joo, mulla ei hyvää sanottavaa tf:n palveluista, ei todellakaan yhtäkään hyvää. tein taanoin ISON virheen vaihtaessani niille, sen jälkeen ongelmat alkoi, yhtä riitaa laskuista, liittymätyypinvaihdoista, sopimuksen lopetuksesta, ja nyt oman liittymän hallinnasta, ei jumalauta, joka kerran saa tapella.
Tänäpäivänäkään en ole saanut postitse uuden pula-ajan liittymätyypin sopimusta, laskun kyllä, joka oli ihmekyllä kolme euroo, kaksun eivät laskuttaneet parista rupipuhelusta viittäkymmentä euroa, niinkuin tähän asti..
onneksi pääsen niistä eroon kokonaan ensivuoden keväällä, heitän sen pe.....n SIM kortin huitsin helevettiin.
ei kannata ottaa kyseisen Soneran (TF) mitään juttuja, nyt olen saanut tapella ilokseni myös poikani laajakaista laskuita, maksaa ne moneen kertaan, ja silti lähettivät ne Sergelille..
teeäffä
2
467
Vastaukset
- Oi kerro lisää
Hmm.. Kerropa meille muillekin, että mitä ongelmia sinulla oikein oli ja miten jouduit niistä tappelemaan? Ja miten niin poisvaihtaminen oli vaikeaa?
- suomenakka
Eivät suostuneet vaihtamaan liittymätyyppiä 45 e/kk pakettijutusta sellaiseen, jossa laskua tulee vain käytön mukaan, vaikka heidän kotisivuillaan sanotaan, että kerran kauden aikana voi vaihtaa toisenlaiseen. Asia meni kuluttajaasiamiehelle. Mulla oli soittotarpeet vähentyneet, samoin tekstarit, joten tuntui aika turhalta maksaa lähes kolminkertainen summa per kk todellisesta käytöstä. Ei auttanyt vaikka kuinka selitin, jauhoin ja jankutin.
Kuluttajaasiamiehen yhteydeoton jälkeen olivat niin höyliä että, ja liirttymätyyppi vaihdettin sellaseksi 0,66 kk , puhelut ja teskt, 0,69 (?) kpl. en käytä liittymää juurikaan vaan otin toisen operaattorin sopimuksen , mutta pidän sitä nyt hätävarana siihen saakka, kunnes nyt oleva sopimusraukeaa, ja siihen muuten kuuluu 1 e sunnuntai etu..
Toinen juttu oli, kun pojallani on soneran laajakaista, josta oli mennyt lasku vahingossa toisella viitteellä. Sonerahan ei tietenkään tiedottanut asiasta mulle asti, vaan alkoi pommittamaan mua karhumakirjeillä. En tietenkään maksanut, koska mulla oli maksetun laskun kopio tallella.
Lopulta sain laskun Sergeliltä, aivan mahdottomien uhkauksiean kera. Soitin soneralle ja sergelille, eivä t edes siinä vaiheessa voineet kertoa, että maksetun laskun viite oli väärä, ja mennyt GSM puolelle....
maksoin karhumakirjeen hirveine kuluineen mahtavasti sadatellen..ja kuinkas ollakaan...Segel lähetti uuden kirjeen mulle alta aikayksikön.."emme ole saaneet maksusuoritustanne määräaikaan mennessä"...maksuaikaa olis ollut vielä viikko....
soitin lopulta pankkiin, josta soittivat sergelille, ja sitten taas oltiin niin liurunläyryn että hunajaa tihkui.
Sonera ei koskaan korvannut mulle takaisin väärällä viittellä maksettua laskua, vaan pitivät rahat ihan ite, perusteena se, että ei heidän kuulemma tartte, koska kulut ovat olleet niin suuret!! Aijaa.. ihankos totta, ajattelin, entäs pienipalkkaisen yh-äidin viimeset maitorahat, mihis ne meni?? Tällä tavoin toimii Sonera, sekä tytäryhtiö TF...
nyt sitten en pääse TF:n omille sivuilleni, koska Sonera ylläpitää maksuhäiriömerkintaa yllä...."täällä liittymällä ei ole oikeutta hallita omia sivujaan, ottakaa yhteys asiakaspalveluun"...otin jo...olen huomauttanut asiasta, mutta mitään ne ei tee...
voi vi...n v...u, jos tämän asian takia en saa ikinä edes kahden euron luottoa... ;)
ja aina olen hoitanut laskuni tilipäivänä pois, varsinkin vuokran, pankin laskut, laajakaistat, kännyt, sähkön...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12681Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1511258Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491135- 1271008
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206949Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15899- 72855
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297855- 40841