Mistä löytyy halvimmat etäopiskelukurssit? Onko Suomessa vai ulkomailla halvempaa?
Edulliset etäopinnot?
5
1217
Vastaukset
Tarkenna hieman mitä haluat opiskella. Kysymyksesi on niin ympäripyöreä, että siihen ei pysty vastaamaan..
itse opiskelen lukiota etänä.. Menin kotikuntani aikuislukiolle ja kyselin mahdollisuutta opiskella kursseja etänä/verkossa.. kurssit eivät ole maksullisia, mikäli tutkinnon suorittaa määräajassa (4-vuotta) sen jälkeen ilmeisesti maksaa.. olen suorittanut nyt muutamia kursseja etänä, eli kolme opetustuntia/ kurssi ja tentti, sekä verkossa jolloin vain tentti käydään suorittamassa kuolulla valvotusti.. opiskelu itsensä kanssa on tuntunut ihan hyvältä, tietysti vaatii paljon aikaa sillä tehtäviä on paljon ja jos on useita kursseja/jakso.. :D mutta omaan tahtiin suorittaminen sopii paremmin minulle kuin luokassa opiskelu päivittäin..
- 789565
Minuakin kiinnostaa etäopinnot, mutta hinnat ovat aika kovia ainakin nuo mitä avoimen yliopiston sivuilla mainitaan (5 ov 85 € jne). Voiko vastaavia kursseja ottaa ulkomaisista opistoista? Ts. ovatko halvempia?
- ...
en varsinaisesti tiedä mutta kuvittelisin kovasti että ei ole ainakaan halvempaa, josko mahdollistakaan. Kun Suomi on niitä harvoja maita joissa esim. lähiopiskelu on ilmaista eli ei ole lukukausimaksuja. Kannattaa myös huomioida että vaikka esim USA:ssa voi suorittaa paljon juttuja etäopiskeluna, nämä eivät välttämättä kelpaa suomessa mitenkään virallisesti yliopistoissa tai ammatinhaussa
- etänä uusi ammatti
ite opiskelen kolarin ammatti-instituutissa ja ite koululle on matkaa monta sataa klm. virtuaali luokassa 2 kertaa viikossa istun kotona. ainoita kustannuksia on koulukirjat (suurimman osan olen saanut kirjastosta lainattua) ja tutkintomaksu koulun loppuessa 50 e. joten kannattaa ottaa yhteyttä kouluun josta löytyy oman alan koulutusta ja kysellä löytyykö etäopinto mahdollisuutta. meidän kaupungista löytyi erillinen koulutustori jota kautta löysin oman kouluni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1514464Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja811584Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn381536GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys541469Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!381369- 831362
- 671298
- 681121
- 591066
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle391002