Moro,
Olen hiljattain elämäni (lähes) kuntoon saanut mies, ja haluaisin keksiä joknun mukavan liikuntaharrastuksen, jonka voisin oppia, ja jota voisi harjoittaa yksin.
Käyn lenkillä, nostelen painoja ja kiertelen metsissä, mutta ne alkavat tuntua turhilta, koska ne eivät vaadi sen koommin taitoja. Haluaisin saada liikunnan hyödyn tekemällä jotain, jossa voisin tulla hyväksi. Hinnalla nyt ei ole niinkään väliä, mutta mieluiten harrastus, jota voisin harjoittaa ilmaiseksi.
Jos teille tulee jotain mieleen, tai teillä itsellä on kokemuksia joistain aktiviteeteista, niin kuuntelen mielelläni.
Kiitti!
Yksin opittavat ja harjoitettavat harrastukset
7
1514
Vastaukset
- punkerolollo
aloita joku harrastus joka saa adrealinin pintaan, esimerkiksi judo : )
- lareth
Terve!
Olen miettinyt taistelulajeja, ja vaikka
olen jo aika "vanha" aloittamaan niitä,
ei sillä pitäisi olla sen koommin väliä kun
suurin osa on nykyään kuntoilutarkoitukseen,
enemmän kuin vastustajien taltuttamiseen.
Ainut ongelma voisi olla hinta..
Kurssit maksavat jonkin verran, kuten
tietysti kaikki tässä maailmassa.
Rahatilanteeni on nyt hyvä, muttei tule
olemaan enää kohta, joten toivoisin kerta
summalla rahantarpeen katoavan. Kuten
esimerkiksi ostamalla luistimet ja mailan, et
tarvitse muuta kuin kiekon ja jää on ilmaista :)
Luistelukin vaan on aika tylsää yksin ja kesällä
"vaikeaa".. Eräjormailu on edelleen viihdyttävää
sooloilua, ja ilmaista..
Oletko itse harrastanut jotain taistelulajia?
Minulla ei ole lähes mitään kokemuksia.
Kiitos vihjeestä :)
- nainen*
Mulle tuli mieleen uinti,luistelu,lenkkeily,soutu,hiihtäminen,kuntosaliliikunta ja laskettelu.
- nainen*
Ratsastus,jos lähellä on talli.
- laskettelu
nainen* kirjoitti:
Ratsastus,jos lähellä on talli.
ei ole ilmaisia täälläpäin :-( joten jos ilmaisia etsii
suomen järviin vaan uimaan ym.
Jotain omintakeista meditaatiotoimintaa olen harrastanut vuosikymmeniä. Kuitenkin vasta sitten kun olen ns. tosiliemessä sisältä tulevan heikon hapen kanssa.
Netissä tutustuin reikimedotiin. Uniomystica.fi tilasin kirjan Reiki parantava Energia. Kirjan mukaan aloin tekemään harjoituksia. Ne sopivat heti.
Reikiry.fi ilmottauduin reiki 1 kurssille. Myöhemmin kävin 2 kurssin. Muutama kuukausi 2 kurssin jälkeen reikimenetelmä alkoi reaalisoitumaan elämässäni.
Reiki omahoito, käytännössä reikimeditaatio ei maksa senttiäkään; kurssien ja hoitopöytä satsauksen jälkeen.
Reikimeditaatioharjoitukset pitävät yllä kokonaisterveydentilaa. Harjoituksen jälkeen olen suojattu kaikelta pahalta. Menetelmä mahdollistaa
henkisen kasvamisen, avartaa jatkuvasti tietoisuuden tasoa.
Itselle merkittävin hyöty on omien ja lähimpien omaisten kivunlievitys olkoon ne henkistä tai fyysistä laatua. Uutta oppii "jatkuvasti".
Viimeisin, vasta muutaman viikon ikäinen edistysaskel on nukahtamisongelman minimoiminen. Hyviä kokonaishyvinvointia edistäviä tuloksia tässäkin.
Kaikki lääkkeettömästi. Kannattaa kokeilla.- nainen*
Pyöräilyn vielä muistin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 222387
- 951526
- 1181264
- 751130
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa18959- 52852
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa249851MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209840Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo18831- 34785