teitä pii...tkästä aikaa :=))
Tai oli mulla asiaankin.
Oletteko muuten ladanneet itsellenne Spotifyn?
Jos ette, suosittelen. Ei paljon ole levyjä, mitä ette sieltä löytäis.
Eipä tartte enää radiosta kuunella huonoa musiikkia, vaan saa valita ihan omaa mieleistänsä.
Hyvät päivänjatkot. Tundralla mollottaa aurinko pilvettömältä taivaalta, joten ulos täytyy lähtee ja sassiin :=))
Tulin tervehtimään
17
297
Vastaukset
- Meriläinen
Mulla soi levyltä juuri nyt musiikkia Andeilta.
Samaa musiikkia soitti aikoinaan ryhmä helsingissä, usein istuin kuuntelemassa kauniina kesäpäivänä, keskellä kiirettä ja hälinää. Kun on hyviä katusoittajia niitä on ilo kuunnella ja ne saa pysähtymään hetkeksi.
Minä toistaiseksi olen vain tuubia ja YLE:n elävää arkistoa koneella käyttänyt ja muutamia nettiradioita.
Täällä ei aurinko paista, kohta kai sataa. Kunhan pääsisi töihin kuivana.- Mieleen jäi
lähinnä soittajien innostu ja ilo.
- entinen yxitypy
taitaa katusoittajia olla meillä enemmän kuin ennen.
Kanarialla on paljon intialaisia katusoittajia, jotka soittavat panhuiluilla kaikenlaisia hyviä klassikoita. Saatoin istua siellä päivän kuuntelemassa heitä.
Panhuilumusiikki on tosi hienon kuuloista, varsinkin kun sitä soitetaan meren äärellä.
Youtubesta ja muualta ei tahdo löytyä kaikkia kappaleita mitä haluiais kuunnella, mutta Spotifystä löytyy.
Toivottavasti pääsit kuivana töihin :=))
- jonnekkin.
Oletko kaapannut juronukon mukaasi, kun hänkin on palstalta kadonnut.
- entinen yxitypy
minä mielelläni kaappaan miehiä mukaan, mutta juroukkoa en ole nähnyt.
Olisko muuttunut entistä jurommaksi, ettei enää kehtaa palstallekaan tulla :=))
- entinen paapuuri
en ole ladannut mitään Spotifyjä, eikä ole aikaakaan, menen tyhjentämään kompostin:((
Mukavaa päivää sinulle ja kaikille!
ps. aurinko ei paista.- entinen yxitypy
paapu. Me sitä ollaan vaan entisiä, mutta varmaan ehompia :=))
Ootko huudellut paljon puskasta? Mä en ole ehtinyt kovin paljoo, kun ollut kaikenlaista tekemistä.
Laiskalla kun on tapana luetella töitään, niin sanonpa mitä oon tänään tehnyt. Olen pessyt äidin 6 mattoa ja pessyt ja vahannut auton. Nyt oonkin ihan sippi.
Huomenna en aio laittaa etes tikkua ristiin :=)) - entinen paapuuri
entinen yxitypy kirjoitti:
paapu. Me sitä ollaan vaan entisiä, mutta varmaan ehompia :=))
Ootko huudellut paljon puskasta? Mä en ole ehtinyt kovin paljoo, kun ollut kaikenlaista tekemistä.
Laiskalla kun on tapana luetella töitään, niin sanonpa mitä oon tänään tehnyt. Olen pessyt äidin 6 mattoa ja pessyt ja vahannut auton. Nyt oonkin ihan sippi.
Huomenna en aio laittaa etes tikkua ristiin :=))mistään, enkä mitään, on ollut sellainen vaihe elämässä, ettei ole paljon huudattanut.
Mie olen tänään pihahommia tehnyt, katotaan mitä huomenna.
Sie olet reipas! - entinen yxitypy
entinen paapuuri kirjoitti:
mistään, enkä mitään, on ollut sellainen vaihe elämässä, ettei ole paljon huudattanut.
