-40 luvun talossa olohuoneen katto aikanaan luultavasti maalattu ns."kananp***a"maalilla...nyt pitäis tehdä jotain. Kumpi olis järkevämpää,katon maalaus, vanhat maalit eka pois,tasoitus yms. vai panelointi kattoon, voiko sitä tehdä ikivanhan,repeilleen maalin päälle??? neuvoja kaipailen :) Ja onko viisasta yrittää tehdä sitä itse,vai pitäiskö palkata remppamies siihen hommaan??
Vastaukset 3
- minä tein näin
Meillä kun oli uudemmassa rivitalossa lastulevyistä tehty katto 60 cm raidoilla ja mietin ratkaisua. Löysin sitten K-Raudasta ruotsalaisen valmiiksi maalatun ja pontatun MDF paneloinnin jonka latelin kattoon ja niittasin niittipysyyllä kiinni. Tuli nätti ratkaisu ja hinta oli vain 7 euron luokkaa neliö. Paneelin leveys on noin 17 cm, pituus puolitoista metriä ja ympäri pontattu. Tuli tasoitus maalit ja nätti pinta samalla kertaa, käy kaupassa kyselemässä.
- vuokra saha?
Eli mitä tarvikkeita tarvitaan katon asennuksessa?
- bvbcvxbvcxb
vuokra saha? kirjoitti:
Eli mitä tarvikkeita tarvitaan katon asennuksessa?
sahaappa vaikka sahalla:D tai leikkaa veitsellä, mdf on vähän ku halteksia mutta kovempaa. tarviit varmaan mitan, sahan ja nitojan/hakasnaulaimen nii ja kynä ois ihan hyvä:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j811233- 42824
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga72719Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden240717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591- 46575
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️77560- 37512
- 24505
- 26482