Lennot Sydney

1kk lomalle

Mitä kautta olette varanneet lennot ausseihin, tossa kattelin niin eikö oikeesti saa halvemmalla kuin 1200 euroa lennot? Aika suolainen hinta, vaikkakin matka on pitkä

6

1377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • itsekin reissuun

Hei!
      Mene www.vertaa.fi... Sieltä itse katselin lentoja... alle 1000€en ole itse nähnyt vielä...

• Lentokala=D

Tuo on ilmeisesti halvin hinta

http://www.ebookers.fi/shop/airsearch?type=air&ar.type=roundTrip&ar.rt.leaveSlice.orig.key=Helsinki&ar.rt.leaveSlice.dest.key=Sydney&_ar.rt.flexAirSearch=0&ar.rt.leaveSlice.date=01.05.10&ar.rt.leaveSlice.time=Anytime&ar.rt.returnSlice.date=05.05.10&ar.rt.returnSlice.time=Anytime&ar.rt.numAdult=1&ar.rt.numChild=0&ar.rt.child[0]=&ar.rt.child[1]=&ar.rt.child[2]=&ar.rt.child[3]=&ar.rt.child[4]=&ar.rt.child[5]=&ar.rt.child[6]=&ar.rt.child[7]=&_ar.rt.nonStop=0&_ar.rt.narrowSel=0&ar.rt.narrow=airlines&ar.rt.carriers[0]=&ar.rt.carriers[1]=&ar.rt.carriers[2]=&ar.rt.cabin=C&search=Etsi lentoja

Niin minun mielestäni tuo on periaatteessa melko halpa=D

Sillä pelkkä meno on 588,23, joten menopaluussa saa alennusta=)

Ja rahat tuohon saa kerättyä helposti, jopa alaikäinen kun vähän tekee töitä:p

Tai ainakin minun serkku sai kokoon 20 000 euroa 4:ssä vuodessa. Rahat kerättyään hän oli 18 ja lähti Ausseihin:D

• MIR

Riippuu toki paljon matkan ajankohdasta, vahan myos kestostakin.
      Halvin mita mina olen nahnyt viime aikoina oli Air Chinalla Lontoosta Kiinan kautta Sydneyyn, hintaa n 700 e m/p (jouluksi Aussilandiaan). Siihen paalle satanen tai pari Lontoon lentoja varten.

Myos Saksasta paasee monesti paljon halvemmalla kuin Suomesta. Esim. Etihad'illa nayttaa olevan jokin kampanja meneillaan, silla heidan kauttaan paasee halvalla myos.

Katsele esim. ebookers.de, ebookers.co.uk, kelkoo.de, jne.

• Höpötiti

Kävin maalis-huhtikuussa Sydneyssä, Air Chinalla hurautin ja hinta oli 9006 kruunua. Kattelin ekaksi Air Chinan nettisivuilta, mutta toimistosta sain kaikista parhaimman hinnan. Aika rasittava matka, mutta muuten okei! Kannattais siis tulla tänne länsinaapuriin ja täältä sit sinne.

• katselua
      • Sydneyhin

Lontoosta ääsee usein tuolla hintaa monellakin firmall.a
        Qantasilla oli juuri ellei ole vieläkin reilulla 300 eurolla
        Lontoo-Sydney meno-paluu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      376
      8333
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      169
      2704
    3. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      978
    4. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      12
      960
    5. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      60
      873
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      25
      856
    7. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      843
    8. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      64
      822
    9. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      46
      796
    10. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      72
      752
    Aihe