Onko kukaan käynyt Circuit de Catalunyalla?
Circuit de Catalunya
Formulafani
3
540
Vastaukset
- been there
On. Montmeloon pääsee junalla esim. Santsin asemalta.
- Barcelonassa käynyt
Kyllä olen käynyt circuit de Catalunyalla. Siellä on esimerkiksi Hard Rock Cafe ja suuri tavaratalo, josta löytyy laidasta laitaan erilaisia tavaroita. Se on myös Barcelonan pääkadun La Ramblan alussa. La Ramblan varrelta löytyy kaikenlaisia myymälöitä, kahviloita ym. La Ramblalla on myös katutaiteilijoita.
- Eixample
ja Circuit de Catalunya on kilpa-autorata, ei kaupungin tunnetuin aukio,
jonka nimi on Placa de Catalunya.Muuten meni oikein, ja Hard Rock Cafe on hyvä paikka haukata hampurilaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986948- 1592056
- 1131698
- 511400
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501118Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41939