Kummitukset Sims 3

partyparty1

Eli Sims 3-pelissä monet on kertonut, miten ne on saaneet haamun kanssa lapsen, tai ottaneet sen perheeseen pelattavaksi hahmoksi. Itse pelaan nyt Elviira Kurjenkaulalla ja haluaisin kuollakseni sen miesvainajan haamun pelattavaksi/takaisin eloon. Miten tämä onnistuu? Kerran kummitus tuli taloon, ja suhteet parana kun Elviira mm. flirttaili ja jutteli sille, mutta kun haamu häippäsi, se katosi suhdeluettelosta.. :s

Lisäksi luin jostain, että uurna pitäisi viedä tiedekeskukseen.. olen ottanut uurnan tavaroihin ja mennyt sinne, mutta mitään vaihtoehtoja ei tule tiedekeskukseen mentäessä.. :o

Auttakaa, te, jotka ehkä olette saaneet haamun perheeseen/eloon/tehneet haamun kanssa lapsen tai tiedätte miten se tehdä

36

5128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tööööt

      en osaa vastata kysymykseen, mutta viitsitkö kertoa, miten noita valmisperheitä voi pelata?

      • captain Rex

        Helppoo se on.

        avaat uuden kaupungin ja napaauta palkkia jonka nimi on valitse talous esim sunset valleyssa valitse sekemoto klikkaa vaan talo merkkiä sen jälkeen kun olet klikannut valitse talous merkkiä.


    • Marjatta & Martti Pokela

      Yksi haamu oli Marjaanan ovella, ja se hilijalleen kolokutti. Joka kerta kun avainta liikutti, heti Marjaana huomasi sen.

      "Sinä oletko mun isän joka kolokuttaa, vaiko veljeni Juhanni? Vai oletko mun ystäväni Vilihelemi, joka vierailta mailta palannut on?"

      "En ole sinun isäs, joka kolokuttaa, enkä veljesi Juhanni. Vaan olen sinun ystäväsi Vilihelemi, joka vierailta mailta palannut on."

      Marjaana, hän se ovensa avasi, ja pyysi häntä sisälle. Hän vuoteensa pehmeän petasi, ja pyysi häntä levolle.

      "En ole minä työstäni väsynyt, enkä matkasta pitkästä. Vaan vaadin sen valani takaisin, jonka vannoneet olemme."

      "En anna minä valaasi takaisin, jonka vannoneet olemme. En ennen kuin lepäät minun rinnallani, ja suutelet minua."

      "Minä kuinkas voin sinua suudella, kun ei oo mulla ruumista. Ja jos suutelen huulilla kylymillä, heti lopetan elämäsi."

      Ja kukko se lauloi, ja kello se löi. Ja aamu jo vaaleni. Ja silloin se haamukin katosi, joka Marjaanaa puhutteli.

      Marjaana puki vaattehet yllensä, läks' ulos hän käveleen. Ja silloin hän vasta sen huomasi, se oli HAAMU, joka puhui häl'.

      • partyparty1

        Selvä. Ja kysymykseen, miten valmisperheillä voi pelata: siis ihan vaan valitsemalla sen talouden :o


      • S.I.M.I
        partyparty1 kirjoitti:

        Selvä. Ja kysymykseen, miten valmisperheillä voi pelata: siis ihan vaan valitsemalla sen talouden :o

        Eli kun simisi on kuollut jossain vaiheessa tulee tehtävä jossa pitää viedä uurna/hauta tiedekeskukseen. Kun menee sinne voi valita rakennusta klikkaamalla vaihtoehdon ''herätä henkiin (simin nimi tähän)''. Sim, jonka tavaraluettelossa hauta on menee sisälle ja tulee jonkin ajan kuluttua pelattavan aaven kanssa ulos. Sen jälkeen sim joka suoritti tuon tehtävän voi herättää kuolleet pelattaviksi haamuiksi hintaan 5000 simoleonia. Toivottavasti auttoi. Voisin tähän samaan laittaa että sattuuko kukaan tietämään miten kasvattaa rahapuu tai elonhedelmä?


      • Juu-uu
        S.I.M.I kirjoitti:

        Eli kun simisi on kuollut jossain vaiheessa tulee tehtävä jossa pitää viedä uurna/hauta tiedekeskukseen. Kun menee sinne voi valita rakennusta klikkaamalla vaihtoehdon ''herätä henkiin (simin nimi tähän)''. Sim, jonka tavaraluettelossa hauta on menee sisälle ja tulee jonkin ajan kuluttua pelattavan aaven kanssa ulos. Sen jälkeen sim joka suoritti tuon tehtävän voi herättää kuolleet pelattaviksi haamuiksi hintaan 5000 simoleonia. Toivottavasti auttoi. Voisin tähän samaan laittaa että sattuuko kukaan tietämään miten kasvattaa rahapuu tai elonhedelmä?

