Ford fiesta 1.3 i -97. Aikaajoin, varsinkin kiihdyttäessä Kaasu "hirttää" vähän vaihdettaessa isompaan...onko tullut kenellekkään sama ongelma eteen ?...selviäiskö vaijerin vaihdolla ? Kytkin on kunnossa.
Kaasu "hirttää"
5
1188
Vastaukset
- mulla ollut
sama ongelma ja kyseessä ei ole vaiijeriongelma vaan kaasutinongelma. kaasuttimeen pitäis tehdä huolto, jotta toimii taas. vika on siitä erikoinen, että voi olla. etää pelaa pitkän aikaa ilman ongelmia, mutta sitten taas reistailee.
pieni vinkki..kun kaasu hirttää..aja auto tien sivuun ja irroita kaikki sähköjohdot kaasuttimesta ja joutokäyntiventtiilistä ja laita takaisin, niin pelaa taas pitkän aikaa. mulla ollut vika jo kaksi vuotta- pikkuvikoja
Tänks! Kokeillaan...tosiaankin välillä pelittää kuin unelma
- kytkimen
kytkin polkimessa on sellanen (samanlainen kuin jarrupolkimessa) anturi joka voi olla rikki tai pois paikoiltaan.
tämä aiheuttaa "jälki" kaasutusta vaihdetta vaihdettaessa.
autossa ei ole kaasutinta.- sun teoriat
vika on tosiaan "kaasuttimessa". näin mulle on ford-huollon mekaanikko kertonut. ja antoi myös toi vinkin, mten voipi korjata hieman
- lähtien
sun teoriat kirjoitti:
vika on tosiaan "kaasuttimessa". näin mulle on ford-huollon mekaanikko kertonut. ja antoi myös toi vinkin, mten voipi korjata hieman
ruiskukoneessa on ollut kaasutin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827