Kabböleen viikonloppuna

HD+HD

Viikonloppuna huristaan tutustumaan Kabböleen!
Jospa vaikka tuttuja näkisi merenranta kuppilassa.
Viimekesänä huristeltiin sinne ja tiet oli erittäin mukavan mutkaisia.Sinnepäin tänä viikonloppuna!

14

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Honda Esa

      Olisi mukava löytää uusi paikka.Kerrotko?

      • HD+HD

        Googlella katso www.marjamarina.blogspot.com

        Komea on paikka ja tiet sinne tosi mukavat ajaa.
        On meinaan mutkaa mutkan perään.


      • Honda Esa
        HD+HD kirjoitti:

        Googlella katso www.marjamarina.blogspot.com

        Komea on paikka ja tiet sinne tosi mukavat ajaa.
        On meinaan mutkaa mutkan perään.

        Tartteepa huristella sinne.
        Emäntä istuu kiven päällä.
        On nättiki, varmaan hyvät kahvit osaa keittää!


      • HD+HD
        Honda Esa kirjoitti:

        Tartteepa huristella sinne.
        Emäntä istuu kiven päällä.
        On nättiki, varmaan hyvät kahvit osaa keittää!

        Ja emäntä hemmetin kiva.Kannatta huristella ja maisemat mahtavat.


      • copy
        HD+HD kirjoitti:

        Ja emäntä hemmetin kiva.Kannatta huristella ja maisemat mahtavat.

        olin revetä kunnolla kirjaa lukiessa:

        Kun bändi soitti Highway to Helliä, kaikkien rallien ja miesten kiertäjä Riitta katseli tylsistyneenä ralliväkeä. Make oli kadonnut jonnekin, eikä vastannut enää puhelimeenkaan. Eikä Ranekaan. Eikä myöskään Topi. Hän oli niin yksin, kuin vain 49-vuotias HD-mimmi voi vain olla. Kunnes hän tunsi jonkun tunkevan viereensä ja hän käännähti.

        Siinä seisoi nahkatakista revityn liivin, reidestä halki olevat tuulipuvunhousut jalassaan oleva villimies, jonka päästä olivat hiukset jo pälveltä pudonneet paljastaen seksikkään kaljun. Hän tönäisi miestä lujaa kylkeen ja sanoi viskinpolttamalla äänellään: Hei mä oon Riitta, mut tytöt kutsuu mua Riitaksi, hi hi hii.

        HD-miehellä oli mennä viski väärään kurkkuun. 10 minuuttia tappelusta ja hänet kutsutaan kovimman kerhon pöytään ja p###ua alkaa puskemaan ovista ja ikkunoista. HD-mies esitteli itsensä kädestä pitäen ja kehui Riittaa herttaiseksi tytöksi. Riitta nauroi, että tollaisia kohteliaisuuksia hän ei ole kuullut sitten kolmannen avioeron. HD-mies oli yhtä hymyä. Tämän logon alla tärppää aina. Hän kävi heittämässä juomat pöytään ja lupasi tulla pian takaisin.

        - No millanenkas pyörä sitä herralla oikein on, kysyi Riitta huulipunatuilla huulillaan.
        - Harley Davidson, virkkoi HD-mies ylpeästi.
        - Joo, mut mikä malli, Riitta kysyi.
        - Fät män, se mikä pudotettiin Hiroshimaan.
        - Ai se on joku uusi malli, en ole kuullutkaan.
        - Niin, kun se tehtiin, niin muotti rikottiin, niinkuin mutkin peipi.
        - Oooh, kujersi Riitta karhealla äänellään.

        Toinen ooh kuultiin, kun Riitta näki HD-miehen pyörän.

        - Sullahan on oikein tyttöjen satula tossa takana, Riitta sanoi repiessään HD-miehen Biltemasta ostamansa teltan jumiutunutta vetoketjua auki.
        - Se on ööh, satula, ja ....
        Enempää HD-mies ei saanut suustaan sillä Riitta retkotti jo rautuaan alastomana teltassa oviaukon ollessa riekaleina.