        Itse olen kylvänyt tuntemattomia siemeniä ja niistä on kasvanut rahapuita ja elon hedelmiä. Tosin on myös kasvanut huonolaatuista perunaa ja salaattiakin.


    • mut

      mistä sen uurnan/haudan saa, mikä son. Kerran mulle tuli semmonen tehtävä jossa tarvittiin uurnaa?? :00

      • S.I.M.I

        Kun simisi kuolee häneltä jää hautakivi/uurna. Elikkä se pitää vetää tavaraluetteloon ja kipaista tiedekeskukseen, mutta VASTA kun tehtävä on menossa tai suoritettu jo kerran simillä jolla pelaat.


      • fdhg
        S.I.M.I kirjoitti:

        Kun simisi kuolee häneltä jää hautakivi/uurna. Elikkä se pitää vetää tavaraluetteloon ja kipaista tiedekeskukseen, mutta VASTA kun tehtävä on menossa tai suoritettu jo kerran simillä jolla pelaat.

        pelaan yhdellä simillä, ja tehtävänäni on jo pitkään ollut uurnan vienti tutkimuskeskukseen. Pitääkö minun siis tapattaa itseni, vai mistä ihmeestä sen uurnan saan? :D konkreettisia ohjeita, kiitos! mihin voi viedä niitä löydettyjä kiviä yms?


      • S.I.M.I
        fdhg kirjoitti:

        pelaan yhdellä simillä, ja tehtävänäni on jo pitkään ollut uurnan vienti tutkimuskeskukseen. Pitääkö minun siis tapattaa itseni, vai mistä ihmeestä sen uurnan saan? :D konkreettisia ohjeita, kiitos! mihin voi viedä niitä löydettyjä kiviä yms?

        Eli voit tehdä niin että luot siminluonnissa jonkin simin jonka viet ''teurastettavaksi''. Muuta se siihen taloon jossa oma perheesi jo on, ja sitten menet tontilla ja nirhaat sen simin. Vaikkapa boolproptestingcheatsenabled true- koodilla. Kuolintavalla ei älytöntä merkitystä ole, vain haamun väri ja ehkä käytös. Toisaalta minun kleptomaanisimini kävi näpistämässä haudan Goottiloiden takapihalta =) Sitä en muista saiko tästä haamusta sitten pelattavan. Kai sen kiven voi pölliä hautausmaaltakin. Sunset Valleyn hautausmaalla on muuten pinkki miesaave jonka nimi on Gaylord ^^ ja jos tarkoitat noilla löydetyillä kivillä timantteja, mineraaleja ja meteoriitteja niin voit joko laittaa ne kotiin koristeeksi, lähettää hiontaan tai myydä ne. Ainakaan muuta en ole keksinyt...


    • Bababab

      Mulla ainakin, kun on tullut tehtäväksi herättää kuollut henkiin, on katakombista tullut hallitse kalmoja, jolloin saan jonkun tutun hautakiven vedettyä tavaraluettelooni!

    • --------------------

      Minullakin se hävis suhdeluettelosta mutta kun se tuli seuraavan kerran takasin ni se palasi suhdeluetteloon. mulla ainakii jos meen tiedekeskukseen ni siihe tulee et herätä henkiin tai jtn. tollasta.

    • LOL

      mul ei oo tullu tehtävää.MITEN PITKÄÄ PITÄÄ OOTTAA ET SE TULEE?

    • LOL

      odota sata vouttaaaa

    • AlSimhara

      Helpoin tapa on syöttää kummitukselle Ambrosiaa. ;-)

    • ...

      Ambrossiaa?

    • sims3

      Mutta miten haamun saa takaisin eloon ?

    • Ambroossia :D

      MITEN SAA AMBROSIAA? :D

    • !Kauan pelannuT!

      Minun Sims: Marica. On nyt haamu. Miten sen saa henkiin? Viikatemies näkyy suhdeluottelossa, mutta ei talossa tai sen ulkopuolella...? JOs löydän sen Viikatemiehen, Marica voi anoa herämistä henkiin. Joten missä viikatemies oikein on? :O

    • !Kauan pelannuT!

      Ainiin! Minä pelaan valmis perheellä! Menet -> New Game, ja sitten sieltä karttaan ja sieltä valitset talon ja sinulle tulee valmis perhe! Jos talo maksaa (esim) 179 000 000, saat n. 50 000, käteistä simolenia! Ainaskin minä sain! :)

    • Sininen haamu

      Miten voin hukuttaa simin?

      • how simple is that

        Laitat uima-altaaseen ja portaat veks.


      • cvvcvv
        how simple is that kirjoitti:

        Laitat uima-altaaseen ja portaat veks.

        eipäs muute onnaa ku ne osaa nousta ilman portaitaki pois... he he


    • amanam

      ^ei muuten ainakaan minulla aiemmin toiminut, sillä voivat Sims 3:ssa nousta sieltä altaasta ilman portaita. Kun rakentaa aidan uima-altaan ympärille, kun simi on altaassa, niin sillon ei pääse pois.

      Kummituksen saa myös perheeseen niin, että sim menee esim. hautausmaalle yöaikaan, joolloin yleensä näkyy noita valmishaamuja. Sitten vaan flirttailemaan jonkun kanssa ja sitten, kun suhde on tarpeeksi vahva, niin kihlat ja naimisiin meno. Ja voila, hautausmaan sim-haamu muuttaa aktiiviseen perheeseen. Tämä tietty vaatii vähän kärsivällisyyttä, koska haamut menevät takaisin hautaa muistaakseni viiden maissa aamuyöllä ja seuraavana yönä pitää sitten vain taas lämmitellä suhdettaa uudelleen. Tosiaan vie aikaa, mutta toimii tämäkin.

    • hYväVinkki

      Mul on TODELLA HYVÄ VINKKI! Kirjoita: ( tämä on huijaus koodi ) buydebug niin kun katsot ostos tilasta -> sinne mis on esim. ''pinnat'', ''elektroniikka'' yms niin sinne on ilmestyny ylimäränen palkki -> paina -> ja siel on kaikenlaisia hyödyllisiä kamoja esim. ansoja ( vain maailman matkaajassa) kimaltavia suolakivia ( vain lemmikkeissä) ja metallien, kivien jopa kalanluonti paikkoja. Eli jas laitat sellaisen lampeesi ( kalat ) niin sinne ilmestyy kaloja
      __________________________________________________________________
      NAUTTIKAa

    • aaveentuntija

      Hei!
      Sinulla täytyy olla kuollut joku, jonka hautakiven olet saanut. Sitten jossain vaiheessa tulee puhelu tiedekeskuksesta, ja kun menet sinne, paina tähteä ja tee tehtävä. sitten tontille eli tiedekeskukselle tulee sen aave, tervehdi sitä ja valmis

    • Laurentto

      Kun on kummitus kuinka sillä voi leijuttaa jotai esinettä muumuassa jääkaappia?

    • pausku1

      Kuinka saa aaveen leijuttaa jotai esinettä

      • Pööpötin

        Ei oo maallista mutta minkä lisäosan mukana saa lampunhengen


    • Pelattavalla kummituksella sitä ei voi tehdä. Ainoastaan ei pelattavat kummitukset pystyvät siihen.

      On kuitenkin olemassa modi joka sallii pelattavan kummituksen ottaa jokin esine valtaansa mutta tällöinkin esine määräytyy sattumanvaraisesti. Kyseinen modi on myös tehty 2009 ja on yhä päivittämätön, joten sen toimivuudesta ei ole takeita.

      http://modthesims.info/d/348745

    • aapuu

      Mulla on sellanen ongelma että mulla on sellai tyyppi joka oli ihminen se muuttu kultakimpaleeks! ja sit siit tuli keltanen haamu joka kimmels! Ja haamuilta saa kysyy sitä '' Kysy kuolemis tapaa '' nii kysyin sen siskolla sitä nii se sano kullaksi muutettu! Nii se itkee koko ajan en saa sitä takaisin ihmiseksi ja se vaa itkee! Mitä mä voin tehä?

    • Voit esim. odottaa että kuolleen simin sisar saa tiedekeskukselta mahdollisuuden muuttaa tuo kuollut simi pelattavaksi kummitukseksi tai sitten voit laittaa tuon sisaruksen valmistamaan ambrosiaa. Kun tuo kuollut simi syö sitä, niin hän muuttuu jälleen eläväksi. Pelattava kummitus on helpompi itse määrätä syömään tuota ambrosiaa mutta se onnistuu myös ei pelattavalla, varsinkin jos kummituksella sattuu olemaan nälkä. :)

      http://www.youtube.com/watch?v=e22-H_OOeIY

      http://www.thonky.com/the-sims-3/ambrosia/

    • VÄRIT!?!?

      Miten kummituksien värit menee?

    • Apuaaaa

      AUTTAKAA. Mun yks simi kuoli ja se jäi haamuksi ja haluaisin sen pois miten sen saa pois vai onko se mahdollista?

      • OutoSim

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4080
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3942
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      608
      3835
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      18
      2588
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2425
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      338
      2048
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2032
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1879
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1559
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1402
    Aihe