¤ Astronautteja ¤

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Kuumatkalla, maan päällä
varjoissa, nyt
me kaikki tääl

Se jol ymmärrys viisain
se parhaiten nähdä
tuntea tiet,
jos minne asumaan pantu

Ei vieras muukalainen,
tietää voi,
mis on kel kelläkin onni

Onk se valon loistees
vaiko yös pimeimmäs,
ihmisten joukossa, vai
yksin sylissä yön

Oman onnensa seppänä
kaik tääl kulkea saa,
vaik haaveita monia
sais syliinsä sulkee,

Niin, outo on ain toisen leikki
ja ei neuvossaan
toinen toistaan voi

Yksin sinä synnyit ja,
yksin sinä kuolet
vaik valona lempeä
jakaa saitkin

Tuntea nauraa, lempiä,
yhtä tai laumaa
niin yksin sinä Luojasi kohtaat
ja huomata viimein saat

Täs nyt olen ja,
muut en voi...

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

http://www.youtube.com/watch?v=Wpy1noHX_BM

4

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lindalinda1

      jossa viihdyin.

      Kielikuvat viehätti,
      poikkeavuus.

      • Kopittelija

        Joo, onhan se yli nelkytvuotias "erilainen nuori" sanois
        edesmennyt Juicekin tähän paikkaan... ;)

        Ja runostani sen verran , että siihen on yhdistetty
        menneisyys ja tulevaisuus ja aforismi:
        " Viisain on se ihminen, joka parhaiten ymmärtää
        sitä elämää mihin elämään on asetettu"

        Eli toiset afrikassa ja toiset kuussa ... :D

        Ja loppuun kuljinkin lainatuin lausein ja totesin
        kuin Wittenbergin timpuri seiniä naulaillen, että
        " tässä seison enkä muuta voi " !

        Hyvää päivää sinulle Lindalinda ja kiva jos runosi
        sinuakin sai pysäyttää....

        Terkuin (*J*)


      • runosi ovat
        Kopittelija kirjoitti:

        Joo, onhan se yli nelkytvuotias "erilainen nuori" sanois
        edesmennyt Juicekin tähän paikkaan... ;)

        Ja runostani sen verran , että siihen on yhdistetty
        menneisyys ja tulevaisuus ja aforismi:
        " Viisain on se ihminen, joka parhaiten ymmärtää
        sitä elämää mihin elämään on asetettu"

        Eli toiset afrikassa ja toiset kuussa ... :D

        Ja loppuun kuljinkin lainatuin lausein ja totesin
        kuin Wittenbergin timpuri seiniä naulaillen, että
        " tässä seison enkä muuta voi " !

        Hyvää päivää sinulle Lindalinda ja kiva jos runosi
        sinuakin sai pysäyttää....

        Terkuin (*J*)

        olleet nokkelia ja keskitasoa parempia vaikka
        lukukerroista voisi muuta päätellä siis tee vain
        lisää.....mutta ei enää rynkytystä..


      • Kopittelija
        runosi ovat kirjoitti:

        olleet nokkelia ja keskitasoa parempia vaikka
        lukukerroista voisi muuta päätellä siis tee vain
        lisää.....mutta ei enää rynkytystä..

        tästä palautteesta jotain, mutta tyrmistyin
        suuresti kun luin että " rynkytys " pitäisi lopettaa...

        Huh, ihan tuskanhien ajatuskin heitti pintaan... :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe