Mulla ois silleen ihan omana ajatuksena pukeutua,jos näistä helvetin zembaloista..öö..siis häistä jotain tulee. Niin,tosiaan,ajattelin pukeutua. No,se ei ehkä ole uutinen,hehe,oon tällänen aika huumoripitoinen. Se puku ois nimittäin sellasta pinkeetä nahkaa, tois munan..öö...eikun mun melko kookkaan varustukse...eikun linjakkaan vartalon silleen esille. Olkatoppaukset on kyllä melko huijaukset,kun on vähän jäänyt nuo hartiat kehittymättä. Mulla on sellanen Danny-syndrooma,että on t-paidassakin toppaukset. Eikä tuleva vaimo ole hokannut onneksi mitään ja on tietty sänkyyn mennessä jo niin kuumana meikästä,ettei niitä enää sumeilta silmiltään hokaa,siis niitä hartioita..mitä ei ole.Mutta nyt asiaan. Siis vaimohan repesi tuosta nahkapukuasiasta ja vaatii,että joku helvetin teryleenipukuhan se olla pitää. Ei jumankekka. Pitääkö tässä nyt sanoa hasta la vista ja perua kaik puheet häistä. Kun alunperinkin se vaan tuli pienessä pierussa hönkästyä siinä kaunareita katellessa.....ja akka siinä heti innostu. Onko tässä nyt järkeä jatkaa valmisteluja,kun tälläset pikku asiat jo tökkii heti kärkeen? Mitäs sanotte?
Vastaukset 1
- Varoittaja
Älkää menkö naimisiin missään nimessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811328
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191099En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621043- 65898
- 62793
- 60770
- 66712
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24700- 69682
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 51586
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19537
- 43533
- 29525
- 33520
- 72496
- 61488