Tuolla kennelissä olisi pentuja ajatuksissa http://www.kenneljudysmagician.com/ Uskaltaako kysyä vaikka niitä ei ole vielä edes syntynyt tai laitettu alulle. Mitä kaikkea kannattaa kysyä. Uskaltaako vain laittaa ensin sähköpostia.
pentu täältä
5
304
Vastaukset
- uskallat
laita vaan mailia heille tai soita:-)
ovat minun hyviä ystäviä ja todella mukavia ihmisiä:-D
heiltä voit aivan varmasti kysyä mitä mieleen juolahtaa.- maikkuliini25
Laitoin sähköpostia ja vastauksia sain kysymyksiini. Kasvattaja kyllä kertoi minun saavan pennun nopeammin muualta ja antoi linkin josta voi katsella pentuja. Ihan turhaan jännitin.
- hienoa
maikkuliini25 kirjoitti:
Laitoin sähköpostia ja vastauksia sain kysymyksiini. Kasvattaja kyllä kertoi minun saavan pennun nopeammin muualta ja antoi linkin josta voi katsella pentuja. Ihan turhaan jännitin.
arvasin ettei kannatta pelätä:-) mukavia ihmisiä kyllä
tosiaan nartun juoksusta ei kai ole mitään tietoa milloin tulee.
isänä siinä onkin mun kasvatti;-) - cococollie
maikkuliini25 kirjoitti:
Hei, saisinko minäkin linkin? Meillä kanssa pk collie etsinnässä, mutta tuntuu että nyt kesälle ei paljoa ole tarjolla... :/
- pentuja
cococollie kirjoitti:
Hei, saisinko minäkin linkin? Meillä kanssa pk collie etsinnässä, mutta tuntuu että nyt kesälle ei paljoa ole tarjolla... :/
on joku pentua vailla voi ottaa suoraan yhteyttä muhun :-)
[email protected]
parilla ystävällä on narttuja vapaana:-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584118Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262944Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432643Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652197Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4371797- 621277
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.721266- 571170
- 2591069
- 45988