Rantaneuvos on lomalla

syntymä päiväänsä saakka, joten hyvää kesää kaikille kenelle kelpaa, "Rantaneuvos" Eero Seppänen Suomussalmi.

9

536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ranta loma tekee

      pelkästään hyvää. hyvää syntymä päivää ranta neuvos!

    • meilläkin loma

      sitten.Pidäthän lupauksesi.

    • RyysyrannanJooseppi

      vaali 202 ääntä, joista Suomussalmelta 14, tuliko ne loput Kuopion torilta?

      • ranta-Eerolla

        Eeron vaalitulos on oikein hyvä! 202 ääntä kertoo sen! Vilkaisin tuloksia ja naapuri kunnista oli tullut: Kuusamo 0, Taivalkoski 1, Puolanka 0, Pudasjärvi 1, Hyrynsalmi 6, Kuhmo 4, sekä kotikunta Suomussalmi 14 ääntä. Kuopio ei ollut kovin antelias Eerolle, vain 3 ääntä.
        Tästä on hyvä jatkaa, köyhien asiaa!


      • Aslak Lynx
        ranta-Eerolla kirjoitti:

        Eeron vaalitulos on oikein hyvä! 202 ääntä kertoo sen! Vilkaisin tuloksia ja naapuri kunnista oli tullut: Kuusamo 0, Taivalkoski 1, Puolanka 0, Pudasjärvi 1, Hyrynsalmi 6, Kuhmo 4, sekä kotikunta Suomussalmi 14 ääntä. Kuopio ei ollut kovin antelias Eerolle, vain 3 ääntä.
        Tästä on hyvä jatkaa, köyhien asiaa!

        Tähän on hyvä lopettaa aikuisen miehen tu joutava typerehtiminen


      • k0tk0t
        ranta-Eerolla kirjoitti:

        Eeron vaalitulos on oikein hyvä! 202 ääntä kertoo sen! Vilkaisin tuloksia ja naapuri kunnista oli tullut: Kuusamo 0, Taivalkoski 1, Puolanka 0, Pudasjärvi 1, Hyrynsalmi 6, Kuhmo 4, sekä kotikunta Suomussalmi 14 ääntä. Kuopio ei ollut kovin antelias Eerolle, vain 3 ääntä.
        Tästä on hyvä jatkaa, köyhien asiaa!

        köyhät ei ole tällä hetkellä muodissa, siksi heidän asiaa ajavat ei saa ääniä. maailman rauha, kalliit vaatteet, sudet, ympäristö asiat, tai uusien baarien perustamine, näillä saisi enemmän ääniä haalittua.
        ja tietenkin on muistettava,ettei suomessa enää ole köyhiä, kaikkien toimeen tulo on turbvattu.


      • vaalineuvos

        Vaalitulos kertoo kansalaisten luottamuksen ehdokkaan kykyihin.


    • lataamoon

      meinaat mennä

    • harmistunut..

      Olisit nyt edes ensiksi lausunut muutaman kiitoksen sanan meille 202 äänestäjälle, jotka uskoimme Sinuun ja olimme valmiita seisomaan takanasi tulevissa köyhien taistojen tiimellyksissä... Vaan ei! Mies ilmoittaa vain painuvansa lomalle, lekottelemaan, tekemättä mitään? Nyt taisi loppua usko Eeron tekemisiin?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1350
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1199
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1000
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      281
      894
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      877
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      30
      723
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe