Löytyisikö hauskaa ehdotusta mustan labbistytön nimeksi?
Ehdotuksia labbiksen nimeksi?
20
2064
Vastaukset
- Minä vaan
siinä joitakin=)
- siiri
siiri
- jpee
Läski voisi sopia hyvin, kun labbiksilla on tapana lihota muodottomiksi... :)
- Elli
jpee kirjoitti:
Läski voisi sopia hyvin, kun labbiksilla on tapana lihota muodottomiksi... :)
Aika törkeä nimiehdotus tuo Läski, taitaa itse tyyppi tuskailla paino-ongelman kanssa, hän ei tiedä ilmeisesti sitä, että labbiksen rungon kuulukin olla tukevannäköinen, koska se on koiran rotumääritelmässäkin, se ei tarkoita sitä, että koira olisi ylipainoinen. Kyllä jokainen varmasti nykyään osaa ruokkia labbiksensa oikein ja antaa sille riittävästi liikuntaa, jotta todellisisa paino-ongelmia ei tule.
Labbis ei kaipaa kamalia hikilenkkejä vaan sille riittää reipas kävely muutaman kerran päivässä ja tietenkin se tarvitsee leikkiseuraa silloin, kun se haluaa sitä ja sitten vastaavasti sen on annettava nukkua, kun se sitä haluaa. Eli terve maalaisjärki tässäkin asiassa on paikallaan.
- Shamaani
viiru, täplä, pilkku, valko, seepra, raita.. siinä muutama.
ai nii vielä sit tietenki musti... se on tosi omaperäinen!- topi
niin Pöhkö, Hupsu tai Höpsö
- aNNELI
topi kirjoitti:
niin Pöhkö, Hupsu tai Höpsö
Kuule se koira kasvaa sille pitää antaa nimeksi joku järkevä nimi.
- siiri
aNNELI kirjoitti:
siiri. Mutta vain jos se on musta.
- NÄIN
siiri kirjoitti:
siiri. Mutta vain jos se on musta.
RONJA MUSTA JA NIKI KELTAINEN JOS OVAT UROKSIA TAI NARTTUJA
- marjo
aNNELI kirjoitti:
Roni
- Hei!
Peppi!
- hei!
mul on sen niminen kultainen noutaja se vois olla
sunki koiralle hyvä nimi! minusta nimi kuvaa
vauhdikasta ja hauskaa.... no onnea!
- jantsu
saron, sussa, sassu, suaki, vilma
- 2xlabbis
Aikanaan kun mietin nimiä omilleni, ei tullut mieleeni kuitenkaan antaa "suomalaista" nimeä.Johtunee siitä että ensimmäinen Labbis oli Kanadasta, joten nimi oli jo valmiina, sitä perinnettä jatkettu ja katsastettu aina ulkomaalaiset Labbis sivut, joista nimet sitten aikanaan löytyneet kokemuksesta tietäen että vaikea ala...
- lappis
ronja,nita,tara,kaunotar,rita,tiila,martta,iitu,silja ja titi
- tuisku
no moro.. mulla on vaalea labbis ja sen nimi on donna. donna-nimi on lyhyt ja ytimekäs ja se perustuu madonnasta, donna ymmmärtää nimensä vaikka se onki jo 8 wee vanha mut kuitenki se on ihana ja tottelevainen!
- aaah..
..jokos on soviva nimi löytyny.. toisten tosi vaikee keksiä toisen koiralle hyvää nimee ku ei tiiä yhtää toisen makua.. esim mun mielestä kaikki nuo edelliset nimet oli huonoja paitsi toi läski :) hyviä nimiä mun mielesta
Riesa
Pölkky
Vammanen (lyhentelee sitä sitte mielensä mukaan)
Musti
Pentti tai joku muu kamala miehen nimi taikka naisen
Swedu
Huora (ei välttämättä AIVAN kaikista paras nimi varsinkaan millekkään näyttely koirulille:)
Nörtti
Taukki
Pöhö(lö)
No enpäs nyt enempää jaksa keksiä :) - Tohtori
aaah.. kirjoitti:
..jokos on soviva nimi löytyny.. toisten tosi vaikee keksiä toisen koiralle hyvää nimee ku ei tiiä yhtää toisen makua.. esim mun mielestä kaikki nuo edelliset nimet oli huonoja paitsi toi läski :) hyviä nimiä mun mielesta
Riesa
Pölkky
Vammanen (lyhentelee sitä sitte mielensä mukaan)
Musti
Pentti tai joku muu kamala miehen nimi taikka naisen
Swedu
Huora (ei välttämättä AIVAN kaikista paras nimi varsinkaan millekkään näyttely koirulille:)
Nörtti
Taukki
Pöhö(lö)
No enpäs nyt enempää jaksa keksiä :)aaah, sinulle on varattu aika psykiatrian osastolta ke 23.3. klo 8.00, joten menepä kiltisti sinne, jotta saat asianmukaisen lääkityksen ja hoidon. Toivomme, että saat pääsi kuntoon.
- päivi
nimeksi ana urpon vaimon mukaan mulla on sen niminen labbis
- Joku
Avaa
- Anonyymi
Alma on meidän rakas labbis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1081955- 2531727
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos611096Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311030Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K641003En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k67967Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉66848Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37847The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6831Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49815