Pum!

Minanoita

suru ei kysy lupaa
avata ja sulkea
keskeneräisiä ovia

se tulee kaikkien
lävitse
pysähtyy kynnykselle

kuin epäröiden
astuu peremmälle

niin pieni hetki
ikuiseen kaipaukseen
kallan kukkien tuoksun
leijaillessa siihen taloon
jonka piha oli kerran
miinoitettu vahvalla
rakkaudella

30

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *laudi*

      Kaikki se toivoo

      ..

      Aito oikea Rakkaus
      on
      suoja monessa

      • Minanoita

        Olet oikeassa, aito
        Rakkaus on suoja monessa=)

        Sinulle kiitokseni ystäväiseni=)))


      • *laudi*
        Minanoita kirjoitti:

        Olet oikeassa, aito
        Rakkaus on suoja monessa=)

        Sinulle kiitokseni ystäväiseni=)))

        Ystäväni oikeen mukavaa juhannusta!
        Niin. Satoi tai paistoi :)))))


        p.s muistathan ne ryminät sitte..


      • Minanoita
        *laudi* kirjoitti:

        Ystäväni oikeen mukavaa juhannusta!
        Niin. Satoi tai paistoi :)))))


        p.s muistathan ne ryminät sitte..

        Ryminällä juhannusta=)

        Sinulle toivon nättejä säitä
        ja rauhallista, onnellista juhannusta!

        (lupaan tehdä taikoja,,,, olet mielessäni
        hyvässä hengessä:)


    • Unibet

      surullisuutta runo täynnä!

      • Minanoita

        Niin, surullisuutta taitavat
        nykyisin kaikki runoni olla
        täynnä.Tykkään kirjoittaa
        surullisia runoja......kai...

        Sinua palautteestasi
        kiitän!


    • Luulen että eräänlaisia matkamuistoja
      tunteiden kiertäessä kairan taloja
      paljon hiljaisuutta,äänettömyyttä
      mutta niin paljon kätkee sisäänsä,
      joita vain voi mielessään kuvitella.

      ...jonka piha oli kerran
      miinoitettu vahvalla rakkaudella

      kuin ihmissydämet
      ja mielet.

      • Minanoita

        Eräänlaisia matkamuistoja,
        taitavat olla meidän jokaisen
        runot täällä palstalla..Mie olen
        huomannut että minulle ainakin
        suru on vahva matkamuisto menneestä,
        siksi se varmaan läpikuultaa kaikista teksteistäni...

        Sinulla Dolan aamuinen kiitokseni=))


      • Minanoita kirjoitti:

        Eräänlaisia matkamuistoja,
        taitavat olla meidän jokaisen
        runot täällä palstalla..Mie olen
        huomannut että minulle ainakin
        suru on vahva matkamuisto menneestä,
        siksi se varmaan läpikuultaa kaikista teksteistäni...

        Sinulla Dolan aamuinen kiitokseni=))

        Kyllä varmaan tavalla tai toisella ehkä
        koskettaa kirjoittamat runot todenpintaa,
        vaikka takaa hieman kiertäen mutta
        kirjoittajalla sydän kuitenkin mukanaan
        runoissa.
        Itse olen aina silloin tällöin yrittänyt
        muistuttaa että runon ja totuuden kanssa
        ei välttämättä yhtä totuutta ole ja tuota olen
        mm.kommenteissani parhaan kykyni ottanut
        huomioon.
        Toiset jopa ehkä suoraan omastaan kirjoittavat
        toiset lainaten ja sekoittaen niitä keskenään.
        Jokaisella oma tyylinsä ja hyvä niin mutta aina
        kuitenkin pitäisi pitää arvostettu yhteys kaikkiin
        täällä oleviin - Se on Tärkeintä - niin vikoineen
        kuin vahvuuksineen...kaikki olemalla
        samanarvoisia harrastuksissamme.

        Sinulle hurjan paljon onnea aarteittesi
        metsästyksessä kuin myös yksityiselämääsi.

        Kunnioittaen : Dolan.


    • Tuomo.

      Näissä muutamissa säkeissä on jotakin todella vaikuttavaa ja pysäyttävää.Voimakas runo. Erityisesti pidän viimeisestä säkeestä. Sulla on hieno ja persoonallinen tyyli kirjoittaa. Kiitos!

      • Minanoita

        Minä nöyrästi kiitän sinua
        palautteestasi joka toi ilahtuneen
        hymyn vielä unisille kasvoilleni=))

        Kiitos!


    • tykkäsi taas tästäkin
      Noidan sururunosta.

      Joskus olisi paikallaan
      omistaa sellainen luuta,
      jolla surun voisi lakaista
      ovesta ulos...

      • Minanoita

        Ja minä tykkäsin kun
        kävit vierailulla runossani!

        Ja mie omistan vaikka
        minkälaista luutaa mutta
        en tuota surunlakasuluutaa..
        Tahtoo sellasen=)

        Sinulle kaunein kiitokseni!


    • ..Lomailu tekee hyvää sinulle ...
      Piti lukea moneen kertaan

      ...jonka piha oli kerran
      miinoitettu vahvalla
      rakkaudella..

      Aivan upea runo noitiz=)

      • Minanoita

        Sinulle lauantainen kiitos
        pärähtää ilmoille täältä
        missä melkein kohta taitaa
        sataa vettä=)))

        (mie täällä aherran
        rippijuhlien kimpussa, kääks)


    • gg-10

      Tämä on koskettavaa. Elämänmittainen matka jossa ei miinatkaan suojaa. Surun voima... Kiitos.

      • Minanoita

        Minä kiitän sinua, todella
        mukavaa että piipahdit kylässä
        runosessani=)))

        Kiitos=)


    • kala-80

      kala tykkäsi
      pysähtyi ja ymmärsi

      • Minanoita

        Ja noita tykkäsi kalan
        pysähdyksestä, kiittää häntä siitä=)))

        Kiitos=)


    • *MURUKULTA*

      Suru tulee kaikkein lävitse - ei se kysele 'sopisiko..'
      Vaan niin ne kaikki aidot tunteet tekee, siksi niitä ei osaa varoakkaan, ne hyväksyy osana elämää. Ja toisaalta niitä ymmärtää, tulevat rehellisyydellä, jokainen tietää eivät haavoita ja lähtevät kun aika on.
      Vaan näin me Noita ollaan koulussa hamaan kaukasuuteen asti...
      Hieno Pum! Kyllä! :)
      Vaa ny Murukulta kiittää ja sulukee, ei ovia, vaan silmäsä tässä valoisassa yössä! :)

      • Minanoita

        Mie oon niin unisin silmin liikenteessä nytten, etten
        nää etes lukkee mitä sie oot raapustant, toivottavast
        siin ei olt mittää karhukirjet????Kyl mie maksan ku jaksan
        ne siult ostamani liemet(mones sopassa oonkii saanu ny kelluu
        sen jälkeen:)


        Muru, kiitos sinulle sanoistasi ja totta, aidot tunteet
        kulkevat miten haluavat lupia kyselemättä


    • Suruisuudessaan herkkä, pysähdyttävä runo
      ja tuo hieno loppu...

      "jonka piha oli kerran
      miinoitettu vahvalla
      rakkaudella"

      ...upea sanonta, runona aivan mahtava tuotos!

      • Minanoita

        Sinulle lähetän kopallisen
        kiitoksiani!Ja olipa todella mukava
        kun poikkesit=)))))


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1919
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      126
      1381
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1333
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe