Vuokrattavana uudehko, tyylikäs omakotitalo Oulun pohjoispuolella. Keskustaan 8km. Palvelut lähellä. Yliopisto n 1km. 163 neliötä.
Soita rohkeasti niin kerron lisää.
OPK
0505559471
Oulussa tyylikäs OKT
3
575
Vastaukset
- okt asunto
hei,
onko vielä vapaana, paljonko vuokra? - kiinnostunut perhe
Missäpäin Oulua? vieläkö vapaa?
- maj-brit1
terve asustelen itsekin oulussa oisko talo vielä vapaana meitä ois yhteensä 10 elikkä 8lasta ja 2aikuista olemme 30 nuori romani perhe ja minulla on varma tulo elikkä eläke ja tilanne ois silleen kun ritakummussa jossa me asumme kaupunki meinaa kaataa koko talon kun ne meinaa rakentaa pensa asemaa ja meilä ois tosi kiire vanhin poika on 11 4poikaa käy koulua 1234luokaa 4 muuta on 3on tarhassa ja yks eskarissa ilmoitele sähköpostiin jos olet kiinostunut meistä niin jutellaan lisää kiitos ja kuulemiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722