Canon EF 70-300mm f/4-5.6 IS USM
CANON EF-S 55-250/4-5.6 IS
Perusteluja saisko?
Onko mitään merkittävää eroa?
Tuosta jälkimmäisestä en löytänyt arvosteluja Objektiiivi.infosta.
Lähinnä kuvailen lähellä olevia lintuja, maisemia ja eläimiä, enkä
halua mitään L-sarjan putkea joka painaa aivan liikaa minunlaiselleni.
kiitos
Kumpaa suosittelet
5
428
Vastaukset
- on......................
Kokeilepa vaikka tästä:
http://www.photozone.de/canon-eos/194-canon-ef-s-55-250mm-f4-56-is-test-report--review - vaihdat suosiolla sen
rungon ensin. Vaikka Panaan tai Olyyn. Tai vaikka pokkariin. Saat paremman kameran kuin Canon-runko ja kumpikaan noista laseista.
- "luontokuvaukseen"
tarvetta vaihtaa runkoa koska olen siihen enemmän kuin tyytyväinen, kiitos vain.
- hö
"luontokuvaukseen" kirjoitti:
tarvetta vaihtaa runkoa koska olen siihen enemmän kuin tyytyväinen, kiitos vain.
sulla ei taida vaatimukset olla kovinkaan korkealla...
- dryocopus martius
"luontokuvaukseen" kirjoitti:
Olet oikeassa..runkoa ei kannata vaihtaa..objektiivin valinta tärkeämpi, itse sen huomannut kuinka merkittävää on olla laadukas lasi..ja jos mahdollista, aina jalusta avuksi kuvaukseen..voit tehdä testin, otat ensin kuvia jostain kohteesta käsivaralta ja sitten jalustalta, kuvia kun suurentaa niin näkee eron selvästi, tietysti luontokuvauksessa on tilanteita joissa ei ehdi jalustaa käyttämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909