Koirille dna-testi heti

Haukut sietää jotenkin,

Sitten ns paskapoliisi ottaa näytteen yleisillä paikoilla koiranjätöksistä ja lasku sinne minne kuuluu, loppuu turha katkeruus ja vaino kunniallisia koiran omistaja kohtaan.
(kissan kusikin haisee järkyttävästi, sama testi)

Ei ole kiva astua koiran paskaan, levittää pakteereita ja saasteita ja kuvottavaa hajua, ym.. Katkeruus ampumiset ja myrkyttämiset vähenee varmuudella.

4

451

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osta silmälasit jos et koiranpaskaa näe ja astut aina päälle. Lopeta jo aikuinen?? ihminen toi iänikuinen valitus!!!!!

• Vaativa

Sormenjäljet jokaisesta rikotusta pullosta ja tekijöille kuoleman tuomio.
      Roskaajille ehdotonta samantien pari kk.
      Punasia päin kävelijöitten päälle pitää saada ajaa.
      Dna-testi linnun paskoille ja jos sellaisen havaitsee nii hallitus lahjoittaa haulikon ja patruunoita jotta voi alkaa ampua puluja.
      Jokaiselle koiran vihaajalle 50kpl raipan iskua

• koiranvihaaja

niin kuka käskee mennä koirapuistoon sotkeen niitä kakkoja? Pysy aidan ulkopuolella (ehkä sut kannattaisi aidata sisäpuolelle jä jättää koirat ulkopuolelle).

• tyhmyyttä

tai sitten koiran omistajat (kuten myös MINÄ) kerää kunniallisen ihmisen tavoin koiran jätökset pussiin ja ROSKIIN! En minäkään halua astua koiran paskoihin tai katsella niitä katukuvassa. En myöskään halua lasteni niin tekevän. Ei se koira sille mitään ajatusta suo, mihin paskoo, mutta ihminen joka koiran on ottanut on velvollinen myös jätökset siivoamaan!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      91
      1477
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1033
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      383
      864
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      156
      849
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      723
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      632
    Aihe