Millä muilla palstoilla käytte?
Uskallatteko suositella, vai onko pelättävissä, että nämä häiriköt tulevat sinnekin?
Keskustelupalstat
13
254
Vastaukset
Marttain keskustelupalstalla käyn jonkin verran ja sinne ei sikäli häiriköt pääse, että sinne ei voi kirjoitella ilman rekisteröitymistä.
Ainahan joka palstalla jotain sekaan heitetään, mutta rekisteröintipakko karsii paljon, harva nikillään mitään kovin hävytöntä huutelee.
Marttain keskustelupalstalla on laaja ikäskaala, ei ole mitään ikäryhmittymiä.
Joskus tuntee olevansa melkein eri planeetalta, mutta kyllä siellä pärjää.
Tiedä sitten onko tämä mainostus täällä sopivaa - no senhän näkee mitä tuleman pitää...- poistetaan
kun mainostaa vaikkapa Seniorinettiä. Mitä mieltä siitä kirjoitus paikasta?
poistetaan kirjoitti:
kun mainostaa vaikkapa Seniorinettiä. Mitä mieltä siitä kirjoitus paikasta?
Siitä en viitsinyt mainita mitään, kun siitä on ollut täällä, ei niin mieltä ylentäviä lausuntoja!
Varmaan on kaikilla tiedossa millaista siellä on.- kaikilla
Tellastiina kirjoitti:
Siitä en viitsinyt mainita mitään, kun siitä on ollut täällä, ei niin mieltä ylentäviä lausuntoja!
Varmaan on kaikilla tiedossa millaista siellä on.mistä sellaista päättelet? En ole mitään mainintaa täällä nähnyt enkä käynyt katsomassa siellä.
- mieleen
kaikilla kirjoitti:
mistä sellaista päättelet? En ole mitään mainintaa täällä nähnyt enkä käynyt katsomassa siellä.
kuitenkin kysyä juuri Tellastiinalta Seniorinettiä. Siellähän sinäkin olet hänet nähnyt.
- poistetaan
mieleen kirjoitti:
kuitenkin kysyä juuri Tellastiinalta Seniorinettiä. Siellähän sinäkin olet hänet nähnyt.
viestillä, jossa nikin paikalla sana "poistetaan."
poistetaan kirjoitti:
viestillä, jossa nikin paikalla sana "poistetaan."
kuka mitäkin on kirjoittanut!
On täällä sen verran Seniorinetistä kirjoiteltu, että vähänkin useimmin täällä käyvät varmasti sen tietävät.
Ja pääseehän sinne katsomaan.
Siellähän voi vaikka muistin virkistämiseksi kielitaitojaan verestää nykyään! D))- Jepulis,
Tellastiina kirjoitti:
Siitä en viitsinyt mainita mitään, kun siitä on ollut täällä, ei niin mieltä ylentäviä lausuntoja!
Varmaan on kaikilla tiedossa millaista siellä on.ryntäilet palstalta pastalle. Joko sait lähdöt seniorineitstäkin riitelyn takia?
Jepulis, kirjoitti:
ryntäilet palstalta pastalle. Joko sait lähdöt seniorineitstäkin riitelyn takia?
useammalle palstalle kirjoittelu?
En ole mielestäni millään tavalla sinua häirinnyt.
- kaapoeinari
Onkohan se seniorinetti kuivumassa?
http://www.seniorinetti.fi/keskustelu/seniorinetti-kuivuu-ei-kai-nyt-sentään- samaa
kuivumista tunnutaan täälläkin valitettavan.
On vissiin yleinen ilmiö! - johtuu siitä
samaa kirjoitti:
kuivumista tunnutaan täälläkin valitettavan.
On vissiin yleinen ilmiö!kun palstoille tulee ällöttävät päälle päsmärit, ei niillä viihdy.
- myös!!!
johtuu siitä kirjoitti:
kun palstoille tulee ällöttävät päälle päsmärit, ei niillä viihdy.
Päsmärit ja rekkausta hoilaavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504