Hauska

Pirre*

tuo Suomi24: jän etusivun mies; eikös olekin ihana, vai mittee mieltä ootte naisimmeiset?

P.s. vaikkon maisnos vain..:/

12

285

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä ole tultu katseltua kun mulla aukee suoraan tää sivu. Liekö edes näkyykään kun on toi mainosesto päällä. Niin ja moi pitkästä aikaa :))

      • Pirre*

        ollu vähä kiireitä, en kerenny vastaamaan. Ruohonleikkuuta, ja ikkunoitten pesua, yhä niitäkin pesen. Vielä oisi pesemättäkin kaksi.

        Tuntuu kuin työt ei loppuisi koskaan tekemällä.

        Niin tuo ponnahdusikkuna mainos, se on hauska, tosin se ei tällä hetkellä näköjään ole "päällä", yleensä en tykkää mainoksista, telkunki tellään äkkiä kolmoselta muille kanaville, omani meinaan - muut perheenjäsenet saavat kyllä kattoa mitä tykkäävät.

        Kiitos tervehdyksestä :)


      • Pirre* kirjoitti:

        ollu vähä kiireitä, en kerenny vastaamaan. Ruohonleikkuuta, ja ikkunoitten pesua, yhä niitäkin pesen. Vielä oisi pesemättäkin kaksi.

        Tuntuu kuin työt ei loppuisi koskaan tekemällä.

        Niin tuo ponnahdusikkuna mainos, se on hauska, tosin se ei tällä hetkellä näköjään ole "päällä", yleensä en tykkää mainoksista, telkunki tellään äkkiä kolmoselta muille kanaville, omani meinaan - muut perheenjäsenet saavat kyllä kattoa mitä tykkäävät.

        Kiitos tervehdyksestä :)

        Heippa vaan!

        Hei tulisitko peseen miunkin ikkunat, joohan?
        Se ikkunoiden pesu on sitten "jännä juttu". Siihen hommaan ei viitsisi alkaa millään. Mutta kun saa työn vauhtiin niin se sujuu joutuisasti ja tulosta pääsee ihailemaan heti. Näkee kättensä jäljen. Mutta silti se aloitus tökkii... venyy... sitä lykkää ja lykkää.

        Niin tuo mies, sehän on ihan jees! hauska.

        Aurinkoa päivääsi ja kesääsi!


      • Pirre*
        piive kirjoitti:

        Heippa vaan!

        Hei tulisitko peseen miunkin ikkunat, joohan?
        Se ikkunoiden pesu on sitten "jännä juttu". Siihen hommaan ei viitsisi alkaa millään. Mutta kun saa työn vauhtiin niin se sujuu joutuisasti ja tulosta pääsee ihailemaan heti. Näkee kättensä jäljen. Mutta silti se aloitus tökkii... venyy... sitä lykkää ja lykkää.

        Niin tuo mies, sehän on ihan jees! hauska.

        Aurinkoa päivääsi ja kesääsi!

        mukavaa päivää Sinullekin.

        Ja, niinhän se on, niinkuin sanoit, - mutta/ja työ tekijänsä kyllä palkitsee, mukava niitä klaseja on sitten ihhailla :)


    • silmälasipäinen?

      No aivan (mukiin)menevän näköinen. Mutta missä naurunrypyt silmänurkista?
      Ulla 50

    • Vanhasen

      Matin, häntäkö tarkoitat?

      • Pirre*

        todellakaan, - ja ei kai hän vilkuttanut :)

        Tämä "mun" mies vilkuttelee, ainakin minulle hih..

        :)


    • Luurailevaa

      vilkuttelevaa vanhanliiton miestä joka vilkuttelee ja kuikuilee ja mainos pahmataa päälle jos kursori hipaisee sormen ollessa liikkeellä? Menettelee. on justiinsa kuin koti-talkkari-sähkömies

      • Pirre*

        En tiä liitoista, vaan tuo joka mainostaa puhelin operaattoreita, ja mitä lie, - haalaripukuinen on :)
        Se on vaan niin huvittava että saa hyvälle mielelle, - nääs lapsenmieli hyvittyy vähästä :)


      • itte sanoi
        Pirre* kirjoitti:

        En tiä liitoista, vaan tuo joka mainostaa puhelin operaattoreita, ja mitä lie, - haalaripukuinen on :)
        Se on vaan niin huvittava että saa hyvälle mielelle, - nääs lapsenmieli hyvittyy vähästä :)

        siinä mainoksessa että 'vanhanliiton mies' mikä lie .


    • mulla on nurmikon ajo menossa.. sitten pitäs vielä karsia puiden oksia.. Katellaan sitten niitä kuvia.. Ei silti samaa asiaahan se tuokin lehtimainos kertoo, eli kuntoilua tuokin mies harrastaa.. Tässä mun hommassa ainakin on noussut kunto.. väliin tuntuu että koko kroppa hajoaa.. kun teet lapiolla kasvimaan.. ennen mun mies teki.. mutta halvaantui.. nyt on vaimon siis vain tehtävä.. kun nuo tyypit mitä täällä netissäkin on ei osaa apua antaa.. vaikka kuin olisin pyytänyt..

      • pirre-tyttö näin

        aina vaan provosoi. Jos apu ei mene perille niin eihän kukaan palstalaisista siitä ole vastuussa, vaan henkilö itse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe