Pokerihuoneen

Wild West..

turnaukset.

Wild West turnauksissa on rajaton uudelleen osto 0,25e:lla
ilman chippirajaa tunnin ajan. 0,25:lla saa 500 lisächippiä.

Huomasin että tietyt samat pelaajat ketkä vievät palkintosijat, ostavat re-buy tunnin alussa itsensä noin kymmeneentuhanteen chippiin. Eli vitosella.
Sitten he imuroivat pikkustäkkejä sinne tunnin lopulle saakka ja stäkkinsä ovat tuolloin 30-40 tuhannen paikkeilla.
Tunnin lopulla hurjimmat heistä vielä itselleen 50000 chippiä lisää ja ovat noin 100000 chipin stäkillä tauon jälkeen.
Tuolloin heidän turnausmaksunsa on tuolla 50-60 euron paikkeilla.

Tuossa kohtaa jokainen ymmärtää kuinka vaikeaa on nousta muutaman tuhannen stäkillä kun blindit alkavat olla tuhannen luokkaa.

Noh... Päätinpä itsekin kokeilla tuota voittajataktiikkaa!

Ostin itselleni neljässä Wild West turnauksessa heti kärkeen kymppitonnin stäkin.
Nousin kaikissa neljässä normipelillä ilman hulluttelua 20-30tuhannen pinoon ennen uudelleenoston päättymistä.

Sitten ostin vielä n. 30000 chippiä lisää juuri ennen rebuyn päättymistä.

Nyt olin siis kaikissa neljässä turnauksessa liikkeellä voittajataktiikalla. Kaikki oli mennyt normaalisti ja alussa pudonneita lukuunottamatta kaikki pelasivat suht hyvää pokeria.

Toisen tunnin alussa (josta on vielä parin kolmen tunnin matka finaalipöytään), kaikki muuttui:

Sain kaikissa neljässä turnauksessa toisen tunnin alkuun unelmakäsiä heti ensimmäiseen ja toiseen jakoon!!!

Toisen tunnin alku, 1. turnaus, 1 jako käteen KK.
Hyvästä positiosta all in kahta limppaajaa vastaan.
Toinen lähes samansuuruinen käsi maksaa A4o:lla!!
Mitä vittua? Sama tyyppi oli tiukka tuohon asti ja nyt menee all in ja satsaa yli 50 euroa ässänelos offareilleen!!!
Arvaatte varmaan että ohihan se menee. Niin meni riverillä ohi kädellä jota en pelaisi kuin heads upissa.

Toisen tunnin alku, 2.turnaus, toinen jako, käteen AA.
Suoraan all in koska pelkään että hulluja vihuja löytyy enemmänkin jotka lähtevät anyway mukaan.
Ja tädää!!! Taas yksi iso poika maksaa 77 taskareillaan.
Pelkään jo etukäteen sitä kolmatta seiskaa ja tällä kertaa se tuleekin jo flopilla.

Toisen tunnin alku, 3.turnaus, ensimmäinen jako, käteen QQ.
Korotan 4 x bb. Saan kahdelta maksun. Floppiin TQ3 värin vedolla. Isompi stäkki napsauttaa all in, pienempi myös, ja minä perään. Isolla J8 ilman värinvetoa ja toisella KQ ilman värinvetoa. Turn J ja River 9. Molemmat porhalsi ohi takaoven suorallaan.

Toisen tunnin alku, 4.turnaus, toinen jako, käteen KK again...
Naurattaa jo etukäteen kun näen tullessani vessasta tauon jälkeen taas nuo kuuluisat putoamiskorttini.
Turhautuneena menen suoraan all in ja häviän riverin kasisetille. Minulle jää joku 10000 chippiä jotka laitan aivot kiehuen AQ suittareilla floppiin jossa on AJT. Kärkiparin lisäksi toiseksi parhaalla kikkerillä minulla on nutsivärin, jopa kuningasvärisuoran veto sekä suoran veto.
Turni ei auta kumpaakaan eikä riveri minua mutta tuo onnekas isolla stäkillä liikkeellä oleva velho saa J7 taskuparilleen sen kolmeouttisensa kiinni ja menee kahdella parilla ohi riverillä.

Sinne meni toistasataa euroa ihaniin Wild West turnauksiin joissa sinulla on pienellä, ainoastaan 0,25e sisäänostolla mahdollisuus voittaa suuria!!!

Hoplaa ja Greegah! Bundolo! Hevoseni kangistuu, kirottua!

1

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sellaista..

      villissä lännessä. Ei se pokruhuone enää kaipaa sua samaan turnaukseen sen jälkeen kun olet maksanut itsesi kipeäksi lisäostoina.
      Vaihda saittia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1733
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1116
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      204
      806
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      775
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe