jotain sentään parannusta on saatu.
        Sinäkin kirjoittelen eri rekatuilla onko se jotenkin kunniallisempaa moittia, tuossa otan ja väännän tuon ylläpidon tekstin taas jatkeeksi

Kirjaudu sisään, jos haluat käyttää rekisteröityä nimimerkkiäsi.
        Tästä johtuen ilmoitan,,,,,,en halua !

Kukapa se onkaan, jolle tärkeimpiä ovat ketjun pituus ja lukijäärät numeroina? Keskustelulla ja tällä milloin miksikin muuttuvana "supermiehellä" ei ole mitään tekemistä keskenään.

Jos et tiedä, miten koppakuoriaiselle kävi, niin piipahda vaikka kirjastosta lainaamassa ko. teos.

• /rekkaamaton\
        Hintriika* kirjoitti:

Kukapa se onkaan, jolle tärkeimpiä ovat ketjun pituus ja lukijäärät numeroina? Keskustelulla ja tällä milloin miksikin muuttuvana "supermiehellä" ei ole mitään tekemistä keskenään.

Jos et tiedä, miten koppakuoriaiselle kävi, niin piipahda vaikka kirjastosta lainaamassa ko. teos.

oletko sinä rekattuna tuo sus?
        Olkaa nyt rehellisiä edes itsellene, näin on päässyt käymään

• anna kaikkien
        Hintriika* kirjoitti:

kukkien kukkia kukkia vaan

Muuten "minä vaan" oli evakkomies, joka kerskui rikastumisillaa.Ei ole sama.
        vaikka ketjuunsa kirjoitinkin , ,muuallekin kyllä saman aikasesti.

• ??Ketä
        /rekkaamaton\ kirjoitti:

Sekin varmaan jonkun muun tekemää,
        Nyt se Pinoccion nenä olisi jollain pitkä, ja kasvaisi kaiken aikaa.
        No ne miettii mesessä mikä seuraava veto!

• Itselleen rehellinen
        /rekkaamaton\ kirjoitti:

Jos vähänkin enemmän kuin kerran kuukaudessa seuraa tätä palstaa ja sen kirjoituksia, alkaa jo eri lauseenpätkillä tai muutamilla puskanikeillä kirjoittavat tunnistaa helposti. Tyyli on se, joka ratkaisee, tapa käyttää tiettyjä sanoja ja sanontoja, kirjoitusvirheet toistuvat aina samanlaisina, malliesimerkkinä yhdyssanojen väärä kirjoitustapa.

Hintriika* ja Susmorsian ovat tyyliltään yhtä kaukana toisistaan kuin Lumikki on Pekka Puupäästä. Enkä tällä vertauksella tarkoita yhtään mitään muuta kuin vain pelkkää vertausta. Verrattavat olisivat voineet olla vaikka kaukaisia kaupunkeja, tämä nyt vain sattui tulemaan mieleen.

Mitään johtopäätöksiä on ihan turha vetää.
        Molemmat tasaveroisia, mitä tulee oikeuteen kirjoittaa tällä palstalla.

• Rauhallisia
        Itselleen rehellinen kirjoitti:

Jos vähänkin enemmän kuin kerran kuukaudessa seuraa tätä palstaa ja sen kirjoituksia, alkaa jo eri lauseenpätkillä tai muutamilla puskanikeillä kirjoittavat tunnistaa helposti. Tyyli on se, joka ratkaisee, tapa käyttää tiettyjä sanoja ja sanontoja, kirjoitusvirheet toistuvat aina samanlaisina, malliesimerkkinä yhdyssanojen väärä kirjoitustapa.

Hintriika* ja Susmorsian ovat tyyliltään yhtä kaukana toisistaan kuin Lumikki on Pekka Puupäästä. Enkä tällä vertauksella tarkoita yhtään mitään muuta kuin vain pelkkää vertausta. Verrattavat olisivat voineet olla vaikka kaukaisia kaupunkeja, tämä nyt vain sattui tulemaan mieleen.

Mitään johtopäätöksiä on ihan turha vetää.
        Molemmat tasaveroisia, mitä tulee oikeuteen kirjoittaa tällä palstalla.

Elämä voittaa!

• ok-ok
        Hintriika* kirjoitti:

lainaa ja kuuntele kuunnelma. Kirjosta on. Kafka: Muodonmuutos.

• niin samaa
        /rekkaamaton\ kirjoitti:

on tyylisä

• Kai sinäkin jo sait tuta

Enää ei ole epäselvää mistä johtuu häiriköinti,
        mietippä

• *Kukkahame*

Täällä on vuosikausia käyty samaa kahinaa, ja tuossa muutamassa ketjussa kävi ilmi että aina kun uusia kirjoittajia ilmestyy, onko niin että olette niin itseriittoisia, että omistatte mielessänne tämän keskustelupalstan.

Se että täällä vaihdetaan nimimerkkejä on tiedossa, ja näyttää siltä että usealla on myös rekisteröityjä useita.

Tässä maassa ei hyväksytä rasismia, mutta täällä sitä viljellään, mitäs sanotte itsellenne asiasta, uusi ei teidän mielestänne kuulu tänne, miksi?

Voiko se olla sitä että pitäisi pyytää lupa, alistua, vai mikä se polku on? Kertokaa

En minäkään lue täällä kaikkia enkä vastaile kuin jos kysytään, mutta hyökkäys kyllä on jo sitä että puolustushalu nousee mieleen, sanoja säästämättä.

Kaikki eivät kirjoita samalla tyylillä, ei edes oikein, ja sekin on vain yksilöllistä, pienet kirjoitusvirheet esiintyvät kaikilla, harvemmin ne loukkaa ketään, mutta tahallinen jatkuva arvostelu tuon ikäisiltä ihmisiltä on jo vakavaa rasismia.

Olkaa rauhassa ja ohittakaa sellaiset kirjoitukset jos ne näyttää teistä niin epämiellyttävältä, pakko on neuvoa kun oma seula ei oikein seulo.

Voikaa hyvin ja antakaa toisten voida samoin tai paremmin, heillähän riittää huumoriakin.

Tunnustan en ole uusi, mutta rekatulla en tänne tule!

• Maalaismies*

Noin asia on, niin kuin kirjoitit sus. Joka sana totta.

• No eipä sitten

paljon vanhat kaverit puntarissasi paina, aika törskisti syyttää jotain yhtä ihmistä ja että kaikki menettäneet järkensä, samassa kasassa sinäkin olet.

Ketähän tässä on saanut ihmetellä on kuin muuttolintu mutta lentää päivittäin eri suuntiin.

Meniköhän sanat nyt yhteen vai erikseen kun täällä näitä tarkkailijoita asemissa, on tämä ihmettä jos kaikki ovat muuttunet, minä en ainakaan allekirjoita moisia väitteitä.

Nyt vaan on liian usein ollut tuota samansuuntaista kirjoittelun tarkkailua, samaan piikkiin menee, yksi ja sama henkilö, varmaan hyvin palkattu, tehtäviensä tasolla.

Minua ei muuta yksi eikä kaksi ihmistä, mielipiteeni on tähänkin annettu.

Suurin sekoittaja varmaan miehen puute noilla naisilla.

Se on varmaan hirveetä, jos se alkaa noin näkymään

• Maalaismies sen jo selkeästi ilmaisikin, mutta en malta olla panematta paitaani tähän pyykkiin: olen samaa mieltä Susmorsiamen kanssa.

Lueskellessani näitä palstoja tulevat usein mieleeni eräät TV:n amerikkalaiset kilpailuohjelmat, joissa halataan ja hymyillään suut korvissa ja selän takana haukutaan kanssakilpailijat mitä inhoittavimmin ynnä kehutaan itseä ja omaa varmuuttaan.
        Tällaisista TV-ohjelmistako täällä oppia otetaan?

Keskustelu ei ole sitä, että heitellään ilkeyksiä mennen tullen. Asioista voidaan olla eri mieltä, mutta asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Olen kerran tavannut työpaikkakiusaajan, jonka tarkoitus oli saada työtoverit sotajalalle keskenään.
        Vaikuttaa siltä, että palstakiusaajilla on hiukan samanlainen tarkoitus.
        Jätetään älyttömyydet omaan arvoonsa ja jatketaan kirjoittamista!

• Tähdykkä
        Venlastiina kirjoitti:

Maalaismies sen jo selkeästi ilmaisikin, mutta en malta olla panematta paitaani tähän pyykkiin: olen samaa mieltä Susmorsiamen kanssa.

Lueskellessani näitä palstoja tulevat usein mieleeni eräät TV:n amerikkalaiset kilpailuohjelmat, joissa halataan ja hymyillään suut korvissa ja selän takana haukutaan kanssakilpailijat mitä inhoittavimmin ynnä kehutaan itseä ja omaa varmuuttaan.
        Tällaisista TV-ohjelmistako täällä oppia otetaan?

Keskustelu ei ole sitä, että heitellään ilkeyksiä mennen tullen. Asioista voidaan olla eri mieltä, mutta asiat riitelevät, eivät ihmiset.
        Olen kerran tavannut työpaikkakiusaajan, jonka tarkoitus oli saada työtoverit sotajalalle keskenään.
        Vaikuttaa siltä, että palstakiusaajilla on hiukan samanlainen tarkoitus.
        Jätetään älyttömyydet omaan arvoonsa ja jatketaan kirjoittamista!

Tulin taas uteliaisuuttani lueskelemaan palstaa ja kuinka ollakaan täällä on täysi rähinä päällä ja en saa kyllä tolkkua mistä asiasta, eikö ole kirjoitettu oikein kieliopillisesti vai eikö ole rekattu kirjoittaja, onko moitittu kahvipirttiä tai sen pitäjää. Eikö tämän palstan tarkoitus ole että keskustelemme ASIOISTA mielipiteitä voi joka asiasta olla monta mutta silti voi pohtia asiaa sovinnossa.
        Tämä on minun mielipiteeni, toivottavasti en astunut kenenkään varpaille.
        Hyvää äänestys intoa !!

• edellisiltä
        Tähdykkä kirjoitti:

Tulin taas uteliaisuuttani lueskelemaan palstaa ja kuinka ollakaan täällä on täysi rähinä päällä ja en saa kyllä tolkkua mistä asiasta, eikö ole kirjoitettu oikein kieliopillisesti vai eikö ole rekattu kirjoittaja, onko moitittu kahvipirttiä tai sen pitäjää. Eikö tämän palstan tarkoitus ole että keskustelemme ASIOISTA mielipiteitä voi joka asiasta olla monta mutta silti voi pohtia asiaa sovinnossa.
        Tämä on minun mielipiteeni, toivottavasti en astunut kenenkään varpaille.
        Hyvää äänestys intoa !!

Miten osasittekin löytää noin omaperäiset sanat, kyllä kaikki nyt muuttuu hyväksi, kun häiriköt lukevat nuo !

• Tähdykkä
        edellisiltä kirjoitti:

Miten osasittekin löytää noin omaperäiset sanat, kyllä kaikki nyt muuttuu hyväksi, kun häiriköt lukevat nuo !

Tämä vastaus oli varmaan tarkoitettu pilkaksi ja sellaisena sitä pidänkin,
        en ole kehunut taidoillani kirjoittaa olen vaan ottanut osaa, luulen myös että minullakin on siihen oikeus niin kuin sinullakin. Hyvää sunnuntain jatkoa.Tähdykkä.

• antaakaa

ylläpidon sanella säännöt.

Kukaan meistä kirjoittajista ei ole tämän palstan päällikkö, vaikka kuinka mieli tekisi!

• kyllä puhuit puhdasta asiaa, tällaiset samantyyliset avaukset lauseen tai sanan säestyksellä, ei ole mistään kotoisin, eikä niissä ole ajatuksen tynkääkään, keskusteluista puhumattakaan.

