Ei kai kukaan, edes lehdistössä, enää ihmettele, missä ovat veikkausliigan, lue potkupalloliigan, katojat? Katsomot ammottavat tyhjyyttä, mutta realistit varmaan ymmärtävät, että pääsylipun hinnan sijasta katsojille pitäisi maksaa potkupallon katsomisesta tällä tasolla. Jos ulkomailla pelaavat ammattilaisemme pystyvät tuollaiseen tasoon (FIN-RUS) suorituksessaan, ei potkupalloliigan tasolta voi kovin kummoista odottaa. Kuka pilaa kesänsä katsomalla 22 pelaajan sekoilua kentällä kolmen pillimiehen säestämänä, kun kesästä voisi nauttiakin, jopa Suomen leveysasteilla.
Veikkausliigan taso sucks
Uskomatonta pelaamista
1
418
Vastaukset
Pelaajista monet on veikkausliigasta. Oikeastaan pitäis jo tuon verran tietää jalkapallosta, jos aikoo väittää jotain. Sitäpaitsi veikkausliigasta oli a- maajoukkueen pelissä mukana ainoastaan Litmanen. Veikkausliigassa mielestäni jalkapalloa pelaavat Hjk, Honka, Inter ja ehkä TPS. Yrittää pelata mypa, haka, FC Lahti ja ehkä Jaro. Muut voisi heivata divariin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893412
- 1033076
- 532292
- 211812
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201715Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111660Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61638Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221478Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131401Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381384