Sitten ns paskapoliisi ottaa näytteen yleisillä paikoilla koiranjätöksistä ja lasku sinne minne kuuluu, loppuu turha katkeruus ja vaino kunniallisia koiran omistaja kohtaan.
(kissan kusikin haisee järkyttävästi, sama testi)
Ei ole kiva astua koiran paskaan, levittää pakteereita ja saasteita ja kuvottavaa hajua, ym.. Katkeruus ampumiset ja myrkyttämiset vähenee varmuudella.
Koirille dna-testi heti
4
397
Vastaukset
osta silmälasit jos et koiranpaskaa näe ja astut aina päälle. Lopeta jo aikuinen?? ihminen toi iänikuinen valitus!!!!!
- Vaativa
Sormenjäljet jokaisesta rikotusta pullosta ja tekijöille kuoleman tuomio.
Roskaajille ehdotonta samantien pari kk.
Punasia päin kävelijöitten päälle pitää saada ajaa.
Dna-testi linnun paskoille ja jos sellaisen havaitsee nii hallitus lahjoittaa haulikon ja patruunoita jotta voi alkaa ampua puluja.
Jokaiselle koiran vihaajalle 50kpl raipan iskua - koiranvihaaja
niin kuka käskee mennä koirapuistoon sotkeen niitä kakkoja? Pysy aidan ulkopuolella (ehkä sut kannattaisi aidata sisäpuolelle jä jättää koirat ulkopuolelle).
- tyhmyyttä
tai sitten koiran omistajat (kuten myös MINÄ) kerää kunniallisen ihmisen tavoin koiran jätökset pussiin ja ROSKIIN! En minäkään halua astua koiran paskoihin tai katsella niitä katukuvassa. En myöskään halua lasteni niin tekevän. Ei se koira sille mitään ajatusta suo, mihin paskoo, mutta ihminen joka koiran on ottanut on velvollinen myös jätökset siivoamaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178