Onko kesanto nykyään sama kuin luonnohoitopelto?
Vastaukset 7
- mmm___
hoidettu viljelemätön pelto jakaantui seitsemäksi alaotsikoksi: luonnonhoitopelto/nurmi (170 e/ha), luonnonhoitopelto/niitty/ maisema/riista (300 e/ha) sekä kolmeksi kesantotyypiksi; viherkesanto, sänkikesanto ja avokesanto (0 e/ha).Mainitut hinnat tarkoittavat ympäristötukikorvausta ja lisäksi näille aloille tulee tukioikeuksien rajoissa tilatuki ja luonnonhoitokorvaus niin pitkälle kuin tilan tukikelpoisella alalla on vastaavasti viljelykasvihehtaareja.
- sitten
Eli menetin 170 euroa/ha kun ilmoitin kesannot kesantona niinkuin ennenkin. Hyvin alkoi tämä kausi
- muuttamaan
sitten kirjoitti:
Eli menetin 170 euroa/ha kun ilmoitin kesannot kesantona niinkuin ennenkin. Hyvin alkoi tämä kausi
Eikös 15.6. asti voi muuttaa pinta-aloja ym. Myös viljeltävä kasvi voi muuttua. Näin minä olen ymmärtänyt.
- hoitoa
Onko näillä jokin erokin luonnohoitopelloilla ja kesannolla kun kerran tuki eri, samanlaista nurmeahan ne on molemmat. Omat kaikki kesantona
- hoitoa
Miksi kesannolle ei tukea vaikka samanlaista nurmea ne on kaikki
- MV
hoitoa kirjoitti:
Miksi kesannolle ei tukea vaikka samanlaista nurmea ne on kaikki
Luonnonhoitopeltoa saa olla vain 15% yli menevä osa on sitten kesantoa .
- Anonyymi00007UUSI
Viherkesanto väärä termi
Pakkohaku nurmi proagria puhelin sim kortit keskustelu nurmi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791681
- 81896
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39862En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38526Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36521- 19511