Sonera taulutv

mietityttää

Kuinka moni on tilannut soneralta tauluteeveen lähiaikoina? Oletteko jo saaneet tilauksenne kotiin, ja oletteko olleet tyytyväisiä telkkuun ? Jos ette ole vielä saaneet tilauksianne, niin kertokaa kuinka kauan olette joutuneet odottamaan, ja millä verukkeella.

5

574

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikkoa

      Tilasin 40 tuumasen ja meni siinä noin 3 viikkoa.. soitin ja kysyin,et mikä kestää niin vastaus oli,että töllöjä on tilattu niin paljon,että joutuu tilaamaan sonera ite.. tuli se sit noin kuukauden pääst ilta kahdeksalta himaan ja toimittaja oli ihan puhki kun oli joutunut koko päivän aamusta asti rahtaamaan töllöjä,jotka oli myöhässä asiakkailta.. mut eka laskukin tuli vast 2 kuukauden kuluttua toimituksesta. :)

      • ärsyyntynyt

        Lyhkäisyydessään: Tilasin 40" taulutv:n. Se oli ensin loppunut tukustakin. Yhtäkkiä niitä olikin tullut taas erä, ja mun telkka lähetetty mulle päin. Oottelen ja oottelen laitosta, mut ei kuulu soittoa Itellalta. Soitto soneralle ja viivästys selviää (tilaus ei ole lähtenyt liikenteeseen koska 40" ei ole edelleenkään edes tukussa!)
        Aikaisintaan juhannuksen jälkeen niitä kuulemma saavat.

        Eipä kyllä hirveästi hymyilytä tällä hetkellä.


    • hyvä on

      minä tilasin soneran taulu töllön ja ei mennyt kun muutama päivä kun telkku tuli ja olen ollut erittäin tyytyväinen hauskaa maksaa töllöö kolme vuottaa jeeeeeeeeeeee mut mitäs pienistä :)

      • sgfh

        Itse odottelen omaani edelleen. Tilasin kesäkuun puolella.....


      • sponsorimään

        ...että löytyy ihmisiä, jotka ihan vapaaehtoisesti haluavat sponsoroida yrityksiä. Sonera nettoaa kivasti tällaisilla "edullisilla" osamaksutuotteilla.

        Normaali hinta esim. 200 euroa, mutta nyt vain 9,90 €/kk seuraavat 36 kk. Eli suomeksi 200 euron hintaisesta laitteesta maksat liki 360 euroa, eli 78% ylimääräistä.

        Jos itsellä olisi pääomaa, niin väsäisin heti tällaisen osamaksufirman pystyyn ja myisin peruskodinkoneita näennäisen edullisesti, mutta todellisuudessa kolmen vuoden jälkeen olisin jo suht rikas kaveri (voitto vähintään 70% / tuote).

        "Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä joka maksaa..."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4358
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      299
      3584
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2560
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2479
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      141
      2112
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1946
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1831
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1545
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1433
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1358
    Aihe