Onkos muualla ongelmia kaapelin tv:n kanavilla/kanavissa.
Alkoi noin vajaa 1h sitten ...
TV-kanavat ei näy!!!
7
1113
Vastaukset
- MaxDisney ym paketit
Tarkista että kaapelikortti on kunnolla boxissa,vedä se ulos ja taas takaisin(jos häiriö maksullisissa),tai sammuta boxi vetämällä tepseli seinästä ja taas takas päälle.Jos nämä ei auta vika kaapeliyht.tai boxissa jotain häikkää.
- aloittaja
Vika oli teeveen singaalin vahvistaja "mötikässä" josta jaettu usealle telkulle,sen kun jätti pois välistä niin alkoi homma toimii!
ja huomenis kaupoille hakee uus...
ja kiitokset :) - ei ei
aloittaja kirjoitti:
Vika oli teeveen singaalin vahvistaja "mötikässä" josta jaettu usealle telkulle,sen kun jätti pois välistä niin alkoi homma toimii!
ja huomenis kaupoille hakee uus...
ja kiitokset :)eipä tainnu vika johtuu sitä ku täälläki oli ongelmia näkyvyyden kanssa...reilun tunnin oli tv mykkä...näin kontiontiellä :)
- piisaa..
ei ei kirjoitti:
eipä tainnu vika johtuu sitä ku täälläki oli ongelmia näkyvyyden kanssa...reilun tunnin oli tv mykkä...näin kontiontiellä :)
riksussa kaapelissa noita häiriöitä ja katkoksia oli kyl jatkuvasti. lopulta ostin antenniverkon boksin ja antennin partsille, niin sen jälkeen toimi ok.
- Anonyymi
Mullakin on 2 päivää kestäny
Hausjärvellä 225 kanavaa näkyy yleensä - Anonyymi
On aivan perseestä nä kanavat hyppii ja särisee ja niistä maksetaan ei perkele, kuka siit on vastuussa niin soitan heti sinne.
- Anonyymi
Kannattaisi nostaa se takapuoli ylös siitä sohvalta ja ruveta harrastamaan jumppaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m904487Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013880Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363539- 513230
- 432912
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222422- 232146
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171800Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351725