      • Firemanzzzz
        copy kirjoitti:

        olin revetä kunnolla kirjaa lukiessa:

        Kun bändi soitti Highway to Helliä, kaikkien rallien ja miesten kiertäjä Riitta katseli tylsistyneenä ralliväkeä. Make oli kadonnut jonnekin, eikä vastannut enää puhelimeenkaan. Eikä Ranekaan. Eikä myöskään Topi. Hän oli niin yksin, kuin vain 49-vuotias HD-mimmi voi vain olla. Kunnes hän tunsi jonkun tunkevan viereensä ja hän käännähti.

        Siinä seisoi nahkatakista revityn liivin, reidestä halki olevat tuulipuvunhousut jalassaan oleva villimies, jonka päästä olivat hiukset jo pälveltä pudonneet paljastaen seksikkään kaljun. Hän tönäisi miestä lujaa kylkeen ja sanoi viskinpolttamalla äänellään: Hei mä oon Riitta, mut tytöt kutsuu mua Riitaksi, hi hi hii.

        HD-miehellä oli mennä viski väärään kurkkuun. 10 minuuttia tappelusta ja hänet kutsutaan kovimman kerhon pöytään ja p###ua alkaa puskemaan ovista ja ikkunoista. HD-mies esitteli itsensä kädestä pitäen ja kehui Riittaa herttaiseksi tytöksi. Riitta nauroi, että tollaisia kohteliaisuuksia hän ei ole kuullut sitten kolmannen avioeron. HD-mies oli yhtä hymyä. Tämän logon alla tärppää aina. Hän kävi heittämässä juomat pöytään ja lupasi tulla pian takaisin.

        - No millanenkas pyörä sitä herralla oikein on, kysyi Riitta huulipunatuilla huulillaan.
        - Harley Davidson, virkkoi HD-mies ylpeästi.
        - Joo, mut mikä malli, Riitta kysyi.
        - Fät män, se mikä pudotettiin Hiroshimaan.
        - Ai se on joku uusi malli, en ole kuullutkaan.
        - Niin, kun se tehtiin, niin muotti rikottiin, niinkuin mutkin peipi.
        - Oooh, kujersi Riitta karhealla äänellään.

        Toinen ooh kuultiin, kun Riitta näki HD-miehen pyörän.

        - Sullahan on oikein tyttöjen satula tossa takana, Riitta sanoi repiessään HD-miehen Biltemasta ostamansa teltan jumiutunutta vetoketjua auki.
        - Se on ööh, satula, ja ....
        Enempää HD-mies ei saanut suustaan sillä Riitta retkotti jo rautuaan alastomana teltassa oviaukon ollessa riekaleina.

        on kussut pöksynsä, pyydä äidiltä uusi vaippa.


      • copy
        Firemanzzzz kirjoitti:

        on kussut pöksynsä, pyydä äidiltä uusi vaippa.

        Lähetä tuotekortti ystävällesi


        HD-miehen seikkailut

        kadonneen respektin metsästys

        Riku Immonen

        Kustantaja: Readme.fi Oy
        Ilmoitettu julkaisupäivä/vuosi: 2008
        ISBN: 9789522200174
        Hinta: 11,95 17.50
        Saatavuus: Painos loppunut


      • kawasaki Jarmo
        copy kirjoitti:

        olin revetä kunnolla kirjaa lukiessa:

        Kun bändi soitti Highway to Helliä, kaikkien rallien ja miesten kiertäjä Riitta katseli tylsistyneenä ralliväkeä. Make oli kadonnut jonnekin, eikä vastannut enää puhelimeenkaan. Eikä Ranekaan. Eikä myöskään Topi. Hän oli niin yksin, kuin vain 49-vuotias HD-mimmi voi vain olla. Kunnes hän tunsi jonkun tunkevan viereensä ja hän käännähti.

        Siinä seisoi nahkatakista revityn liivin, reidestä halki olevat tuulipuvunhousut jalassaan oleva villimies, jonka päästä olivat hiukset jo pälveltä pudonneet paljastaen seksikkään kaljun. Hän tönäisi miestä lujaa kylkeen ja sanoi viskinpolttamalla äänellään: Hei mä oon Riitta, mut tytöt kutsuu mua Riitaksi, hi hi hii.

