Mikä on Rodoksen saaren paras paikka SINUN mielestäsi ja miksi? :) (esim. faliraki, rodoksen kaupunki, ixia etc..)
Paras paikka Rodoksella?
7
4179
Vastaukset
- munmielestä
mun mielestä rodoksen kaupunki, koska siellä on eniten menoa! :) Kaupat, baarikatu, raflat.. kaikki sopivasti siellä :) tosin ei oo mitään mihin verrata ku en oo itse käyny ixias tai falirakis
- rodotar
Kyllä se taitaa olla Rodoksen kaupunki. Siellä on kaikki lähellä ja sieltä on kuitenkin helppo lähteä muualle saarella.
Nämä hotellikeskittymät kuten Ixia, Faliraki, Pefkos yms. eivät kiehdo lainkaan. Jos rauhaa haluaisin niin suunnistaisin johonkin pikkukylään jossa ei ole kuin se yksi hotelli/majatalo, niitäkin Rodokselta löytyy.- Paras,,
Paikka on Rodoksen lentokenttä, ja nimenomaam kun sieltä pääsee pois!
- travelingman
Paras,, kirjoitti:
Olen eka kertaa lähdössä kyseiseen paikkaan ja sää lyöt heti vyön alle! nimenomaam
- ihana paikka
travelingman kirjoitti:
Olen eka kertaa lähdössä kyseiseen paikkaan ja sää lyöt heti vyön alle! nimenomaam
Ei noista typeristä kommenteista kannata välittää. Mukavaa matkaa sinulle, takuulla tulet viihtymään. Itse olen käynyt rodolla jo 13 kertaa ja takuulla käyn vieläkin.
- Vesivyö
Paras,, kirjoitti:
Höpö, Höpö
Oletko varmasti käynyt saaren joka paikan läpi, Hotelli Marien hyvää saunaa myöten, Paronisin hiekkarantaa,Jumboa 7 lähteen laasoa, sekä Lindosta ja perhoslaaksoa unohtamatta, Tzambika ranta luostareineen on myös huikaiseva paikka, sekä Rodini puisto riikinkukkoineen ja kilpikonnineen., kyllähän noita paikkoja voisi luetella vaikka kuinka pajon 8- kertaa käyneeä Rodoksella. - Faliraki
Vesivyö kirjoitti:
Höpö, Höpö
Oletko varmasti käynyt saaren joka paikan läpi, Hotelli Marien hyvää saunaa myöten, Paronisin hiekkarantaa,Jumboa 7 lähteen laasoa, sekä Lindosta ja perhoslaaksoa unohtamatta, Tzambika ranta luostareineen on myös huikaiseva paikka, sekä Rodini puisto riikinkukkoineen ja kilpikonnineen., kyllähän noita paikkoja voisi luetella vaikka kuinka pajon 8- kertaa käyneeä Rodoksella.Ollaan tykätty jo monta kertaa ja sieltä pääse käymään vilkkaammassa Rodoksen keskustassa aina kun huuvittaa! Auto alle ja koko saari ympäri! Jos menee Rodoksen keskustaan, niin kannattaa tosiaan vuokrata auto eikä jähmettyä vaan sinne. Se on niin pieni saari, että sen ajelee ympääriinsä vaikka päivässä. Aamulla liikkeelle ja illalla vasta takaisin, niin on nähnyt Lindoksen, Pefkoksen, Falirakin ym. Helppo ajella ja ei voi eksyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284