Onko huono vai tosi huono?
ComeOnDork Firefall
16
1252
Vastaukset
- ,,,?
Mistä tään voi ladata?
- Liisa,
Kertokaa mistä saa?
- D K
Liisa, kirjoitti:
Kertokaa mistä saa?
En vaan löydä!
- Fire Valli
D K kirjoitti:
En vaan löydä!
Mista sen voi ladata?
- Liisa,
Fire Valli kirjoitti:
Mista sen voi ladata?
Miksei kukaan kerro?
- ATK-asiantuntija*
Liisa, kirjoitti:
Miksei kukaan kerro?
Tämähän on paras palomuuri markkinoilla. Suosittelen!
- Hanne.
ATK-asiantuntija* kirjoitti:
Tämähän on paras palomuuri markkinoilla. Suosittelen!
Paljonko maksaa?
- Dorkkis
Hanne. kirjoitti:
Paljonko maksaa?
Nyt on käytössä. Suosittelen!
- My cup of tea
Se tulee kaupanpäällisinä, kun ostaa Ahvenanmaalta alle 40 euron arvoisen USB-kahvikupinlämmittimen.
- kerro!
My cup of tea kirjoitti:
Se tulee kaupanpäällisinä, kun ostaa Ahvenanmaalta alle 40 euron arvoisen USB-kahvikupinlämmittimen.
Mistä kaupasta sen USPeen saa?
- Patepete
kerro! kirjoitti:
Mistä kaupasta sen USPeen saa?
Paras muuri mitä minulla on ikinä ollut!
- l l l
Patepete kirjoitti:
Paras muuri mitä minulla on ikinä ollut!
Onko Win7-versiota?
l l l kirjoitti:
Onko Win7-versiota?
Normaalisti olen jyrkästi vastaan kaikkia kolmannen osapuolen toimittamia softapalomuureja, mutta tämän kohdalla on pakko antautua. Ladatkaa ihmeessä tämä loistava palomuuri heti Vista ja W7 koneillenne, erityisesti 64 bittisiin käyttiiksiin must.
- kertokaa jo!
Mistä saa?
- vai myykö?
Kemppainen myy
- Eeva.
Mistä voi ladata?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341982Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1771934Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3921822Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161258- 921133
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34990Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?693935- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15708- 32694