Kesanto

pelto.

Onko kesanto nykyään sama kuin luonnohoitopelto?

7

973

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmm___

hoidettu viljelemätön pelto jakaantui seitsemäksi alaotsikoksi: luonnonhoitopelto/nurmi (170 e/ha), luonnonhoitopelto/niitty/ maisema/riista (300 e/ha) sekä kolmeksi kesantotyypiksi; viherkesanto, sänkikesanto ja avokesanto (0 e/ha).Mainitut hinnat tarkoittavat ympäristötukikorvausta ja lisäksi näille aloille tulee tukioikeuksien rajoissa tilatuki ja luonnonhoitokorvaus niin pitkälle kuin tilan tukikelpoisella alalla on vastaavasti viljelykasvihehtaareja.

• sitten

Eli menetin 170 euroa/ha kun ilmoitin kesannot kesantona niinkuin ennenkin. Hyvin alkoi tämä kausi

• muuttamaan
        sitten kirjoitti:

Eli menetin 170 euroa/ha kun ilmoitin kesannot kesantona niinkuin ennenkin. Hyvin alkoi tämä kausi

Eikös 15.6. asti voi muuttaa pinta-aloja ym. Myös viljeltävä kasvi voi muuttua. Näin minä olen ymmärtänyt.

• hoitoa

Onko näillä jokin erokin luonnohoitopelloilla ja kesannolla kun kerran tuki eri, samanlaista nurmeahan ne on molemmat. Omat kaikki kesantona

• hoitoa

Miksi kesannolle ei tukea vaikka samanlaista nurmea ne on kaikki

• MV
        hoitoa kirjoitti:

Miksi kesannolle ei tukea vaikka samanlaista nurmea ne on kaikki

Luonnonhoitopeltoa saa olla vain 15% yli menevä osa on sitten kesantoa .

• Anonyymi00007
      UUSI

Viherkesanto väärä termi
      Pakkohaku nurmi proagria puhelin sim kortit keskustelu nurmi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      179
      1681
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      896
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      862
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      801
    5. 60
      658
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      620
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      526
    9. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      521
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      19
      511
    Aihe