Hei vaan!
Reissu olisi edessä, ja kiinnostaisi tietää, onko Moskovassa "halpoja", järkihintaisia putiikkeja?
Varmasti aivan keskustassa on järjettömän kallista, sieltäpä tuskin tulee juurikaan mitään ostettua.
Onko jotain halpojen kauppojen, kauppakeskusten nimiä tiedossä?
Löytyykö Moskovasta esim. halpoja kenkä/laukkukauppoja?
Mitä sieltä ihmiset ostavat yleensä?
Entäs maininnan arvoisia, suht koht halpoja ruokapaikkoja?
Mitä kannattaa ostaa ja mistä?
2
1177
Vastaukset 2
- harasoo
Keskustasta tuskin mitään edullisia paikkoja löytyy sen voi jokainen päätelläkin.
Kerran kävin Moskovassa ja totesin että siellä kuten Pietarissakin kannattaa ajaa jonkun metrolinjan pääteasemalle ja usein ulkotori odottaa ja tavaraa on banaanista juhlapukuun ja hintataso tosi edullinen putiikkeihin verrattuna. Paikallisten asiakkaiden määrästä voi päätellä mikä on edullinen paikka ja ulkotoreilla kansaa tulvii.
Jos vaan ns. shoppailee ja haluaa päästä vaan rahoistaan nopeasti eroon eikä mitään oikeasti tarvitse (mitä en itse koskaan tee) niin keskustahan on paratiisi teille. - maccabe
ei saatana, mitä kannattaa ostaa ja mistä. eiköhän ole parempi, että pysyt kotona!
kahisuttelet sitä tuulipukuasi vaan siellä takahikiällä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091320
- 45901
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50726Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r129674- 70666
- 67616
- 53597
- 55555
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.93473Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?20470Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32458- 34457
Mitä jos...
Susta tykätään poikana enemmän, kun tyttönä? Miten asian käsittelet tai otat tiedon vastaan? T nainen gubetellija herät142453Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?115453- 49447
- 51445
Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e85441- 5438
- 52403
- 42400