        HD-miehellä oli mennä viski väärään kurkkuun. 10 minuuttia tappelusta ja hänet kutsutaan kovimman kerhon pöytään ja p###ua alkaa puskemaan ovista ja ikkunoista. HD-mies esitteli itsensä kädestä pitäen ja kehui Riittaa herttaiseksi tytöksi. Riitta nauroi, että tollaisia kohteliaisuuksia hän ei ole kuullut sitten kolmannen avioeron. HD-mies oli yhtä hymyä. Tämän logon alla tärppää aina. Hän kävi heittämässä juomat pöytään ja lupasi tulla pian takaisin.

        - No millanenkas pyörä sitä herralla oikein on, kysyi Riitta huulipunatuilla huulillaan.
        - Harley Davidson, virkkoi HD-mies ylpeästi.
        - Joo, mut mikä malli, Riitta kysyi.
        - Fät män, se mikä pudotettiin Hiroshimaan.
        - Ai se on joku uusi malli, en ole kuullutkaan.
        - Niin, kun se tehtiin, niin muotti rikottiin, niinkuin mutkin peipi.
        - Oooh, kujersi Riitta karhealla äänellään.

        Toinen ooh kuultiin, kun Riitta näki HD-miehen pyörän.

        - Sullahan on oikein tyttöjen satula tossa takana, Riitta sanoi repiessään HD-miehen Biltemasta ostamansa teltan jumiutunutta vetoketjua auki.
        - Se on ööh, satula, ja ....
        Enempää HD-mies ei saanut suustaan sillä Riitta retkotti jo rautuaan alastomana teltassa oviaukon ollessa riekaleina.

        housuissa pelkkää alamäkeä ja päässä kateus.
        Viime kesänä kävin 2 kertaa Kabbölen teitä mutkittelemassa ja tänä kesänä varmasti uudelleen useamman kerran.


    • HD-Peko

      Tuli ajettua eka kerta Kabbölessä, eikä turhaan ole kehuttu mutkateitä ja merenrannan kauniita maisemia.
      Kuppilassa oli lämmin vastaanotto ja tuoreet kahvit ja pullat nautittiin ja Marjan kanssa jutusteltiin.
      Ehkä juhannus menee telttaillessa siellä kun tanssitki juhannuspäivänä järkätty.
      Uimarantakin oli ja merivesi oli jo senverran lämmin että varpaista sai jo kesäturkin heitettyä pois.
      Kiitoksia kahvilanpitäjälle rennosta fiiliksestä!

    • Heka ja Pia

      Maanantaina kurvistelimme Kabböleen, kylläpä oli mahtava paikka ja ajo mutkateillä sai välillä henkeä haukkaamaan.
      Heinäkuussa tarkoitus tehdä uusi reissu.

    • 7-prätkä jätkää

      Tulipahan katastettua Kabböle , mutkainen rallitie oli aika hurja.
      Kuppila oli super jees ja emäntä vielä enemmän super.
      Lonkero oli kylmää ja olut helskutin kylmää.
      Varma uusintareissu tulee.
      Emännälle muisiks ja maiskis:D

    • Simppa ja Timo

      Kabbölessä kahvilla kävi Simppa ja Timo. Komeat oli merimaisemat, erikoinen terassi. Männyt kasvoi lattian läpi. Tiet oli enemmän kun sopivan mutkaisia.
      Iloinen ja hyväntuulinen Marja keitti makosat kahvit ja hymyn sai ilmaseksi päälle.

    • perza-äijä

      Kattelin www.marjamarinan.blogspot.com ja käynnistän moponi illalla ja menen tutustumaan paikkaan.
      Tänään näkyy siellä olevan orkesteri ja jammaus ilta.
      Tuleekohan tuttuja paikalle.

    • Kari.Pekka.Tuukka

      Jalkatapit otti mutkissa lähes kiinni.
      Aikamoinen rallitie mutta mielenkiintoinen ja erittäin hauskan mutkanen.
      Merimaisemat oli näkemisen arvoiset ja kahvilassa palvelu mitä parhain.
      Oli paikalla paljon muitakin motoristeja ympäri Suomea.
      Paikka tulee meille vakio ajelupaikaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      38
      2963
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      11
      2011
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1463
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1355
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1321
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1231
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1151
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1085
    9. 22
      1047
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    Aihe