Asumme pääkaupunkiseudulla ja rotuyhdistyksen sivuilta huomasin, että kasvattajia on täällä päin aika paljon... Osaatteko siis suositella joitain, ja mielellään myös hieman miksi. Millaisia eroja eri kasvattajien koirissa on? Muitakin kokemuksia erityisesti tuosta hankkimisvaiheesta olisi kiva kuulla. Kiitoksia avusta!
parsonia hankkimaan - suosituksia?
par son
3
213
Vastaukset
- ...täällä saa...
...mainostaa?
- niiden kasvattajien
lupaa ei saa lain mukaan mainiskella ketää nimeltä julkisilla keskustelupalstoilla.
- ellihhh
En noista kasvattajista tiedä mutta kannattaa käydä katselemassa millaisissa paikoissa koirat ovat ja onko kivan luonteisia ja terveitä. Ja tietty kannattaa kysellä onko kovin kova riistavietti ja miettiä haluaako itse metsästää vai seura/näyttelykoiran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981643- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201041- 166962
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 81699
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661