Meillä nytten mieheni kanssa ikää 30 vuotta, hyvät työpaikat ja oma asunto. Laitoimme viime vuonna paperit vetämään ja kävimme myös tapaamassa muutamia sosiaali-ihmisiä.
Muuten kaikki tuntui olevan kunnossa ja melkein nimet paperilla kunnes nostivat hirveän haloon minun menneisyydestäni. Vietin 15 vuotta sitten vuoden suljetulla psykiatrisella osastolla ja sen perusteella eivät myönnä adoptiolupaa!! Miten niin vanha asia voi vaikuttaa vieläkin?
Yritimme ottaa mieheni kanssa asiasta selvää että onko tuo muka pätevä syy hylätä hakemus mutta ei ole vieläkään saatu vastausta. Eikö ole aika törkeää toimintaa, varsinkin kun pääni on tällein jo 15 vuoden jälkeen täysin kunnossa.
Adoption vaatimukset
mitä ihmettä???
1
600
Vastaukset
- että olet
täysin parantunut. Muuta en osaa neuvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826604- 1481824
- 1131598
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️471029Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5879Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248871- 41839