Mitä mielteitä herättää sinussa ajatus, entäs jos jostain syystä et voisikaan ajaa moottoripyörälläsi?
Olet ajellut useita vuosia ja sinulle sattuu esim joku trauma ja moottoripyöräilysi loppuu, kun seinään.
Tänä kesänä minulla on ainakin kaksi mp- kamua toinen heistä on tällä hetkellä sairaalassa siitä syystä , että auto ajoi kolmion takaa suoraan hänen ajamansa mp,n kylkeen.
Solisluu poikki,kylkiluita murskana ja kädessä suuri murtuma.
kuitenkin hän selvisi hengissä.
Ajamiset ajettu pitkäksi aikaa.
Toinen on ollu muuten onnettomuudessa, joka ei todellakaan ollut hänen vikansa.
Nämä molemmat motoristit ,kuten arvata saattaa ovat aika maissa..
Minä itse no jotkut tietävät miksi en voi vieläkään ajaa moottoripyörälläni.(ehkä heinäkuun lopussa, jos kaikki menee hyvin.)
Tiedättekö,mua
ketuttaa armottomasti,välillä suorastaan vit....
Baanalle tekee mieli,mahdoton yhtälö tässä vaiheessa.
Nauttikaa te motoristit munkin puolesta:)
Entäs jos et voisikaan ajaa?
35
593
Vastaukset
- LongbayLadybiker
sanoa kuin että toivon loistavia ajokelejä lopukesälle ja parane, Leidi, hyvin!
Positiivisuutta peliin.
Kyllä tämä tästä.
No kaikki on vastaan otettava, ei auta ei.
Mä otan sit sinuun yhteyttä,kun olen päässyt sairaalasta wex..
- Kotarilla
...verta, hikeä, murtuneita ja katkenneita luita, näinhän se sanonta menee. Vähemmän tulee liikenteessä ajettua, kun aikaa menee crossiradoilla päristellessä. Tuolla sattuu noita virhearviointeja tai rytmisekoaa, niin sitten mennään ja tapahtuu.
Viime syksy ja talvi meni jalkaa ja kättä parannellessa. Keväällä oltiin radalla, kun se oli vain mahdollista. Katupyörällä on tullut ajettua nilkkakipsissäkin aikoinaan yksi reissu, kun ei malttanut jäädä reissusta pois.No en kyl oo yhtään kade sulle,kun crossari olet.
Pieniä on mun traumat sun rinnalla.
Tottahan se on aina harrastus vaatii veronsa,joskus jopa niin kalliin,että on siitä luovuttava kokonaan.
Toivottavasti kuitenkin saamme jatkaa juuri haluaamme elämäntapaa ,jota myös harrastukseksi kutsutaan.
Tsemppiä sulle crossari..
talvella jo tulee kaipuu kesäisiä teitä
vieroitusoireissa :) täytyisi
keksiä muuta tilalle saadakseen unohduksen
ei sekään auta muistot ja kesäiset tuoksut palaisi moottoripyörän nähdessään
joten tulin tulokseen
hatuttas , potuttas ja vatuttas
toivottavasti pääset
heinäkuun helteille ajelemaanYks aika iso on kiikarissa ollut jo pitkään.
No oikeesti ei noita ajatuksiaan mihinkään saa ja vielä kun näkee ton oman moponsa tossa pihalla, tosin se on huputettuna nyt.
Tiedätkö mulla viiraa sen verran,että olen menossa katsoo yhtä lintua, yhteen lintukaupunkiin:)
Niin se vanhuus iski minuunkin...
Höh no ei mut niin paljon se lintu on alkanut kiinnostaa, että on pakko mennä katsomaan sitä, kunhan se ensin lentää tänne suomeen..
Ostaisin se heti,jos vaan voisin olla ennustaja, tietäisin oman kuntoni operatsuunin jälkeen...
köh:)
Oki kiitti Jossuki..
- Poninhäntä+harikka
laitat essun päälle ja menet kiltisti hellan ääreen MARS MARS!
