Olen ihmetellyt miksi ei ole mitään kerrottavaa ? Boliviasta, vaikka siellä on moni käynyt, siellä asuu edelleen suomalaisia vaikka osa palasikin. Aloittakaa kokemusten jakaminen. Minäkin kävin siellä 2003, ja voisin mennä uudelleen koska tahansa. kiinnostava maa oli silloin ja kaiketi vieläkin vaikka politiikka on pilannut paljon.
BOLIVIA
2
722
Vastaukset
- tuurisuuri
Miekin menossa Boliviaan piakkoin, vaikuttaa kiinnostavalta paikalta. Matkailitko yksin siellä vai seurassa?
Rokotteista sellainen pisti silmään, että Rabiesta eli raivotautia suositellaan jos menee pusikoihin tms kauemmaksi asutuksesta.- Perdone
vaimon kanssa. Periaatteena että kun Perussa käytiin, (ja monessa Keski-Amerikan valtiossa) oli niin lähellä, että halusin lentää sinne ja etsiä näitä 70-80-lukujen siirtolaisia. Olin vähällä itsekin silloin muuttaa. Löysimme muutamia vielä siellä asuvia Santa Cruzista. Ja ehdittiin olla karnevaaleissa ja kierrellä kaupunki ristiin-rastiin. Useimmilla meni rehentelyn ja huonon asioiden vahtimisen vuoksi aika heikosti. Se kuuluisa kiinteistöjä välittänyt suomalainen kaverikin koki heikomman viinalopun. Ikävää oli kuulla että monet maat myytiin useaan kertaan ja loppujen lopuksi saattoi löytyä omistuspaperi intiaaniperheeltä! On siellä ainakin muutama menestynyt, mutta he ovatkin hoitaneet asiansa eivätkä sortuneet isotteluun. Vaikka nyt asuukin aika hienosti.
Ihmiset ovat ystävällisiä ja virkamiehet korruptoituneita. Eikä ilmapiiri ole Santa Cruzissa läheskään niin epäilyttävän tuntuinen kuin vaikkapa La Pazissa. Lima on myös ihan yes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882