Olen webmaster joka on tehnyt sivuja noin 4
vuotta. Olen päättänyt laajentaa toimintaani niin
että teen sivuja myös muille
(yksityiset/yhteiöt/jne.). Mutta alkuun
pääseminen tuottaa ongelmia, eli mistä löytän
ensimmäisen asiakkaani?
Webmaster
O
3
321
Vastaukset
- WhiteWolf
Kannattaa aloittaa vaikka kertomalla
kotisivustosi osoitteen että kaikki voisivat
arvostella että onko sinusta yleensäkkään
mihinkään ja osaatko mitään.. sen jälkeen voisit
lisätä sivuillesi yhteystiedot jotta joku voi
ottaa yhteyttä jos vaikka haluaakin sivuston..
--
http://link.4all.cc - Anonyymi
en pääse sivulle suomi24.fi ikäryhmät. Näyttöön tulee Error ja pitkä teksti.. Eilen vielä homma toimi ihan ok.. En ole muuttanut asetuksia tai muutenkaan sössinyt mitään, nyt vaan ei enää pääse suomichat keskustelusivulle,,,
- Anonyymi
Sait kuitenkin nostettua 18-vuotiaan ketjun :-D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959