Keskustelupalstat

Makriina

Millä muilla palstoilla käytte?
Uskallatteko suositella, vai onko pelättävissä, että nämä häiriköt tulevat sinnekin?

13

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marttain keskustelupalstalla käyn jonkin verran ja sinne ei sikäli häiriköt pääse, että sinne ei voi kirjoitella ilman rekisteröitymistä.
      Ainahan joka palstalla jotain sekaan heitetään, mutta rekisteröintipakko karsii paljon, harva nikillään mitään kovin hävytöntä huutelee.
      Marttain keskustelupalstalla on laaja ikäskaala, ei ole mitään ikäryhmittymiä.
      Joskus tuntee olevansa melkein eri planeetalta, mutta kyllä siellä pärjää.

      Tiedä sitten onko tämä mainostus täällä sopivaa - no senhän näkee mitä tuleman pitää...

      • poistetaan

        kun mainostaa vaikkapa Seniorinettiä. Mitä mieltä siitä kirjoitus paikasta?


      • poistetaan kirjoitti:

        kun mainostaa vaikkapa Seniorinettiä. Mitä mieltä siitä kirjoitus paikasta?

        Siitä en viitsinyt mainita mitään, kun siitä on ollut täällä, ei niin mieltä ylentäviä lausuntoja!
        Varmaan on kaikilla tiedossa millaista siellä on.


      • kaikilla
        Tellastiina kirjoitti:

        Siitä en viitsinyt mainita mitään, kun siitä on ollut täällä, ei niin mieltä ylentäviä lausuntoja!
        Varmaan on kaikilla tiedossa millaista siellä on.

        mistä sellaista päättelet? En ole mitään mainintaa täällä nähnyt enkä käynyt katsomassa siellä.


      • mieleen
        kaikilla kirjoitti:

        mistä sellaista päättelet? En ole mitään mainintaa täällä nähnyt enkä käynyt katsomassa siellä.

        kuitenkin kysyä juuri Tellastiinalta Seniorinettiä. Siellähän sinäkin olet hänet nähnyt.


      • poistetaan
        mieleen kirjoitti:

        kuitenkin kysyä juuri Tellastiinalta Seniorinettiä. Siellähän sinäkin olet hänet nähnyt.

        viestillä, jossa nikin paikalla sana "poistetaan."


      • poistetaan kirjoitti:

        viestillä, jossa nikin paikalla sana "poistetaan."

        kuka mitäkin on kirjoittanut!

        On täällä sen verran Seniorinetistä kirjoiteltu, että vähänkin useimmin täällä käyvät varmasti sen tietävät.
        Ja pääseehän sinne katsomaan.

        Siellähän voi vaikka muistin virkistämiseksi kielitaitojaan verestää nykyään! D))


      • Jepulis,
        Tellastiina kirjoitti:

        Siitä en viitsinyt mainita mitään, kun siitä on ollut täällä, ei niin mieltä ylentäviä lausuntoja!
        Varmaan on kaikilla tiedossa millaista siellä on.

        ryntäilet palstalta pastalle. Joko sait lähdöt seniorineitstäkin riitelyn takia?


      • Jepulis, kirjoitti:

        ryntäilet palstalta pastalle. Joko sait lähdöt seniorineitstäkin riitelyn takia?

        useammalle palstalle kirjoittelu?
        En ole mielestäni millään tavalla sinua häirinnyt.


    • kaapoeinari
      • samaa

        kuivumista tunnutaan täälläkin valitettavan.
        On vissiin yleinen ilmiö!


      • johtuu siitä
        samaa kirjoitti:

        kuivumista tunnutaan täälläkin valitettavan.
        On vissiin yleinen ilmiö!

        kun palstoille tulee ällöttävät päälle päsmärit, ei niillä viihdy.


      • myös!!!
        johtuu siitä kirjoitti:

        kun palstoille tulee ällöttävät päälle päsmärit, ei niillä viihdy.

        Päsmärit ja rekkausta hoilaavat.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1081
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      979
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe