tuo Suomi24: jän etusivun mies; eikös olekin ihana, vai mittee mieltä ootte naisimmeiset?
P.s. vaikkon maisnos vain..:/
Hauska
12
244
Vastaukset
sitä ole tultu katseltua kun mulla aukee suoraan tää sivu. Liekö edes näkyykään kun on toi mainosesto päällä. Niin ja moi pitkästä aikaa :))
- Pirre*
ollu vähä kiireitä, en kerenny vastaamaan. Ruohonleikkuuta, ja ikkunoitten pesua, yhä niitäkin pesen. Vielä oisi pesemättäkin kaksi.
Tuntuu kuin työt ei loppuisi koskaan tekemällä.
Niin tuo ponnahdusikkuna mainos, se on hauska, tosin se ei tällä hetkellä näköjään ole "päällä", yleensä en tykkää mainoksista, telkunki tellään äkkiä kolmoselta muille kanaville, omani meinaan - muut perheenjäsenet saavat kyllä kattoa mitä tykkäävät.
Kiitos tervehdyksestä :) Pirre* kirjoitti:
ollu vähä kiireitä, en kerenny vastaamaan. Ruohonleikkuuta, ja ikkunoitten pesua, yhä niitäkin pesen. Vielä oisi pesemättäkin kaksi.
Tuntuu kuin työt ei loppuisi koskaan tekemällä.
Niin tuo ponnahdusikkuna mainos, se on hauska, tosin se ei tällä hetkellä näköjään ole "päällä", yleensä en tykkää mainoksista, telkunki tellään äkkiä kolmoselta muille kanaville, omani meinaan - muut perheenjäsenet saavat kyllä kattoa mitä tykkäävät.
Kiitos tervehdyksestä :)Heippa vaan!
Hei tulisitko peseen miunkin ikkunat, joohan?
Se ikkunoiden pesu on sitten "jännä juttu". Siihen hommaan ei viitsisi alkaa millään. Mutta kun saa työn vauhtiin niin se sujuu joutuisasti ja tulosta pääsee ihailemaan heti. Näkee kättensä jäljen. Mutta silti se aloitus tökkii... venyy... sitä lykkää ja lykkää.
Niin tuo mies, sehän on ihan jees! hauska.
Aurinkoa päivääsi ja kesääsi!- Pirre*
piive kirjoitti:
Heippa vaan!
Hei tulisitko peseen miunkin ikkunat, joohan?
Se ikkunoiden pesu on sitten "jännä juttu". Siihen hommaan ei viitsisi alkaa millään. Mutta kun saa työn vauhtiin niin se sujuu joutuisasti ja tulosta pääsee ihailemaan heti. Näkee kättensä jäljen. Mutta silti se aloitus tökkii... venyy... sitä lykkää ja lykkää.
Niin tuo mies, sehän on ihan jees! hauska.
Aurinkoa päivääsi ja kesääsi!mukavaa päivää Sinullekin.
Ja, niinhän se on, niinkuin sanoit, - mutta/ja työ tekijänsä kyllä palkitsee, mukava niitä klaseja on sitten ihhailla :)
- silmälasipäinen?
No aivan (mukiin)menevän näköinen. Mutta missä naurunrypyt silmänurkista?
Ulla 50 - Vanhasen
Matin, häntäkö tarkoitat?
- Pirre*
todellakaan, - ja ei kai hän vilkuttanut :)
Tämä "mun" mies vilkuttelee, ainakin minulle hih..
:)
- Luurailevaa
vilkuttelevaa vanhanliiton miestä joka vilkuttelee ja kuikuilee ja mainos pahmataa päälle jos kursori hipaisee sormen ollessa liikkeellä? Menettelee. on justiinsa kuin koti-talkkari-sähkömies
- Pirre*
En tiä liitoista, vaan tuo joka mainostaa puhelin operaattoreita, ja mitä lie, - haalaripukuinen on :)
Se on vaan niin huvittava että saa hyvälle mielelle, - nääs lapsenmieli hyvittyy vähästä :) - itte sanoi
Pirre* kirjoitti:
En tiä liitoista, vaan tuo joka mainostaa puhelin operaattoreita, ja mitä lie, - haalaripukuinen on :)
Se on vaan niin huvittava että saa hyvälle mielelle, - nääs lapsenmieli hyvittyy vähästä :)siinä mainoksessa että 'vanhanliiton mies' mikä lie .
mulla on nurmikon ajo menossa.. sitten pitäs vielä karsia puiden oksia.. Katellaan sitten niitä kuvia.. Ei silti samaa asiaahan se tuokin lehtimainos kertoo, eli kuntoilua tuokin mies harrastaa.. Tässä mun hommassa ainakin on noussut kunto.. väliin tuntuu että koko kroppa hajoaa.. kun teet lapiolla kasvimaan.. ennen mun mies teki.. mutta halvaantui.. nyt on vaimon siis vain tehtävä.. kun nuo tyypit mitä täällä netissäkin on ei osaa apua antaa.. vaikka kuin olisin pyytänyt..
- pirre-tyttö näin
aina vaan provosoi. Jos apu ei mene perille niin eihän kukaan palstalaisista siitä ole vastuussa, vaan henkilö itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848