Ehdotuksia labbiksen nimeksi?

Ronan

Löytyisikö hauskaa ehdotusta mustan labbistytön nimeksi?

20

2316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä vaan

siinä joitakin=)

• siiri

siiri

• jpee

Läski voisi sopia hyvin, kun labbiksilla on tapana lihota muodottomiksi... :)

• Elli
        jpee kirjoitti:

Läski voisi sopia hyvin, kun labbiksilla on tapana lihota muodottomiksi... :)

Aika törkeä nimiehdotus tuo Läski, taitaa itse tyyppi tuskailla paino-ongelman kanssa, hän ei tiedä ilmeisesti sitä, että labbiksen rungon kuulukin olla tukevannäköinen, koska se on koiran rotumääritelmässäkin, se ei tarkoita sitä, että koira olisi ylipainoinen. Kyllä jokainen varmasti nykyään osaa ruokkia labbiksensa oikein ja antaa sille riittävästi liikuntaa, jotta todellisisa paino-ongelmia ei tule.

Labbis ei kaipaa kamalia hikilenkkejä vaan sille riittää reipas kävely muutaman kerran päivässä ja tietenkin se tarvitsee leikkiseuraa silloin, kun se haluaa sitä ja sitten vastaavasti sen on annettava nukkua, kun se sitä haluaa. Eli terve maalaisjärki tässäkin asiassa on paikallaan.

• Shamaani

viiru, täplä, pilkku, valko, seepra, raita.. siinä muutama.

ai nii vielä sit tietenki musti... se on tosi omaperäinen!

• topi

niin Pöhkö, Hupsu tai Höpsö

• aNNELI
        topi kirjoitti:

niin Pöhkö, Hupsu tai Höpsö

Kuule se koira kasvaa sille pitää antaa nimeksi joku järkevä nimi.

• siiri
        aNNELI kirjoitti:

siiri. Mutta vain jos se on musta.

• NÄIN
        siiri kirjoitti:

siiri. Mutta vain jos se on musta.

RONJA MUSTA JA NIKI KELTAINEN JOS OVAT UROKSIA TAI NARTTUJA

• marjo
        aNNELI kirjoitti:

Roni

• Hei!

Peppi!

• hei!

mul on sen niminen kultainen noutaja se vois olla
        sunki koiralle hyvä nimi! minusta nimi kuvaa
        vauhdikasta ja hauskaa.... no onnea!

• jantsu

saron, sussa, sassu, suaki, vilma

• 2xlabbis

Aikanaan kun mietin nimiä omilleni, ei tullut mieleeni kuitenkaan antaa "suomalaista" nimeä.Johtunee siitä että ensimmäinen Labbis oli Kanadasta, joten nimi oli jo valmiina, sitä perinnettä jatkettu ja katsastettu aina ulkomaalaiset Labbis sivut, joista nimet sitten aikanaan löytyneet kokemuksesta tietäen että vaikea ala...

• lappis

ronja,nita,tara,kaunotar,rita,tiila,martta,iitu,silja ja titi

• tuisku

no moro.. mulla on vaalea labbis ja sen nimi on donna. donna-nimi on lyhyt ja ytimekäs ja se perustuu madonnasta, donna ymmmärtää nimensä vaikka se onki jo 8 wee vanha mut kuitenki se on ihana ja tottelevainen!

• aaah..

..jokos on soviva nimi löytyny.. toisten tosi vaikee keksiä toisen koiralle hyvää nimee ku ei tiiä yhtää toisen makua.. esim mun mielestä kaikki nuo edelliset nimet oli huonoja paitsi toi läski :) hyviä nimiä mun mielesta
        Riesa
        Pölkky
        Vammanen (lyhentelee sitä sitte mielensä mukaan)
        Musti
        Pentti tai joku muu kamala miehen nimi taikka naisen
        Swedu
        Huora (ei välttämättä AIVAN kaikista paras nimi varsinkaan millekkään näyttely koirulille:)
        Nörtti
        Taukki
        Pöhö(lö)
        No enpäs nyt enempää jaksa keksiä :)

• Tohtori
        aaah.. kirjoitti:

..jokos on soviva nimi löytyny.. toisten tosi vaikee keksiä toisen koiralle hyvää nimee ku ei tiiä yhtää toisen makua.. esim mun mielestä kaikki nuo edelliset nimet oli huonoja paitsi toi läski :) hyviä nimiä mun mielesta
        Riesa
        Pölkky
        Vammanen (lyhentelee sitä sitte mielensä mukaan)
        Musti
        Pentti tai joku muu kamala miehen nimi taikka naisen
        Swedu
        Huora (ei välttämättä AIVAN kaikista paras nimi varsinkaan millekkään näyttely koirulille:)
        Nörtti
        Taukki
        Pöhö(lö)
        No enpäs nyt enempää jaksa keksiä :)

aaah, sinulle on varattu aika psykiatrian osastolta ke 23.3. klo 8.00, joten menepä kiltisti sinne, jotta saat asianmukaisen lääkityksen ja hoidon. Toivomme, että saat pääsi kuntoon.

• päivi

nimeksi ana urpon vaimon mukaan mulla on sen niminen labbis

• Joku

Avaa

• Anonyymi

Alma on meidän rakas labbis!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      408
      3035
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      68
      2362
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2009
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      117
      1727
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      141
      1600
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1233
    7. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1039
    8. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      272
      1030
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      12
      1022
    10. 40
      884
    Aihe