hyvä häämatkapaikka
onko florida
1
654
Vastaukset
- Henni78
Floridaan kannatta mennä talviaikaan, jottei ole liian kuuma tai sateinen keli. Kevät on myös hyvää aikaan. Kesällä todella kuumaa, ja syksymmällä alkaa jo sateisemmat kelit ja hurrikaanikausi. Tosin talviaikaan meressä uiminen on aika viileetä puuhaa, eikä aurinkoa välttämättä pääse ottamaan, jos niin haluaa.
Dollarin kurssi on halpa, eikä siellä muutekaan normaaliostokset ja ruoat maksa juuri mitään. Shoppailu onnistuu isoissa tavarataloissa, ja ihan perusmarketitkin oli tälle shoppailufriikille taivas! :)
Florida (riippuu minne päin menee) on suhteellisen rauhallinen ja todella kaunis paikka. Valtavasti nähtävää ja etäisyydet ovat aika pitkät, joten oma auto on melko lailla ehdoton.
Itse olimme Floridassa ihan muissa kuin häiden merkeissä, kiersimme ympäri osa-valtiota pari vkoa, hyppäsimme laskuvarjolla yms kivaa. Aika loppui armottomasti kesken....
Orlandoon ei välttämättä kannata mennä, on aika tylsä paikka, ellette halua paria päivää Disney Worldissä viettää, mutta eipä siellä paljoa muuta olekaan. Miami ja sen lähiympäristö, Florida Keys (saaret) ja länsirannikko olivat upeimmat alueet. Ei voi muuta kun suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819