onko hammametissa nudistirantaa
nudistirannat
6
701
Vastaukset
- tota noin
jos miettii mistä maasta on kyse, niin ei varmasti ole!!
- mistä maasta on kyse
niin ei varmastikaan ole.
- saa olla
Moikka,
en tiedä nudistirannoista, mutta yläosattomissa sai olla ihan normirannalla :)- minaT
saa,mutta paikallisia tapoja/uskontoa kunnioittaen en itse niin tekisi.
- ei saa
Ei muuten saa eli olet rikkonut maan lakia. Se ettei kukaan sinulle asiasta sanonut ei tee siitä luvallista. Eli olkaa varovaisia kuitenkin.
- Tunisiaan-haaveileva
ei saa kirjoitti:
Ei muuten saa eli olet rikkonut maan lakia. Se ettei kukaan sinulle asiasta sanonut ei tee siitä luvallista. Eli olkaa varovaisia kuitenkin.
Eräs matkatoimisto kehottaa esim. näin:
Yleiset uimarannat
Osa rannoista on tarkoitettu yleiseen käyttöön. Kesäkuukausina ne ovat
täynnä ihmisiä. Monet perheet pystyttävät rannalle teltan ja muuttavat
siihen asumaan kuumimmiksi kesäpäiviksi. Rannalla kävellessäsi näet, että
monet tunisialaiset naiset uivat vaatteet päällä. On tärkeää kunnioittaa
heidän tapojaan ja välttää liikkumasta täällä yläosattomissa tai liian
houkuttelevissa uima-asuissa.
Siis tuo ohjeeksi, jos menet muille kuin hotellien omistamille rannoille. Muutenkin ei oikein katsota hyvällä yläosattomissa olevia edes hotellissa. Tarkkailin erästä äitiä, joka otti yläosattomissa aurinkoa niin se herätti suurta paheksuntaa hotellin työntekijöissä ja palvelu on hänelle selkeästi huonompaa.
Heillä on siihen täysi oikeus omassa maassaan mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005308378Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4358224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61975Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1561091Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17746Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57702Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.28653Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?58633En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36607Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa
No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte5579