Maajoukkue tulee lopettaa välittömästi ja pelataan jatkossa vain omaa hidastempoista, junnaavaa potkupalloa. Kun henk.koht. tekniikka on heikkoa, on turha kaivata kans.välistä menestystä. Halleja sekä talvikenttiä on rakennettu. Missä kehitys viipyy? Kai se on urheilua, kun siinä ainakin tuskanhiki tulee.
Vastaukset 7
- pitkässä nurmessa
ei satu kun kaatuu eikä pallo karkaa niin kauas!!!
- jalkapall0
Siinä tyypillinen suomijuntti, joka seuraa vain jääkendoa ja moottori"urheilua"
Niin.. voiko jääkiekkoa sanoa urheiluksi? Pelkkää tönimistä ja mailalla hakkaamista.
Entäpä tämä moottoriurheilu :D istutaan ja käännellää rattia.
Jalkapallo se vasta on urheilua, niin myös Suomessakin. Suomessa pelataan hyvää futista, mutta sitä ei tollanen jääpainijuntti ymmärrä. Mites viime EM-karsinnoissa.. Suomi oli todella lähellä selviytyä EM-kisoihin
Kylläpä vituttaa asua täällä junttilassa, joka on lähes ainoa maa missä suurin osa ihmisistä ei ymmärrä jalkapalloa. Sitten te kendoilijat luulette jääkiekkonne olevan jokin suurikin laji, mitä se ei todellakaan ole. Jääkiekkoa suurempia lajeja mm. vesipallo, sumopaini ja sadat muut lajit. - jalkapall0
Siinä tyypillinen suomijuntti, joka seuraa vain jääkendoa ja moottori"urheilua"
Niin.. voiko jääkiekkoa sanoa urheiluksi? Pelkkää tönimistä ja mailalla hakkaamista.
Entäpä tämä moottoriurheilu :D istutaan ja käännellää rattia.
Jalkapallo se vasta on urheilua, niin myös Suomessakin. Suomessa pelataan hyvää futista, mutta sitä ei tollanen jääpainijuntti ymmärrä. Mites viime EM-karsinnoissa.. Suomi oli todella lähellä selviytyä EM-kisoihin
Kylläpä vituttaa asua täällä junttilassa, joka on lähes ainoa maa missä suurin osa ihmisistä ei ymmärrä jalkapalloa. Sitten te kendoilijat luulette jääkiekkonne olevan jokin suurikin laji, mitä se ei todellakaan ole. Jääkiekkoa suurempia lajeja mm. vesipallo, sumopaini ja sadat muut lajit. - Grzegorz Lato
Siis kyllähän kendo on pelkkää sähläämistä, alkeiskurssin tappelun poikasta pukkaavaa paskaa. Ei tarvi kauan kestää enää tota wannabe baddest man on the planet paskaa. Nykyään monet tajuaa mikä failure lätkä todellisuudessa on.
Monet tätä nykyä entiset fanit on jo siirtyyneet fanittamaan muita parempia lajeja kuten futista, (vaparia = real fighting) etc. - Max Renn
-Hei tiäräättekö mitä eroo on Tauskilla ja Huuhkajilla?
-????
-Noo, Huuhkajat ei koskaan hakkaa ketään!!!
Miälevikast läpänderoo saa käyttää vaikkei oo pakko!
Ja tämä ei ole mikään VITSI, muistelkaapa vaan legendaarista Unkari-peliä vuodelta´97.Kyllä siinä paljon innokkaammin leivottiin palloa omiin kuin vastustajan maaliin, kertoo ehkä jotain maamme "jalka"pallon tasosta! - Grzegorz Lato
Muistellaanpas legendaarista Suomi Ruotsi puolivälierä Jäälätty matsia.
Suomi johti ottelua 5-1 ja silti hävis 5-6 kertonee paljon tuon arvostetun marginaalilajin tasosta. - Karsija
Kuinka lähellä oli Suomen selviytyminen EM-kisoihin viime vuonna? Minulla on hämärä muistikuva että korkeintaan jatkokarsintaan olisi päästy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.851190Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu27759- 12744
- 90695
Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.30687- 46658
kene ajoi "kolarin"?
"Punkaharjulla Luston ja Tuppuranmäen välillä sattui tiistaina aamupäivällä liikenneonnettomuus. Poliisin mukaan Savonl14655Pahin tapa satuttaa toista
On jättää toinen vaille mitään vastausta. Erityisen kipeää se tekee sillon jos toinen ghostaa.68639Minulla on joskus ikävä sinua ja ajattelen sinua joskus.. edelleen
Olin joskus niin rakastunut sinuun. Olin onnellinen, että kohdattiin ja kun vain tiesin sinun olevan olemassa. Täytit aj27607- 56600
- 60573
- 41571
Alkaa jotenkin nyt kuvio hahmottuu täällä
Sellainen vaikutelma tästä alkaa tulla, että täällä on joku pieni porukka, joka tuntee toisensa tai ainakin pelaa samaan83569Jos kaivattusi on
Varattu niin miksi et antaisi asian olla hänen suhteen. Miksi ylipäätään vielä jatkat?46540- 43534
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.129517Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa52503Kylän tielle remonttia?
Mitäköhän kylän tielle ruvetaan tekemään ku laitettu tuommoset töpsät muutamien suojateitten kohille?13502Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31465Miten vuosien jälkeenkin tunteet voivat olla niin voimakkaat?
Että pelkkä ajatus sinusta täyttää silmät kyynelistä.27457