kh3

cloud-2

Milloin Kingdom Hearts 3 tulee ps3:lle?

10

707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nava

Kävin tsekkailemas, et porukka luulee että kingdomhearts3 ilmestyisi muka heinäkuussa.. en usko sillä toisten lähteiden mukaan squarella ja disneyllä olisi joitain lainopillisia kiistoja:( squaren sivuilla ei kyllä ollu mitään puhetta kh3:sta...

Toivottavasti tuliis piaaan!!! Jurppii tämä odottelu.

• rikru

Mitään ei ole vielä ilmoitettu muutakuin että peli on tekeillä, eikä siitäkään ole vielä varmuutta tuleeko se edes ps3:lle

• Mojxar

ehkä sitten kun on BBS ilmestyny niin aletaan tekee...
      kestää liian kauan ja varsinkin se kun peli käännetään ja ilmestyy amerikkaan ja sit vasta eurooppaan... re:com ei ole edes vielä tullut eurooppaan ja usas tuli muistaakseni joulukuun 8. päivä =/ tulooko ees ollenkaan...

• Kyllä sen pitäisi tulla, mutta jotkut sanovat että se tulee heinäkuussa ja toise että joulukuussa. Mutta en usko että se tulee heinäkuussa.

• KH Fani

huhujen mukaan 2010 tai 2012

• KH Fani

suomeen

• KH 3FANI :D
        KH Fani kirjoitti:

suomeen

Tuleeko oikeesti se vasta joskus 2012 :(( oikeesti oo ootellu sitä vuosia mutta tää oottelu on turhaa.... :((

• tulee kummiski

wiille

• ...

siis tää birth by sleep tulee nyt syyskuussa

• IMMAREATARD

LLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL vitun retardit ei vielä tiietä millo se tuleee ja mille konslille, PÄLLIT ne tekee eka 3dn ja sit vasta kolmosen tosin väliin voi tulla viel bbsv2 jos ne jaksaaa theä vitun RETARDIT

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe