Madonna adoptoi Malawilta?

Mercy James

7

699

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voivoi sentään...

Että sillä tavalla.

• en vain

tajua miksi madonnan pitää adoptoida. eihän sillä edes ole aikaa olla sen lapsen kanssa ku on kaikkia kiertueita ja uuden musiikin tekemistä. no saa lapsi ainakin kaiken tarvitsemansa ja ei rahasta tule olemaan pulaa. sitten viellä ku madonna kuolee niin saa lapsi mahtavan paljon rahaa perintönä.

• dsadas42324

Onko sillä niin väliä? Varmasti lapsella on tekemistä niin paljon kuin vain haluaa tehdä ja kyllä se Madonna kotonakin on... ei näiden tähtienkään elämä ole ainaista matkustamista. Vielä kun ajattelee millainen tulevaisuus lapsella olisi muualla niin ei voi sanoa, että tuuri käy lapsilla. Mielestäni rikkaiden ihmisten kannattaisi adoptoida enemmänkin lapsia köyhistä maista....

• ettää näin

Siksi se adoptoi koska musiikki itsessään on mitäänsanomatonta. Lisäjulkisuutta, että "fanit" (lipputrokarit) voivat kehua miten tiedostava se Madonna on.

• olen onnellinen
        ettää näin kirjoitti:

Siksi se adoptoi koska musiikki itsessään on mitäänsanomatonta. Lisäjulkisuutta, että "fanit" (lipputrokarit) voivat kehua miten tiedostava se Madonna on.

tytön puolesta, Madonna on loistava äiti ja lapsi pääsee pois orpokodin kurjuudesta.

• -sellä vai
        olen onnellinen kirjoitti:

tytön puolesta, Madonna on loistava äiti ja lapsi pääsee pois orpokodin kurjuudesta.

luottokortilla...? Rahat teille, kersa meille, näin toimii Madonnan maailma. Tolle ipanalle tuli kyllä jättipotti x100, että onnittelut hänelle vaan.

• --------------
        olen onnellinen kirjoitti:

Varmasti on tytölle mukavaa kun elintaso nousee. Mutta että Madonnan äidintaidot tässä pääasia? No ehkä niillä voi päteä jos musiikki on mitäänsanomatonta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2962
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1761
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1206
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      120
      922
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      914
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      897
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      790
    Aihe