Elikkä, kun yritän asentaa tätä ensimmäistä Fallouttia (Fallout: A Post Nuclear Adventure), tulee tämmöinen ilmoitus:
DirectX
There is a newer DirectX version available on this CD. It is
required for the installation of this program. Would you like to install it?
Painan Kyllä.
Are you sure you want to install DirectX 3a?
Kyllä.
Sitten tulee lista noista DirectX ohjelmista, niitten versioista ja onko ne asennettu. Kaikissa muissa lukee "Certified" paitsi "Direct3D(tm)" lukee "Not installed" ja "Display driver"in kohdalla ei ole mitään.
DirectX(tm) Setup
Component
DirectDraw (...
Display driver
Direct3D(tm)
DirectSound...
Audio driver
DirectPlay (t...
Old DirectPlay
DirectInput (t...
Alhaalla on vaihtoehdot:
ReInstall DirectX (ainut jota voi painaa)
Restore Audio drivers
Restore Display drivers
Painan ReInstall DirectX, tulee "DirectX setup has completed succesfully."
Painan OK ja yritän asentaa uudestaan Fallouttia, tulee sama homma. Tietääkö kukaan mistä saa tuon DirectX3D:n ja tuon Display driverin?
Apua Fallout: Fallout: A Post Nuclear Adventuresin asennukseen
Giant
1
326
Vastaukset
- eiei
Ohita directx3 asennus, se on vanha ja tarpeeton. Sinulla on varmasti uudempi directx vaikka asennusohjelma jostain syystä muuta väittää.
Jos näin ei kuitenkaan ole, voit ladata directx:n uusimman version microsoftilta:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=2da43d38-db71-4c1b-bc6a-9b6652cd92a3
Pitäisi onnistua käyttämällä myös windows updatea.
Ei kannata asentaa mitään ajureita joita tulee vanhojen pelien mukana. Et niitä kuitenkaan tarvitse ja ne eivät välttämättä toimi uudemmissa käyttöjärjestelmissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675