Saanks mä nyt olla ees tän yhden aloituksen verran täällä?
Pitäisköhän mun kuitenkin mennä orggiin, jos ne ei mua heittäis sieltä pois..
Oo nyt niin kiltti, että annat mun jutella mukavia tän kerran:)
Ei musta tosin miestä saa, millään ilveellä.
kyl mä lupaan olla ihan kiltisti ja hävitä taas, kun musta siltä tuntuu.
Ask nicely:)- poistat viestisi
dajana kirjoitti:
Saanks mä nyt olla ees tän yhden aloituksen verran täällä?
Pitäisköhän mun kuitenkin mennä orggiin, jos ne ei mua heittäis sieltä pois..
Oo nyt niin kiltti, että annat mun jutella mukavia tän kerran:)
Ei musta tosin miestä saa, millään ilveellä.
kyl mä lupaan olla ihan kiltisti ja hävitä taas, kun musta siltä tuntuu.
Ask nicely:)kuten teit tuon ARGGH:in kanssa, heti alkaa poistobileet kun ei toisten sanomiset miellytä :(
poistat viestisi kirjoitti:
kuten teit tuon ARGGH:in kanssa, heti alkaa poistobileet kun ei toisten sanomiset miellytä :(
Mä olen poistanut tasan 4 mun aloitusta.
Näiden vuosien varrella..
Niin meillä nickillisillä on just se mahdollisuus,että meidän ei tarvi baskaa lukea joten fit it just silloin ,kun se meistä tuntuu.
No oo huoletta tätä ketjua mä en poista.
Sekun mätät skeidaa tähän ihan niin paljon,kun sä haluut.
Mua ei ne hetkauta sinne eikä tänne.
Kivaa kesää sulle myös....- poistav viestisi
dajana kirjoitti:
Mä olen poistanut tasan 4 mun aloitusta.
Näiden vuosien varrella..
Niin meillä nickillisillä on just se mahdollisuus,että meidän ei tarvi baskaa lukea joten fit it just silloin ,kun se meistä tuntuu.
No oo huoletta tätä ketjua mä en poista.
Sekun mätät skeidaa tähän ihan niin paljon,kun sä haluut.
Mua ei ne hetkauta sinne eikä tänne.
Kivaa kesää sulle myös....vain 4 kertaa olet poistanut viestisi, älä nyt tyttörukka viitsi. Täällä sinut kyllä tunnetaan. Enää se onnistukaan, kun jää jäljelle jälki :)
Enhän minä asu täällä 24/7, joten ei mua noi uudistukset kiinnosta.
Äläkä mätä viestejä tähän ketjuun:)
Eilen luin et tää on vaan MIEHILLE tarkoitettu palsta,joten kipin kapin essu päälle A:Donis ja hellan ääreen siitä:)
Sitä saa ,mitä tilaa.
"Pösilö"poistav viestisi kirjoitti:
vain 4 kertaa olet poistanut viestisi, älä nyt tyttörukka viitsi. Täällä sinut kyllä tunnetaan. Enää se onnistukaan, kun jää jäljelle jälki :)
Auts kun tuli tyttömäinen olo heti aamusta:)
Kiitos kun tunnette,ihanko livenä minut tunnet?
No joo mukavaa kesää sulle myös.
- Mtiopisto
Ehdit varmaan kesän mittaan vielä pyörän selkään ja ainakaan alkukesän aikana ei ole kovin hyviä ajokelejä ollutkaan.
Minäkin sain viimein pyörän hankittua, ensimmäiset 500km on ajettu. Pyörä on Suzuki GSX 750Sä toteutit sen sun haaveesi,josta olet kertonut.
Sulle turvallisia ajokilsoja,miellyttäviä mutkateitä.
Tsemppiä sulle ja mukavaa kesää.- oksettaa
kukkahattu hattuinen mies pitkillä kynsillä oot
- vaihtoehtoinen peli
Mä olen miettiny että hommaan sitten joskus avoauton kun pärräilyt alkaa syystä tai toisesta käydä mahdottomaksi.
- kansaneläkeläinen
korkeintaan pappa tunska.
- tuleva eläkeläinen
Autokin kelpaa, jos siinä on riittävän iso moottori koppaan nähden. Ehkä silläkin tulee ajaessa hymy huulille moottoripyörän tapaan.
http://www.youtube.com/watch?v=2Omj6zxtIB0 - kuitee avo
dajana kirjoitti:
Mikäpäs siinä ,sitten kun siltä tuntuu.
mut italian ori tais löytää uuden omistajan eli hetkeks ainakin taidan heivata kyykkyilemisen pyörän kanssa ja mennä autokauppaan.joku kiva joka antaa ees hiukan vastaavaa tunnetta kun toi ulkoilman haistelu kypärän sisällä antaa,,,,saas nähä.tv...ville5vee...ps.siulle on juttua siun s-postissa
kuitee avo kirjoitti:
mut italian ori tais löytää uuden omistajan eli hetkeks ainakin taidan heivata kyykkyilemisen pyörän kanssa ja mennä autokauppaan.joku kiva joka antaa ees hiukan vastaavaa tunnetta kun toi ulkoilman haistelu kypärän sisällä antaa,,,,saas nähä.tv...ville5vee...ps.siulle on juttua siun s-postissa
No tiedäthän sen noita Mopoja tulee ja menee.
Sulla on monen monta hauskaa muistoa italian orin kanssa tehdyistä matkoista
Ne pysyy kuitenkin sun mielessä aina:).
Kävin la luukkaas Dugaa,ois ollu koeajo mahdollisuus paikallisessa mopo buljussa.
No enhän mä voinut ajaa,mut saman kerhon kundeja siellä oli,mm se kotarikuski ainakin ja sit yks Hontsulla ajava sunkin tuntema kuski.
No joo luukkaan sun meilin,kuhan tässä kerkeen.
Ville 5v,jussia sulle sinne :)
- ex kaverisi
blackwoman.Oletko vaihtanut suzukin johonkin oikeaan pärrään?
kerrohan ex kaverini,mikä on se oikea pärrä?
Kiva kun otin mun vanhan nickinkin tohon mukaan,mulla onkin ollut sitä niin ikävä:)
Kyl mulla rosvo vielä on,kuten ehkä olet huomannut mun kirjoituksista,
Haluutko ostaa sen 20t km ajettu,givin bägit,uuden nakit ym mut ei koskaan kaaduttu,huollot oki ja hinta no se selviää myöhemmin..- ex kaverisi
dajana kirjoitti:
kerrohan ex kaverini,mikä on se oikea pärrä?
Kiva kun otin mun vanhan nickinkin tohon mukaan,mulla onkin ollut sitä niin ikävä:)
Kyl mulla rosvo vielä on,kuten ehkä olet huomannut mun kirjoituksista,
Haluutko ostaa sen 20t km ajettu,givin bägit,uuden nakit ym mut ei koskaan kaaduttu,huollot oki ja hinta no se selviää myöhemmin..sinun pyörän vaihdon kun häippäsit sb.org foorumilta.
Mulla on samanlainen 14000km ajettu.
Oikea mopo olisi varmaan joku italiaano,mikä ei olisi niin "toyotamainen"
Olen pahoillani olkapääsi takia.Tokene pian.
- Köröttelijä
Ei se pärrällä ajelu onneksi varmaankaan ole ainoa mukava asia maailmassa.
Tietysti sitähän ihminen kaipaa,mitä jostain syystä ei pysty tekemään.
Heinäkuun loppuun on onneksi lyhyt aika,ehdit vielä nauttia ajamisesta pitkään ennen kauden loppua.
Eikös kuitenkin ole tärkeintä,että tulee olkapää kuntoon ja pääset taas antamaan Rosmolle kunnon kyytiä?
Sateisin kesäterveisin
KöröttelijäNiin jotenkin sitä vaan kaipaa tonne tienpäälle.
Ajelemaan noita mutkateitä ,sekä tuoksuttamaan kesän tuoksuja,välillä niitä baskankin tuoksuja,kun sattuu ajelemaan maaseudulla.
Tiedätkö ne on just sitä elämää ,ne tuoksut ja se tietty vapaus, jonka vaan motoristi voi tuntea ajellessaan.
Tärkeintä on terveys,ilman sitä ei voi elää normaalia elämää.
Juuri nyt sitä arvostaa kaikista eniten,ei sitä terveenä ees tule ajatelleeksi,mitä se todella on ja miten se tekee elämästä elämisen arvoisen.
Kiitos Körröttelijä sulle,kyllä tää tästä iloksi muuttuu.
Ainakin toivon niin:)- Rekkakuski..
dajana kirjoitti:
Niin jotenkin sitä vaan kaipaa tonne tienpäälle.
Ajelemaan noita mutkateitä ,sekä tuoksuttamaan kesän tuoksuja,välillä niitä baskankin tuoksuja,kun sattuu ajelemaan maaseudulla.
Tiedätkö ne on just sitä elämää ,ne tuoksut ja se tietty vapaus, jonka vaan motoristi voi tuntea ajellessaan.
Tärkeintä on terveys,ilman sitä ei voi elää normaalia elämää.
Juuri nyt sitä arvostaa kaikista eniten,ei sitä terveenä ees tule ajatelleeksi,mitä se todella on ja miten se tekee elämästä elämisen arvoisen.
Kiitos Körröttelijä sulle,kyllä tää tästä iloksi muuttuu.
Ainakin toivon niin:)Töräytän alppitorvilla niin eiköhän tuu tilaa,siis amattiliikenne ekaks ja leiki jossain pellolla sen sanilis kaa.
- Mikki65
Rekkakuski.. kirjoitti:
Töräytän alppitorvilla niin eiköhän tuu tilaa,siis amattiliikenne ekaks ja leiki jossain pellolla sen sanilis kaa.
Pyöritän sopimusten kautta n 150 autoa kotimaassa, 380 autoa pohjoismaassa ja noin 500 autoa pohj.euroopassa jos lasketaane Eesti, Viro ja BeloRussia mukaana... Mulle on ihan sama millä liikutaan, tieliikennelaki on sama kaikille ja minäkin suunnistan Rosvollala työmatkat... Ajan ihan varmasti lakien mukaan mutta ne ISOT pellet jotka leikkii... ne kyselee vielä töitä.
- mutta silti
Mikki65 kirjoitti:
Pyöritän sopimusten kautta n 150 autoa kotimaassa, 380 autoa pohjoismaassa ja noin 500 autoa pohj.euroopassa jos lasketaane Eesti, Viro ja BeloRussia mukaana... Mulle on ihan sama millä liikutaan, tieliikennelaki on sama kaikille ja minäkin suunnistan Rosvollala työmatkat... Ajan ihan varmasti lakien mukaan mutta ne ISOT pellet jotka leikkii... ne kyselee vielä töitä.
ja silti ei omakehu seiso kuin sulla heh!
silti sinulle :=)
- lopeta jo
tjn)))(((
- Sklibo
Hyppää pyörän selkään ja menoksi. Älä mieti kavereitasi liikaa. Kuullostaa raadolliselta; mutta, hei, elämä jatkuu!
Kavereillesi kävi köpelösti, se on ikävää ja paranemisia heille, mutta se nyt vaan kuuluu tähän hommaan. Ei voi mitään. Ja jos jotain valoisaa voi hakea, niin on tuossa nyt se, että osaa välttää heidän virheitään jne.; siis nyt SINUN ajosi on vielä skarpimpaa.
Minulla on kavereita kuollutkin pyörä kolareissa.... R.I.P...... mutta...niin, elämä jatkuu; tietä riittää ja mielenkiintoisia paikkoja. Nautin edelleen pyörällä ajamisesta.
