Olen katsellut microja ostoaikeissa ja sellasta kyselisin että mitä eroa on kun joissain lukee takana se avec ja joissain ei mitään... Onko niiden varustelussa paljonkin eroja?
micra -98
nainen -82
1
1013
Vastaukset
- nimisotkua
Nykyautoista on äkkiseltään vaikea tietää millaista varustelun tasoa mikin varustelutason nimi tarkoittaa kun niille on keksitty hienoja ja monimutkaisia nimiä.
Ennen tiesi suunnilleen kirjainten määrän lisääntymisestä että varustelutaso nousee, esim. L = kurjin, LX keskiverto ja GLX runsain.
Micrassa on yleensä melko riittävä varustelutaso jo perustasosta lähtien, kalliimmissa malleissa lisänä jotain ajovalonpesimiä ja korinvärisiä peilejä jne. hienostelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161