Miksi vänäläisille oli myyty lippuja Suomen katsomoon? Ostimme itse liput hyvissä ajoin ja siinä uskossa että olemme suomen kannattajien joukossa. Kun saavuimme paikalle karu totuus paljastui. Katsomon osassa jossa istuimme oli noin 20 suomalaista ja loput venäläisiä. Venäläisiä oli myös heti suomen fanikatsomon vieressä iso joukko.
Miten lipunmyynti voi mennä näin? Ei missään muualla voi tälläistä tapahtua! Lipuista myydään tietty osa omille ja tietty osa vieras kannattajille. Jos venäläisiä tulee meidän katsomon puolelle niin ei ole lupa tuoda fanikamaa tai laulaa kannustuslauluja. Näin maailmalla.
Palloliitto tyytyväisenä myy liput venäläisille jotta suomen fanit joutuu jäädä kotiin katsomaan. Tässäkö kiitos 10 vuoden aktiivisesta stadionilla ravaamisesta? Taidan seuraavalla kerralla jäädä kotiin.
Myös turvajärjestelyt oli ihan alkeelliset.
Uutisissa ollut arvio 8000 venäläisestä on ihan naurettava arvio! Lähempänä totuutta on 20 000 venäläistä.
Pallolitto on mokannut täysin.
Toivottavasti maajoukkueen kannattajat tekee tästä valituksen Palloliitolle. Tämä mielestäni osoittaa vain sen, että Palloliitolla ei ole mitään kiinnostusta kasvattaa Suomen fanikulttuuria hyvään suuntaan.
Hyvä Suomen fanit!
Venäjän kaksi kotipeliä
Suomen fani
0
341
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317816
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455370- 594832
- 763537
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162035Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322011Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1462005- 311859
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441717- 381672