Kyllähän nuo masensi ja varsinkin oman kaatumisen jälkeen oli hieman vaikeaa ajaminen, mutta tuumasin että murehtiminen ei auta yhtään mitään.
Nyt olen jo Eurooppaa kiertänyt pyörällä ja Rautapersettäkin yritetty ja persiilleen meni ja matkaan hinkuan edelleen, joten............ ajovehkeet päälle!
Kyllä se siitä!
Kuuntelepa Judas Priestin kappale "Rock Hard Ride Free". Siinä on asennetta ja mottoa tähän hommaan!
Hyvää kesää vaan.Vielä ois kiduttava,sano lekuri kysyessäni häneltä koska voin ajaa.(vain lyhyitä matkoja ensi alkuun)
No hakaset pois heinäkuun alussa ja sen jälkeen on maailma avoin mulle.
Eli uus leikkaus meni hyvin ja nyt on irti oleva ankkurikin pois.
No ei mua ajelu pelota yhtään,en vaan oo voinu ajaa.
Niin on mullakin kamuja lähtenyt ajelemaan vehreimmille mutkateille,mut minkäs sille voi ei yhtään mitää.
No nää mun mp kamut alka toipumaan pikkuhiljaa,toinen heistä on ihan kunnossa jo.
Toinen on pässyt sairaalasta kotiin,potee nyt vammojaan kotona.
Mut ajelut on häneltä ajeltu tänä kesänä,ei auttanut vaik hän on ajanut joskus kilpaakin radalla ja muutenkin jo vuosikausia.
Jos kotilo ei huomaa mp,tä niin siinä sit lennetään jo seuraukset voidaan jokainen arvata.
Sitä en vaan tajuu,miks pysähtyvät ihmiset ei menny auttaa häntä,ei ees ottanu hänen päällänsä olevaa mootoripyörää pois.
Hän itse kertoi,että joutui huutamaan,et ottakaan nyt hemmetissä ees toi mootoripyörä pois.
Mikä meitä ihmisiä vaivaa?
Oki tää oli pitkä sepustus,mut kesän jatkoja sulle,niin ja toi biiisi,thats very good:)- Sklibo
dajana kirjoitti:
Vielä ois kiduttava,sano lekuri kysyessäni häneltä koska voin ajaa.(vain lyhyitä matkoja ensi alkuun)
No hakaset pois heinäkuun alussa ja sen jälkeen on maailma avoin mulle.
Eli uus leikkaus meni hyvin ja nyt on irti oleva ankkurikin pois.
No ei mua ajelu pelota yhtään,en vaan oo voinu ajaa.
Niin on mullakin kamuja lähtenyt ajelemaan vehreimmille mutkateille,mut minkäs sille voi ei yhtään mitää.
No nää mun mp kamut alka toipumaan pikkuhiljaa,toinen heistä on ihan kunnossa jo.
Toinen on pässyt sairaalasta kotiin,potee nyt vammojaan kotona.
Mut ajelut on häneltä ajeltu tänä kesänä,ei auttanut vaik hän on ajanut joskus kilpaakin radalla ja muutenkin jo vuosikausia.
Jos kotilo ei huomaa mp,tä niin siinä sit lennetään jo seuraukset voidaan jokainen arvata.
Sitä en vaan tajuu,miks pysähtyvät ihmiset ei menny auttaa häntä,ei ees ottanu hänen päällänsä olevaa mootoripyörää pois.
Hän itse kertoi,että joutui huutamaan,et ottakaan nyt hemmetissä ees toi mootoripyörä pois.
Mikä meitä ihmisiä vaivaa?
Oki tää oli pitkä sepustus,mut kesän jatkoja sulle,niin ja toi biiisi,thats very good:)Aloituksestasi ei selvinnyt että SINULLEKIN on käynyt huonosti. Paranemisia.
Rock Hard Ride Free!!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814