Mie olen tänään pihahommia tehnyt, katotaan mitä huomenna.
Sie olet reipas!ikävää ole sattunut?
Mä aion mennä huomenna kampaajalle. Siinä on mun huominen työ.
Muista että pitää väliin levätäkin :=)) - -tiinakin
entinen yxitypy kirjoitti:
ikävää ole sattunut?
Mä aion mennä huomenna kampaajalle. Siinä on mun huominen työ.
Muista että pitää väliin levätäkin :=))on vielä elossa mutta kiireinen mulla on kampaaja lauantaina ei muuta kun terveisiä vaan kaikille entisille oon yrittäny määkin sitä puskasta huutelua mutta ei oikeen onnistu eikä oo aikaakaan nyt muuta kun yömyöhään toivotaan kauniimpaa juhannusviikkoa.
- entinenentinen
-tiinakin kirjoitti:
on vielä elossa mutta kiireinen mulla on kampaaja lauantaina ei muuta kun terveisiä vaan kaikille entisille oon yrittäny määkin sitä puskasta huutelua mutta ei oikeen onnistu eikä oo aikaakaan nyt muuta kun yömyöhään toivotaan kauniimpaa juhannusviikkoa.
puskasta tarvii kailoittaa, voihan täältä vaikka kuiskata? ;)
- -tiina
entinenentinen kirjoitti:
puskasta tarvii kailoittaa, voihan täältä vaikka kuiskata? ;)
kuulee jos vaan kuiskuttelee.
- Meriläinen
-tiina kirjoitti:
kuulee jos vaan kuiskuttelee.
me nykyiset kuultais teitä entisiä :)
- -tiina
Meriläinen kirjoitti:
me nykyiset kuultais teitä entisiä :)
kokeilla illemmalla kuisk kuisk paistaa muuten aurinko lämpömittari näyttää jo seittemäätoista kesäfiilis rupee pikkuhiljaa kohoomaan lämpötilan kanssa.
- entinen yxitypy
-tiinakin kirjoitti:
on vielä elossa mutta kiireinen mulla on kampaaja lauantaina ei muuta kun terveisiä vaan kaikille entisille oon yrittäny määkin sitä puskasta huutelua mutta ei oikeen onnistu eikä oo aikaakaan nyt muuta kun yömyöhään toivotaan kauniimpaa juhannusviikkoa.
Kyllähän me entiset vielä jonkun verran täällä pyörimme.
Jospa me hiljotellen erkaantuisimme palstasta :=))
Aika outoa on tosiaan puskista huudella, kun niin kauan on nikkiinsä tottunut.
Toivotaan että Juhannuksena olisi kaunis sää.. ei ainakaan satais .
taitaakin olla jo melkein viikko kun viimeks kävit?:D Onks ollut armottomat vieroitusoireet? Täriseekö sormet ja saatko öisin nukuttua? Mitäs suotta siellä ovensuussa kurkit, käy peremmälle ja rekkaa se kakstypy käyttöös! :)
Mitään Spotifyitä en oo ladannut. Mutta tältä listalta kuule löytyy radioita joka makuun:
http://www.makela.info/nettiradiot/
Mm kantria tulee välillä kuunneltua suoraan jenkkien kantrikanavilta! :)- entinen yxitypy
tiedä millon puskista huutelen vai ootko joku selvännäkijä? :=))
Mitä vieroitusoireita..pyh.. mulla niitä tullut edes tupakoinnin lopettamisesta.
Enkä suostu koskaan tuohon kakstypy nikkiin. Jos kirjaudun uudelleen joskus, nikkini tulee olemaan YKKÖStypy :=))
Ei tuo sun linkki ole niin hyvä kun Spotify. Tänä aamunakin minulla on soinut Katriina Honkasen albumi ja Essi Wuorelaa. Saa valita ihan mitä haluaa kuunnella ja levyt soi NonStoppina :=))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.142063Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161861589Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1611482Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1001362Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381208- 84958
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas140957Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49952Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.140849Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13837