¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Kuumatkalla, maan päällä
varjoissa, nyt
me kaikki tääl
Se jol ymmärrys viisain
se parhaiten nähdä
tuntea tiet,
jos minne asumaan pantu
Ei vieras muukalainen,
tietää voi,
mis on kel kelläkin onni
Onk se valon loistees
vaiko yös pimeimmäs,
ihmisten joukossa, vai
yksin sylissä yön
Oman onnensa seppänä
kaik tääl kulkea saa,
vaik haaveita monia
sais syliinsä sulkee,
Niin, outo on ain toisen leikki
ja ei neuvossaan
toinen toistaan voi
Yksin sinä synnyit ja,
yksin sinä kuolet
vaik valona lempeä
jakaa saitkin
Tuntea nauraa, lempiä,
yhtä tai laumaa
niin yksin sinä Luojasi kohtaat
ja huomata viimein saat
Täs nyt olen ja,
muut en voi...
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
http://www.youtube.com/watch?v=Wpy1noHX_BM
¤ Astronautteja ¤
4
219
Vastaukset
- lindalinda1
jossa viihdyin.
Kielikuvat viehätti,
poikkeavuus.- Kopittelija
Joo, onhan se yli nelkytvuotias "erilainen nuori" sanois
edesmennyt Juicekin tähän paikkaan... ;)
Ja runostani sen verran , että siihen on yhdistetty
menneisyys ja tulevaisuus ja aforismi:
" Viisain on se ihminen, joka parhaiten ymmärtää
sitä elämää mihin elämään on asetettu"
Eli toiset afrikassa ja toiset kuussa ... :D
Ja loppuun kuljinkin lainatuin lausein ja totesin
kuin Wittenbergin timpuri seiniä naulaillen, että
" tässä seison enkä muuta voi " !
Hyvää päivää sinulle Lindalinda ja kiva jos runosi
sinuakin sai pysäyttää....
Terkuin (*J*) - runosi ovat
Kopittelija kirjoitti:
Joo, onhan se yli nelkytvuotias "erilainen nuori" sanois
edesmennyt Juicekin tähän paikkaan... ;)
Ja runostani sen verran , että siihen on yhdistetty
menneisyys ja tulevaisuus ja aforismi:
" Viisain on se ihminen, joka parhaiten ymmärtää
sitä elämää mihin elämään on asetettu"
Eli toiset afrikassa ja toiset kuussa ... :D
Ja loppuun kuljinkin lainatuin lausein ja totesin
kuin Wittenbergin timpuri seiniä naulaillen, että
" tässä seison enkä muuta voi " !
Hyvää päivää sinulle Lindalinda ja kiva jos runosi
sinuakin sai pysäyttää....
Terkuin (*J*)olleet nokkelia ja keskitasoa parempia vaikka
lukukerroista voisi muuta päätellä siis tee vain
lisää.....mutta ei enää rynkytystä.. - Kopittelija
runosi ovat kirjoitti:
olleet nokkelia ja keskitasoa parempia vaikka
lukukerroista voisi muuta päätellä siis tee vain
lisää.....mutta ei enää rynkytystä..tästä palautteesta jotain, mutta tyrmistyin
suuresti kun luin että " rynkytys " pitäisi lopettaa...
Huh, ihan tuskanhien ajatuskin heitti pintaan... :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453