Tällaine käytös on muiden palstalaisten aliarvioimista, Kun palstaa uudistettiin
      niin uudistuksen tarkoitus ei varmaankaan ollut tällainen,missä nyt olemme.

Tuntuu todenäköiseltä että ketjua kirjoittelee yksi suulas kirjoittelija, joka kysyy ja vastaa itselleen, tämä ei ole kenellekään salaisuus. Ollaanhan yleisellä palstalla ja kirjoitukset olisi suunnattava niin, että kaikki voivat osallistua niihin, silloin yksi lause tai sana ei riitä kirjoitukseksi.

Toivon kovasti että nämä krjoituksien avaajat huomaisi virheensä ja muuttaisi ketjunsa keskustelu linjalle ja rauha palaisi palstalle, niikuin tämänikäisille kuuluukin.

Rekattua sain, ja sain luettua tarkistus kirjoituksen,saa nähdä lähteekö eteenpäin.

• Lueskelin tuossa noita ketjuja, jäi mieleeni nikkisi, bannaushan on esto muutamaksi tunniksi.
        Miten olit tuohon tilanteeseen joutunut, oliko joku erehdys vain tosi toimi?

• EntinenNeiti kirjoitti:

Lueskelin tuossa noita ketjuja, jäi mieleeni nikkisi, bannaushan on esto muutamaksi tunniksi.
        Miten olit tuohon tilanteeseen joutunut, oliko joku erehdys vain tosi toimi?

se alkoi jo muutama päivä sitten kun en saanut rekattua nikkiäni, sit se laajeni niin että en voinut lukea kirjoittamaani ennen lähettämistä ja sitten ei lähtenyt eteenpäin ketjulle. sitten ilmestyi punaisella iso plakatti että

Tarkistus virhe, ole hyvä ja yritä uudelleen, jos virhe toistuu, ole hyvä ja ota yhteyttä sivuston ylläpitäjään,,,, ja niin tein

En tiedä missä on vikaa, onko koneessa vai missä.

-Nyt rekkaantui taas, niin kai tämä lähtee eteenpäinkin.tuossa välillä yritin vastata omaan kirjoitukseeni johon joku tuli ihmettelemään miksi pääsin, yritin selittää mutta se ei lähtenyt.

• Samaa mieltä kanssasi olen.
      Asiallisuus on joskus hukassa näillä palstoilla, pelkkää hupia ei pitkään jaksa, itsellensä vastaajat oma lukunsa.

Yksi ihminen voi esiintyä monella nimellä, jopa rekisteröitynä. Sen palveluntarjoaja hyväksyy, ja osin ymmärrän nimimerkin vaihtamisen, koska niin tein itsekin, mutta, minulla oli syyni joita nyt en tässä ala selostamaan. Pyrin kuitenkin kirjoittamaan tällä jota muutoinkin käytän suomi24 sivustoilla.

Täällä saa kyllä kokea myötä ja vastavirran kuohut. Paksua nahkaa vaaditaan mukana olevilta, koska taustalta tuulee usein melkoisen voimakkaasti, uhkaavastikin jopa.

Jotain uutta, jotain vanhaa, kiva joskus olla mukana, vaikka enimmäkseen hymähtelen täällä yksin lukiessani palstaa. Usein asia ei anna aihetta ottaa kantaa, joskus sentään, kiukuttaakin, mutta parempi kääntää sivua kuin kiihtyä turhaan, sama se monta kertaa on jännittävän kirjankin kohdalla tehtävä, liian kiihkeää.

• Kyllä tarvetta

niin...#.mutta sinulla oli syysi#, niin varmaan omat syynsä kaikilla.

En epäile motiivejasi, itsellä sama juttu.

Olemme täälläkin omina itsenämme, joskus kevennyksin ja asiaakin tavallaan, asiaketjut vaan ovat niin sekavia ja kun ei oteta selvää vaan mutu-tuntumalla, väitetään ja lytistetään se joka on asioista perillä, siksi varmasti tämä sekavuus.

