Ollaan aikeissa lentää joulukuussa kolmeksi viikoksi Bangkokiin ja halvimmat lennot saisi Turkish Airlinesilta. Onko omakohtaisia kokemuksia kyseisestä lentoyhtiöstä, tai nimenomaisesta reitistä tuolla koneella? Vähän pelottaa, kun aiemmin olen lentänyt vain finskillä, ja yksi TA:n konehan tippui tuossa alkuvuodesta...
Millaista on TA:n kalusto kansainvälisillä lennoilla? Uskallanko nousta koneeseen turvallisin mielin, vai kannattaako tehdä testamentti ja hyvästellä läheiset ennen lomaa?
Turkish Airlinesilla Bangkokiin?
15
1401
Vastaukset
- tulleet alas!
Useimmat yhtiön lennot päättyvät onnellisesti. Viimeisintä mainitsemaasi onnettomuutta ei näemmä ole ehditty vielä kirjata tähän luetteloon:
http://www.planecrashinfo.com/Airline/AL Tr-Tz.htm - parempi vaihtoehto
Menkää Thai Airwaysilla Tukholmasta.On varmasti yksi parhaista ja luotettavimmista lentoyhtiöistä maailmassa,palvelusta nyt puhumattakaan
Hinta suunnilleen sama,vaikka jouduttekin ottamaan vaikka finskin lennon
Tukholmaan lisäksi- Alkuperäinen kirjoittaja
Menin Thai Airwaysin sivuille katsastamaan lentoja Tukholmasta Bangkokiin, mutta halpaa ei ainakaan ollut... Kahdelta matkustajalta yhteensä 31 416 SEK, eli yli kolmetuhatta euroa!
Mitä kautta olet itse lentosi yleensä varannut? Katsastin samalla Ebookersin, Momondon, Poptravelin ja ties minkä hinnat, mutta mikään ei edes tarjonnut Thai Airwaysia lentoyhtiönä, vaan KLM:ää, Turkish Airwaysia ym.
Alkaa muutenkin ottaa päähän kun hinnat vaihtelee koko ajan. Vielä aamulla Momondo tarjosi lentoja Turkin koneella 550 per nuppi (travelpartner tai mikä lie), nyt oli noussut jo yli 700 euroon. Ja matkustusajankohta meillä on tosiaan siellä joulukuun lopulla (meno), ja paluu tammikuun 10. päivän vaiheilla.
Nyt tosiaan kaipaan vinkkejä lisää, että mitä kautta metsästää niitä halvimpia lentoja. Ai niin, mulla ei ole luottokortteja, eli maksu saisi onnistua verkkopankin kautta... - Kari-65
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Menin Thai Airwaysin sivuille katsastamaan lentoja Tukholmasta Bangkokiin, mutta halpaa ei ainakaan ollut... Kahdelta matkustajalta yhteensä 31 416 SEK, eli yli kolmetuhatta euroa!
Mitä kautta olet itse lentosi yleensä varannut? Katsastin samalla Ebookersin, Momondon, Poptravelin ja ties minkä hinnat, mutta mikään ei edes tarjonnut Thai Airwaysia lentoyhtiönä, vaan KLM:ää, Turkish Airwaysia ym.
Alkaa muutenkin ottaa päähän kun hinnat vaihtelee koko ajan. Vielä aamulla Momondo tarjosi lentoja Turkin koneella 550 per nuppi (travelpartner tai mikä lie), nyt oli noussut jo yli 700 euroon. Ja matkustusajankohta meillä on tosiaan siellä joulukuun lopulla (meno), ja paluu tammikuun 10. päivän vaiheilla.
Nyt tosiaan kaipaan vinkkejä lisää, että mitä kautta metsästää niitä halvimpia lentoja. Ai niin, mulla ei ole luottokortteja, eli maksu saisi onnistua verkkopankin kautta...Kokeile airberlin.com sielta vois loytyy,mut en tieda voiko lippuja tilata ilman luottokorttia,mutta niilla on myos Suomen kielinen info soittele sinne
- edelleen parempi
Alkuperäinen kirjoittaja kirjoitti:
Nyt tosiaan kaipaan vinkkejä lisää, että mitä kautta metsästää niitä halvimpia lentoja. Ai niin, mulla ei ole luottokortteja, eli maksu saisi onnistua verkkopankin kautta...vaihtoehto mielestäni.Niin menet ebookersin sivuille ja valitset sieltä ruotsin. Näin saat ehdotukseksi Thain lennon noin 5000 kruunua(alle 500 Euroa) halvimmillaan
Tuskin se lento Istanbulin kauttakaan huono vaihtoehto ole,Thaista kuitenkin parempi kokemus minulla.
