Mitä sanotta kannattaako ostaa ko. ase? itse olen miettinyt ostanko tämän ja nyt on hakemus poliisilla lippaalliseen kertatuleen.
Ase on:
-12/89
-Pumppu/lippaallinen kertatuli
-Luotettava jne.
Benelli Nova
2
1518
Vastaukset
- se on
hintansa arvoinen joskin tätä uudempaa supernovaa joka
itsellänikin on näkee joissakin paikoissa myytävän todella
järkyttävään hintaan, lähes 800e.
minulla kolmas pumppu ja näistä ehdottomasti paras
vaikka yksi edeltäjä oli joidenkin ylistämä remington.
tekniseltä rakenteeltaan ja purettavuudeltaan
sanoisin järkevimmäksi mitä pumppuun kannattaa
soveltaa, varmatoiminen. - benelli 12/89
Toimii hyvin kaikissa olosuhteissa. Mulla on ollut merilinnustuskäytössä vuosia, kovissa keleissä. Liukukiskot kannattaa pitää hyvässä rasvassa niin toimii kuin häkä. Pitkä piippu tuo ulottuvuutta vaativaankin matkaan ja 76 ja 70 paukut ovat usein ihan riittäviä vaikka 89 pesä. Ase tasapainoinen ja ei niin kärsipainoinen kuin esim. remarit. Hyvä ampua jos sopii vain mittoihisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2786205Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss643248- 2002981
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242407- 731827
- 1461582
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1961539Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1631491Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121428- 881343