Ford fiesta 1.3 i -97. Aikaajoin, varsinkin kiihdyttäessä Kaasu "hirttää" vähän vaihdettaessa isompaan...onko tullut kenellekkään sama ongelma eteen ?...selviäiskö vaijerin vaihdolla ? Kytkin on kunnossa.
Kaasu "hirttää"
5
1169
Vastaukset
- mulla ollut
sama ongelma ja kyseessä ei ole vaiijeriongelma vaan kaasutinongelma. kaasuttimeen pitäis tehdä huolto, jotta toimii taas. vika on siitä erikoinen, että voi olla. etää pelaa pitkän aikaa ilman ongelmia, mutta sitten taas reistailee.
pieni vinkki..kun kaasu hirttää..aja auto tien sivuun ja irroita kaikki sähköjohdot kaasuttimesta ja joutokäyntiventtiilistä ja laita takaisin, niin pelaa taas pitkän aikaa. mulla ollut vika jo kaksi vuotta- pikkuvikoja
Tänks! Kokeillaan...tosiaankin välillä pelittää kuin unelma
- kytkimen
kytkin polkimessa on sellanen (samanlainen kuin jarrupolkimessa) anturi joka voi olla rikki tai pois paikoiltaan.
tämä aiheuttaa "jälki" kaasutusta vaihdetta vaihdettaessa.
autossa ei ole kaasutinta.- sun teoriat
vika on tosiaan "kaasuttimessa". näin mulle on ford-huollon mekaanikko kertonut. ja antoi myös toi vinkin, mten voipi korjata hieman
- lähtien
sun teoriat kirjoitti:
vika on tosiaan "kaasuttimessa". näin mulle on ford-huollon mekaanikko kertonut. ja antoi myös toi vinkin, mten voipi korjata hieman
ruiskukoneessa on ollut kaasutin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64165Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va952293Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J61989Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38861- 47854
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?186850- 34821
- 36776
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119775Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35772