Täällä ei tarvita kuningatarta eikä harpun soittajia on yleinen palsta ja kaikille auki.

Täällä on saanut käsityksen että on olemassa vain yksi oikea ketju...? mikähän

• Katleija3

Nimimerkin vaihtoon voi olla monenlaisia syitä ja kaikki ovat sallittuja. Minäkin olen tässä neljän vuoden aikana nimimerkkiäni vaihtanut jonkun kerran. Syy vaihtoon on ollut se, että olen koettanut rimpuilla irti tästä palstasta huonolla menestyksellä.
        Aina kuitenkin olen rekisteröitynyt uudelleen ja uudelleen. Vanhaa nimimerkkiä ei kelpuuteta, pakko ottaa uusi, mutta aina minulla on ollut vain yksi rekisteröity nimimerkki kerralla.
        Minulla kuten muillakin on silti oikeus sääntöjä rikkomatta kirjoittaa myös kirjautumatta ensin ja pistää vaikka xxx nimimerkiksi. Kyllähän muut oppivat käsialasta ja "äänestä" tunnistamaan.

• en usko
        Katleija3 kirjoitti:

Nimimerkin vaihtoon voi olla monenlaisia syitä ja kaikki ovat sallittuja. Minäkin olen tässä neljän vuoden aikana nimimerkkiäni vaihtanut jonkun kerran. Syy vaihtoon on ollut se, että olen koettanut rimpuilla irti tästä palstasta huonolla menestyksellä.
        Aina kuitenkin olen rekisteröitynyt uudelleen ja uudelleen. Vanhaa nimimerkkiä ei kelpuuteta, pakko ottaa uusi, mutta aina minulla on ollut vain yksi rekisteröity nimimerkki kerralla.
        Minulla kuten muillakin on silti oikeus sääntöjä rikkomatta kirjoittaa myös kirjautumatta ensin ja pistää vaikka xxx nimimerkiksi. Kyllähän muut oppivat käsialasta ja "äänestä" tunnistamaan.

Mikä ihmeen hinku joillain on yrittää tunnistella ja vaittää että siihen pystyy. Ehkä niistä asioista, joita kertoo voi tunnistaa, murteesta kenties, mutta muuten se on mahdotonta ja ennen kaikkea tarpeetonta, jopa loukkaavaa. Vihjailukin on ikävää, varsinkin kun se viittaa yleensä ihan "väärään" henkilöön.

• Katleija3
        en usko kirjoitti:

Mikä ihmeen hinku joillain on yrittää tunnistella ja vaittää että siihen pystyy. Ehkä niistä asioista, joita kertoo voi tunnistaa, murteesta kenties, mutta muuten se on mahdotonta ja ennen kaikkea tarpeetonta, jopa loukkaavaa. Vihjailukin on ikävää, varsinkin kun se viittaa yleensä ihan "väärään" henkilöön.

Itseäni ajattelin vain, että minut tunnistaisi, mutta tosiaan onhan kyllä jonkun muun kirjoitus koetettu kontolleni panna. Parasta tietenkin pitää omana tietonaan ja pitää mölyt mahassaan.

• Kyllä tarvetta kirjoitti:

niin...#.mutta sinulla oli syysi#, niin varmaan omat syynsä kaikilla.

En epäile motiivejasi, itsellä sama juttu.

Olemme täälläkin omina itsenämme, joskus kevennyksin ja asiaakin tavallaan, asiaketjut vaan ovat niin sekavia ja kun ei oteta selvää vaan mutu-tuntumalla, väitetään ja lytistetään se joka on asioista perillä, siksi varmasti tämä sekavuus.

Täällä ei tarvita kuningatarta eikä harpun soittajia on yleinen palsta ja kaikille auki.

Täällä on saanut käsityksen että on olemassa vain yksi oikea ketju...? mikähän

kun kerran kysyt---mikä ketju onse oikee--no tiätysti tää missä aina kulloinkin kirjoittelen
        Itse en viitsi avata uutta ,kun siihen ei kuitenkaan kukaan vastaa.

• Katleija3 kirjoitti:

aikojen saatossa joskus olin pullaulla ja kun olen koittanut päästä siihen ,ei se ole muistissa kai minulla se salasana.
        Mutta ei se mitään kaikki jo tuntee minut kai tälläkin, kun kirjoitan niin omalaatuista kirjakieltäkin . Ja pisteet ja pilkutkin hyppii minkä sattuu.

• Kyllä ovat muutkin tälläkin foorumilla kirjoittelevat ja lukemassa käyvät menetyksiä kokeneet,vaikeuksissaan keinot keksineet selvitä,mutta ei toisten kustannuksella.
      Ei taakkojaan voi toisten kannettavaksi jättää,eikä aina muuten selviäkään,jos ei uskalla ns. pohjalla käydä.

Ei pilvien lailla voi alvariinsa taivaalla kuljeksia ja tuskaansa avaruuteen vain huutaa.
      Omat voimat on löydettävä...tai sittenkö vain heittäydyttävä tuulten armoille

Me ihmiset olemme tunnevoimakkuudeltamme niin erilaisia,toiset ovat tasaisia,eivät koe elämää niin voimakkaasti kuin välillä euforian kukkuloilla iloittelevat,välillä melkein manalan ovea kolkuttelevat.

Ei asioihin syyttömiä saa omaan tuskaansa vetää mukaan,vaikka sydän pakahtuisi.
      Mutta kompuroiminen,kompastelu,totuuteen itsensä kanssa pyrkimiessään löytynee rauhallisempi metsän siimes ja ruohoinen polku...tai mieltä tyynnyttävä kuohuava elämän meri.

Minäkin olen lempeä ja rakastettava ihminen,vaikka täällä sudenhahmoisena liikun.Tai ehkäpä juuri siksi; susi on pelottava ja arvaamaton jos sitä ei tunne.
      Tunnettaessa niitä jaloimpia eläimiä luomakunnassa.

En tunne myötätuntoa ihmisiä kohtaan,jotka eivät rohkene omalla "nimellään",vakinikillään esiintyä.Eniten siinä pettää itseään.

• pilvi*

Täältä mökkielämästä terveiset! Palsta on ollut yhtä kahvittelua,ja paljon uusia tuntemattomia kirjoittajiakin.Ei ole kovin paljon tehnyt mieli kirjoittaa,kun ei kunnon aiheita ole ollut.

No,kesähän on muutenkin aika,jolloin liikutaan.Itselläni on vanhin tyttäreni kesävieraana tämän viikon.Alkaa kohta grillaamaan päivällistä meille.

Sekaannuksien välttämiseksi ilmoitan vielä,että en ole tämä uusi kukkahamonen,ja samaa pilvi* nimimerkkiä olen käyttänyt siitä lähtien kun sen otin käyttöön.

Mukavaa kesänjatkoa,toivotaan palstan selkiintyvän! terv. pilvi*

• pilvinen päivä
        pilvi* kirjoitti:

Täältä mökkielämästä terveiset! Palsta on ollut yhtä kahvittelua,ja paljon uusia tuntemattomia kirjoittajiakin.Ei ole kovin paljon tehnyt mieli kirjoittaa,kun ei kunnon aiheita ole ollut.

No,kesähän on muutenkin aika,jolloin liikutaan.Itselläni on vanhin tyttäreni kesävieraana tämän viikon.Alkaa kohta grillaamaan päivällistä meille.

Sekaannuksien välttämiseksi ilmoitan vielä,että en ole tämä uusi kukkahamonen,ja samaa pilvi* nimimerkkiä olen käyttänyt siitä lähtien kun sen otin käyttöön.

Mukavaa kesänjatkoa,toivotaan palstan selkiintyvän! terv. pilvi*

Tuo iänikuinen valitus korjaantuu sillä, että tekee itse sellaisen kunnon aloituksen. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2729
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2511
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2501
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1885
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1156
    Aihe