Mieluusti ottaisin finskin suoran lennon,jos saisi vaikka 100-150 Euroa kalliimmalla,mutta tuskin saa joulukuussa paljoa alle tonnilla.
- jippii
hei!
itte ainakin lähden mielummin tukholmasta thain suoralla lennolla bangokiin kun turkish airlinesilla- nhuhy
No samahan se että onko koneenvaihto tukholmassa vaiko turkissa. Hyvinhän nuo turkin koneetkin on ilmassa pysyneet, ja jos alkuvuonna yksi tulikin alas, niin todennäköisesti seuraavaa haaveria saadaankin odottaa kauan.
- samasejoo
nhuhy kirjoitti:
No samahan se että onko koneenvaihto tukholmassa vaiko turkissa. Hyvinhän nuo turkin koneetkin on ilmassa pysyneet, ja jos alkuvuonna yksi tulikin alas, niin todennäköisesti seuraavaa haaveria saadaankin odottaa kauan.
Tukholma vai turkki ??
Thai vai turkkilainen yhtiö ??
Ei viitsi edes vastata, kuuroille korville jne....
- Kapkaupungissa
Aivan uusi airbuss 330 jolla mentiin,palvelu samanlaista kuin finskillä.
Istanbulin kenttä on selvä vaihtaa.Ai niin lentoemot jakso hymyillä.
Se että kaukoidän yhtiöissä on aina parempi palvelu johtuu kait siitä että on enempi porukkaa töissä.- just joo
Jossa nopeusanturit jäätyy niinkuin Air Francen koneessa viikko sitten ja nyt se kone on Atlantin pohjassa. Älytöntä pihdata 150-250 € ja lennellä kiertoteitä.
- Katsot
just joo kirjoitti:
Jossa nopeusanturit jäätyy niinkuin Air Francen koneessa viikko sitten ja nyt se kone on Atlantin pohjassa. Älytöntä pihdata 150-250 € ja lennellä kiertoteitä.
Niin suorin reitti Etelä-Afrikkaan menee muuten turkin kautta,ainakin sama aikavyöhyke oli koko ajan.
Jokohan finskillä on vaihdettu mittarit,vai onko 340 koneissa erlaiset mittarit? - Aasia
Katsot kirjoitti:
Niin suorin reitti Etelä-Afrikkaan menee muuten turkin kautta,ainakin sama aikavyöhyke oli koko ajan.
Jokohan finskillä on vaihdettu mittarit,vai onko 340 koneissa erlaiset mittarit?kun ei ole Etelä-Afrikassa.Kesäaika 4 tuntia talviaika 5 tuntia.
- vaan
Oon lentänyt useampaan kertaan kyseisen reitin ja aina on hyvin toiminut. Tosin odotus Istanbulissa on pitkähkö Suomesta päin lentäessä. Reitille saa yleensä tosi lyhyellä varotusajalla lippuja ja reitille saa vielä halvahkoja yhdensuunnan lippuja joiden ostaminen ei Suomen päästä esim. Finnairilta onnistu. Koneet tuliteriä (taatusti parempia kuin nykyinen Finskin Bkk:n kalusto).
- nögö
hyvä lento.kantsii vaan katsoo ajat minkä joudut käkkiii siellä istanbulin kentällä.
tosi kallista ruoka ja juoma.
koneet ok ja viihdekeskus myös.
ruoka koneessa ok.tykkäsin. - reissuun...
Minulla on vähä sama ongelma,olis tarkoitus lentää joulukuun puolessa välissä bangkokiin ja pois 3 viikon kuluttua.Kyllä turkish Aitlineltä pääsee 552e mutta tulo lennolla 12 tunnin odottaminen Istanbulissa.Jos ketä kiinnostaa vois kimpassa katella halpoja mahdollisuuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631463Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271281Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151144- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että276922- 72915