-40 luvun talossa olohuoneen katto aikanaan luultavasti maalattu ns."kananp***a"maalilla...nyt pitäis tehdä jotain. Kumpi olis järkevämpää,katon maalaus, vanhat maalit eka pois,tasoitus yms. vai panelointi kattoon, voiko sitä tehdä ikivanhan,repeilleen maalin päälle??? neuvoja kaipailen :) Ja onko viisasta yrittää tehdä sitä itse,vai pitäiskö palkata remppamies siihen hommaan??
Sisäkaton maalaus/panelointi
3
1805
Vastaukset
- minä tein näin
Meillä kun oli uudemmassa rivitalossa lastulevyistä tehty katto 60 cm raidoilla ja mietin ratkaisua. Löysin sitten K-Raudasta ruotsalaisen valmiiksi maalatun ja pontatun MDF paneloinnin jonka latelin kattoon ja niittasin niittipysyyllä kiinni. Tuli nätti ratkaisu ja hinta oli vain 7 euron luokkaa neliö. Paneelin leveys on noin 17 cm, pituus puolitoista metriä ja ympäri pontattu. Tuli tasoitus maalit ja nätti pinta samalla kertaa, käy kaupassa kyselemässä.
- vuokra saha?
Eli mitä tarvikkeita tarvitaan katon asennuksessa?
- bvbcvxbvcxb
vuokra saha? kirjoitti:
Eli mitä tarvikkeita tarvitaan katon asennuksessa?
sahaappa vaikka sahalla:D tai leikkaa veitsellä, mdf on vähän ku halteksia mutta kovempaa. tarviit varmaan mitan, sahan ja nitojan/hakasnaulaimen nii ja kynä ois ihan hyvä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628