18-19.06 olisi tarkoitus lähteä kemi-tornio alueelle. jos olet jollain menossa niin laita viestiä tulemaan.
halutaan kyyti tre-lappi
6
371
Vastaukset
- dancer89
ihan samoina päivinä olin aatellu tornioon lähteä ja tulin täältä sitten kimppakyytiä kattelemaan, mutta eip ole autoa, eli hakijan asemassa kans :,
nyt vain sitten kimpassa aletaan miettimään kyytiä lappiin! Oletko säkin tampereelta lähdössä sinne? Milloin ajatuksena takas?
- dancer89
The_Henry kirjoitti:
nyt vain sitten kimpassa aletaan miettimään kyytiä lappiin! Oletko säkin tampereelta lähdössä sinne? Milloin ajatuksena takas?
Jep, tampereelta oon lähössä, :) . Paluulla ei niin suurta merkitystä, alkujaan olin jotain vähän päälle viikon reissua ajatellut. Voi olla, että joutuu junan puoleen kääntymään, kun ei näitä kimppakyytejä paljoakaan tarjolla kyseiselle ajankohalle.
Kuinka pitkää reissua olit itse aatellu? dancer89 kirjoitti:
Jep, tampereelta oon lähössä, :) . Paluulla ei niin suurta merkitystä, alkujaan olin jotain vähän päälle viikon reissua ajatellut. Voi olla, että joutuu junan puoleen kääntymään, kun ei näitä kimppakyytejä paljoakaan tarjolla kyseiselle ajankohalle.
Kuinka pitkää reissua olit itse aatellu?itse myös ajattelin noin reilu viikon olla siellä päin maailmaa. Ei ole tarkempaa suunnitelmaa vielä. Me olemmekin näköjään ennenkin suomi24 sivuilla juteltu. Olen kyllä jo henkisesti valmistautunut sihen, että junaan hyppään sitten jos ei muuta kyytiä ilmaannu. Mutta ei heitetä vielä kirvestä kaivoon. On tässä vielä reilu viikko aikaa!!
- dancer89
päätin itse tässä matkakuumeessa lähteä jo vkloppuna, ja junareissu tulee. Harmi sinällään, oispa ollu mukava löytää sattumalta matkaseura s24 kautta :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914